На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Віртуальна мобільна АТС

Кожному бізнесу свій пакет послуг
За допомогою «Віртуальної мобільної АТС» можна підвищити ефективність бізнесу. Наприклад, компанії, у яких великого значення надають роботі відділу продажів (а таких переважна більшість), важливо не пропустити жодного дзвінка, поспілкуватися з кожним потенційним клієнтом, який навіть не додзвонився.

«Віртуальна мобільна АТС» дозволяє підвищувати доступність відділів продажу та обслуговування, поєднувати декілька офісів, налаштовувати маршрутизацію дзвінків, створювати чорні та білі списки. Нещодавно «Київстар» розробив та запровадив нові пакети сервісів до цієї послуги, що надають підприємцям додаткові можливості.

Переваги «Віртуальної мобільної АТС» уже оцінили чимало підприємців, особливо тих, кому завдавало клопоту налаштування стандартної комунікаційної системи. Адже набагато зручніше керувати корпоративною телефонією лише за допомогою комп’ютера та інтернету. І значно дешевше щодо початкових інвестицій, оскільки не потрібно купувати дороге обладнання і запрошувати фахівців для його налаштування. А запуск системи дуже оперативний, буквально година-дві.

Крім того, за допомогою «Віртуальної мобільної АТС» можна підвищити ефективність бізнесу. Наприклад, компанії, у яких великого значення надають роботі відділу продажів (а таких переважна більшість), важливо не пропустити жодного дзвінка, поспілкуватися з кожним потенційним клієнтом, який навіть не додзвонився. Мобільна АТС надає повну статистику вхідних, вихідних, неприйнятих дзвінків компанії. Послуга перехоплення/переведення вхідних дзвінків без роз’єднання зв’язку вирішує те саме завдання – не змушувати клієнтів чекати, довго слухаючи гудки чи пісні. Ще один механізм оптимізації комунікацій – можливість одночасних викликів на декілька номерів для рівномірного розподілу вхідних дзвінків. За розгалуженої мережі департаментів і напрямків діяльності клієнти вподобають наявність інтерактивного голосового меню.

Також «Віртуальна мобільна АТС» допомагає зберегти час, а значить, і гроші: коротка нумерація між номерами корпорації для пришвидшення взаємодії між співробітниками допоможе зекономити до 30 хвилин робочого часу кожного співробітника, який активно комуніціює щодня!

А власне гроші підприємця заощадять установки обмежень на вхідні та вихідні дзвінки. Погодьтеся, навіть найкращі співробітники мають звичку поговорити про особисте по корпоративному номеру чи зателефонувати за кордон… 

Із кінця січня 2015 року «Київстар» запровадив три нові пакети сервісів для послуги «Віртуальна мобільна АТС»: «Скорочений номер», «Універсальний номер» і «Контроль витрат».

Кожен пакет пропонує набір певних функцій, які дозволять компанії зменшити витрати на телеком-послуги та покращити свої сервіси для клієнтів. Так, «Скорочений номер» – це набір функцій для створення коротких номерів, які дозволяють оптимізувати бізнес-процеси в організації. Пакет «Універсальний номер» дозволяє ефективніше організовувати розподіл вхідних викликів для зручної роботи з дзвінками клієнтів компанії. А з пакетом «Контроль витрат» підприємства зможуть оптимізувати витрати, встановлюючи автоматичні заборони на дорогі або небажані дзвінки. Кожен із пакетів включає можливість онлайн-керування сервісом, що дозволяє мати доступ до порталу самообслуговування кожного зі співробітників корпорації. Пакет «Конвергентний» передбачає використання всього функціоналу послуги.

 

Телеком_ВМА_Бигун-353x530-1
Надія БІГУН, менеджер з маркетингу для малого та середнього бізнесу «Київстар»

«Інновації стають доступнішими. Із послугою “Віртуальна мобільна АТС” бізнес-клієнти “Київстар” можуть просто вирішувати складні питання. Об’єднати дзвінки з мобільних і фіксованих номерів або навіть з номерів, які розташовані в різних регіонах України, розподілити вхідні дзвінки так, щоб не втратити жодного клієнта, створити інтерактивне голосове меню, обмежити незаплановані витрати – сьогодні бізнес-клієнти “Київстар” можуть отримати ці можливості разом або обрати необхідне. Звертайтеся до бізнес-експертів у магазинах оператора та робіть власний бізнес ефективнішим».

 

Можливості послуги

На сайті fmc.kyivstar.ua ви можете самостійно керувати сервісами, що входять до складу послуги. Так само ви маєте змогу об’єднати телефонні номери своєї компанії в окремі групи. Керування розподілено за двома рівнями: адміністратор (координатор сервісу) вашої компанії та абонент.
Адміністратор керує сервісами, які були замовлені та підключені на номери абонентів вашої компанії. Абонент керує сервісами, дозволеними для використання адміністратором.

Наприклад, на сайті надається інформація про вхідні, вихідні та пропущені дзвінки абонентів. Адміністратор може переглянути статистику по кожному з номерів компанії, у той час як абоненту доступна статистика лише за його номерами. Інформація надається лише з метою ознайомлення і не використовується для тарифікації викликів.

Статистику викликів можна переглянути за певними часовими періодами, наприклад, за певний місяць. Для зручності обробки даних є можливість вивантажити статистику в Excel та PDF-файл.

20.08.2014
Що нового
Популярне