На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Замість салату олів’є

Новорічний маркетинг для ресторанів
Цьогоріч спроби рестораторів зійти з голки під назвою «знижки» поновилися з подвійною силою. Дедалі більше закладів відмовляються від дисконтних програм, які діяли у них роками.

Схоже, що прийдешні новорічні свята ресторани збираються провести без знижок. А заманювати гостей власники закладів будуть емоціями та кухнею, а не «відсотковими» пропозиціями. Київські ресторатори запрошуватимуть знаних персон, одеські зроблять ставку на зимове меню, а львівські перетворять ресторани у суцільний вертеп.

На знижковій голці

Цьогоріч спроби рестораторів зійти з голки під назвою «знижки» поновилися з подвійною силою. За спостереженнями Ольги Насонової, директора компанії «Ресторанний консалтинг», дедалі більше закладів відмовляються від дисконтних програм, які діяли у них роками.

Olivie3

«Причин цього дві. По-перше, умови надання знижок були не завжди зрозумілими. Гості ображалися, коли за рівних умов у когось є знижка, а у них немає. Тобто ініціатива, яка мала б підвищити лояльність гостя до закладу, навпаки, починала його дратувати. По-друге, досить часто спостерігалися випадки зловживання службовим становищем, коли офіціант розраховує гостя за повною вартістю, проводить це замовлення за своєю знижкою, а різницю кладе у свою кишеню», – каже експерт.

Свій погляд на цю проблему має і одеський ресторатор Савелій Лібкін, співвласник компанії «Реста» (одеські ресторани «Пан Піца», «Компот», «Дача», «Стейкхаус. М’ясо та вино», «Тавернетта», «Водограй», Meatrau). «Свого часу ми замінили дисконтні програми на бонусні програми лояльності.  І сьогодні наші гості платять чесну ціну за чесну якість», – пояснює ресторатор.

Впроваджена програма лояльності припускає, що від 5% до 10% від ціни чека накопичується на карті гостя, і він наступного візиту матиме можливість частково розрахуватися накопиченими бонусами, – говорить Савелій ЛІБКІН, співвласник компанії «Реста» в Одесі.

Беззнижкову ідею підтримує і Володимир Ядловський, співвласник ресторану авторської кухні Sauvage у Києві. Він наголошує, що ніколи не використовував дисконтні програми. Набагато ефективнішими, на його думку, є депозитні програми лояльності, одну з яких у вересні цього року він запровадив у своєму ресторані. Фішка в тому, що кожен гість може покласти на свій рахунок у закладі від 50 до 200 тис. грн щомісяця і отримати депозит у розмірі від 15% до 20%, зважаючи на суму вкладу.

«Таким чином, будуть задоволені обидві сторони. Я, як власник ресторану, відразу отримую обігові кошти. А на рахунку у гостя з’являються додаткові гроші як ознака лояльності від закладу», – пояснює Володимир.

Sauvage планує у грудні привезти французького шеф-кухаря, який упродовж трьох вечорів готуватиме для гостей закладу. По-перше, ми познайомимо відвідувачів з високою французькою кухнею. А по-друге, мої кухарі матимуть можливість повчитися у майстра високого рівня, – ділиться Володимир ЯДЛОВСЬКИЙ, співвласник ресторану авторської кухні Sauvage у Києві.

Від персон до дегустацій

На початку листопада у київському ресторані VINO Іcucina відбувся помітний захід – вечеря з П’єром Рішаром. Того вечора кожен охочий, заплативши 4 тис. грн за вхід, міг повечеряти в одній залі зі знаменитим французом. Гості із задоволенням спілкувалися з актором і купували вина з його винарні DeL`Eveque. «Думаю, що в грудні елітні ресторани запрошуватимуть до себе знаних гостей або шеф-кухарів, підвищуючи лояльність до закладу саме таким чином», – розповідає Ольга Насонова.

Olivie4

Львівські емоції

Відчуття магії різдвяної і новорічної ночі, вертепи та гуляння – саме за цим українським колоритом з грудня по січень приїздять до Львова. Тож для тамтешніх рестораторів настає час знову показати співвітчизникам та іноземцям, що у Львові знають, як відзначати зимові свята.

Цьогоріч святкові перегони в одній з найпопулярніших ресторанних мереж Львова «Холдинг емоцій !FEST» (25 концептуальних ресторанів в Україні, серед яких «Криївка», «Гасова лямпа», «Дім легенд», театр пива «Правда», мережа з 30 кав’ярень «Львівська майстерня шоколаду») розпочнуться 13 грудня з діджейського сету співвласника холдингу  Андрія Худо.

«Є у мене невелике хобі: раз на квартал я діджействую. Черговий свій сет я і планую презентувати 13 грудня на День Андрія у нічному клубі на Ринку зброї «Під арсеналом». Відтоді й стартуватимуть наші традиційні передріздвяні заходи», – ділиться Андрій Худо.

Olivie1

Ще одна ініціатива, яку щороку на День святого Миколая проводить холдинг в одному із закладів «Львівської майстерні шоколаду», – це подарунки від святого Миколая. «Звісно, ми не можемо зробити подарунки всім дітям. Але за можливості намагаємося відповісти на деякі прохання, які діти озвучують у своїх листах. Торік ми дарували велосипед, спінінг і багато іграшок. А взагалі цей день завжди проходить дуже весело, у нас багато шоколаду і різних смаколиків», – говорить Андрій.

Смачний музичний подарунок чекатиме і на дорослих в одному із закладів холдингу. Театр пива «Правда», відкрившись у грудні минулого року, сьогодні вже досить популярний у Львові, здебільшого завдяки духовому оркестру «Правда orchestra», який виконує кавери відомих світових та українських композицій. Наприкінці грудня оркестр презентує нову програму.

Від 19 грудня на Ринку зброї «Під арсеналом» у Львові відбуватиметься ярмарок їжі від !FEST. Упродовж трьох тижнів львів’яни та гості міста зможуть скуштувати страви від усіх концептуальних закладів холдингу. Будь-який ресторан України може приєднатися до цього свята і стати орендарем на ярмарку, – говорить Андрій ХУДО, співвласник мережі «Холдинг емоцій !FEST».

Щодо самої новорічної ночі, то у Львові збираються «водити козу». «Знаєте, що таке  водити козу? Крім давньої різдвяної традиції, так ще говорять про тусівку, яка перекочується з місця на місце. Ось таку «козу» ми пропонуємо водити нашим гостям новорічної ночі. У кожному ресторані буде своя програма, музиканти курсуватимуть від ресторану до ресторану, гості теж можуть це робити. Створюється одна суцільна тусівка – це має бути весело, по-новорічному», – пояснює Андрій.

Втім, ходить ця «коза» Львовом не лише 31 грудня. Адже в січні місто перетворюється в один великий вертеп.

25.12.2015
Що нового
Популярне