На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Вода з блискавки

Бізнес на очищенні води озоном
«Є дві складові успіху: технічна та комерційна. У нас переважає перша складова, ми компанія, створена інженерами, тож насамперед займалися технологіями, продукцією»

Ринок питної води в Україні досить щільний, але попит на якісну воду з роками зростає. Компанія «Дигідрол» виробляє системи очищення води та озонатори (як побутові, так і промислові) для води з різним хімічним складом. Її системи знезараження води працюють навіть в умовах екваторіальної Африки, а системи очищення стоків прості та ефективні.

Зі струмка до річки

«Бізнес починався з однієї людини – В’ячеслава Баранника. Приватний підприємець придбав систему очищення води, відкрив пункт продажу питної води на розлив у торговельному центрі», – розповідає Роман Баранник, комерційний директор і син засновника компанії «Дигідрол». Тоді очищена вода була новинкою, по неї приїздили з іншого берега міста. Особливо після того, як В’ячеслав Миколайович, інженер за освітою, модернізував виробництво, додавши до технологічного процесу озонування.

«Чиста вода сприяє життєдіяльності не лише людини, а й усіх мікроорганізмів, тому, щоби знезаразити її, комунальні служби її хлорують, хоча хлор дуже шкідлива речовина. Наші системи очищують воду від хлору та інших забруднювачів, а очищувальним реагентом є трьохатомний кисень – озон. Через 20-30 хвилин він розпадається і збагачує воду киснем – така собі киснева терапія. До того ж вода має смак літнього дощу, вона блакитна, неначе джерельна», – ділиться власник.

«Очищенням води займаємося з 1999 року, це не лише бізнес, а й хороша ідея зробити життя чистішим. Це допомагає мотивувати себе та команду»

Воду очищують та озонують як під час виробництва, так і під час продажу, адже ємність 500 л стоїть у магазині, де ходять люди, повітрям поширюються всі хвороби. Тому кожна ємність у торгових точках оснащена озонатором, який вмикається кілька разів на добу, підтримуючи мікробіологічну чистоту. «Деякі великі виробники бутильованої води застосовують озонування на своїх підприємствах. Але подібної технології забезпечення якості води на розлив в Україні ніде немає», – наголошує Баранник.

З 2010 року почався бурхливий етап діяльності. Стали товариством з обмеженою відповідальністю, платником ПДВ і дістали можливість працювати з великими постачальниками та покупцями. За побажаннями замовників додали послугу доставки води (як через дилерів, так і власним транспортом). Почали бутилювати у 19-літрову тару та продавати в офіси й квартири. З 2014 року бутилюємо у 5-літрову тару, яку реалізуємо у магазинах курортних міст Азовського узбережжя.

Сьогодні у компанії кілька орендованих виробничих цехів, які розташовані в різних частинах Запоріжжя, тож час доставки води до клієнта становить до двох годин. У Запоріжжі та Бердянську 136 точок продажу очищеної води. У Бердянську, Ялті, Києві та Маріуполі є торгові представники «Дигідролу», які працюють під ТМ «Аквія», «Аквія-Мінерале».

Виробництво і продаж систем для очищення води

Першу установку очищення води зібрали для себе, потім попросили знайомі, порекомендували друзям. Таким чином компанія почала виробляти фільтри та системи для очищення води, які нині працюють у клієнтів в усіх містах України та за кордоном.

Побутові очищувачі та фільтри води купує населення. А промислові системи – і бізнес, і багаті люди. Наприклад, відома фабрика морозива «Айс» виготовляє продукцію на очищеній воді системи компанії «Дигідрол». Ціле котеджне містечко на Донеччині має очищену воду завдяки системам очищення питної і технічної води запорізького виробництва.

Як пояснює Роман Баранник, у кожного джерела свій хімічний склад, і кожна свердловина вимагає спершу аналізу води, а потім підбору оптимального обладнання для очищення саме цієї води. Тож у «Дигідролу» є лабораторія, яка здатна проаналізувати основні 10-15 показників води. Якщо цього замало, віддають воду на аналіз до СЕС, з якою співпрацюють уже давно.

Вода-з-блискавки_2

«Наші системи очищення води працюють навіть в Африці – ми виграли там тендер, – ділиться успіхами Роман. – Замовила їх англійська будівельна компанія, яка зводить електростанції у Гвінеї. Воду забираємо з місцевої річки, проводимо аналіз, виходить 20 тонн технічної та 4 тонни питної води на добу. Система має утеплений герметичний корпус, бо працює за спеки 50°С, систему кондиціонування для внутрішньої поверхні, фільтри грубого очищення, тонкого очищення, ємності проміжного зберігання технічної води, зворотний осмос-модуль для виготовлення питної води, систему для виготовлення гіпохлориду натрію для санобробки та насос для подання споживачам».  

Траплялися складні замовлення і в Україні. Одним із напрямків діяльності компанії є виробництво систем очищення та знезараження промислових та побутових стоків для стану води, придатної до поливання. Наприклад, Узинський цукровий комбінат мав великі екологічні проблеми через смердючі стоки. Завдяки встановленню у технологічний цикл системи озонування виробництва «Дигідрол» цю проблему вирішили. У Павлограді запрацював відкритий басейн на 600 куб. м з озонатором, який дозволив знизити використання хлору на 75%.

Виробництво і продаж озонаторів

Озонатори «Дигідрол» почав виробляти ще у 2000-х, це озонатори для повітря, для води та універсальні. У кожній лінійці є як побутові стандартні, які виробляють партіями, так і виготовлені на замовлення.

На українському ринку конкурентів у виробництві озонаторів у «Дигідролу» немає. Китайські та індійські у торговельних мережах не надто якісні, до того ж не завжди дешевші і не мають технічного обслуговування. До речі, у дорогих європейських та американських озонаторів теж немає сервісу на території України, їх привозять до «Дигідролу» на ремонт.

Великий ринок – велика конкуренція

Напрямок оптових продажів розливної води розрахований на B2B-сегмент, клієнтами є магазини. «На жаль, підприємців зазвичай цікавить лише ціна, а якість води – поза увагою», – ділиться комерційний директор. Тому на ринку продажів питної води багато несумлінних конкурентів ігнорують якість. Інколи умови виробництва питної води жахають: воду з-під крану пропускають через вугільний фільтр або беруть воду зі свердловини і одразу везуть споживачеві. Такий «виробник» витрачається лише на логістику, тому й демпінгує.

Вода-з-блискавки_4

Собівартість виготовлення та обладнання точки продажу власної ТМ «Аквія» порівняно висока. «Ми витрачаємо більше, ніж конкуренти, за рахунок обладнання кожної торгової точки озонаторами, які зберігають чистоту продуту, а коштують нам 3000 грн кожен. Але ми припинили боротися за клієнта, адже він уже зрозумів різницю в якості та смаку, тому й вибирає нашу воду, – каже підприємець. – «Аквія» коштує 24 грн за 19 л, це дешево для якісної озонованої питної води, яку не страшно давати дітям. Мій 8-річний син п’є її від народження». 

Плани

«Дигідрол» працює над створенням преміум-продукту – води, яка за біохімічним складом максимально засвоюватиметься клітинами організму. Також планує співпрацювати з місцевими органами влади селищ з проблемною водою, з девелоперами, ОСББ, пропонуючи забезпечення системами очищення води окремих будинків, під’їздів.

«Система очищення води встановлюється у підвалі і подається до квартир (за потреби слід замінити старі труби на сучасні пластикові). Ми прораховували такий варіант для деяких замовників із Києва, але почався Майдан, і замовлення відтермінували», – розповідає Баранник.

Компанія шукає партнерів у Києві та інших великих містах, які могли би виготовляти та продавати воду ТМ «Аквія», виготовлену «із блискавкою», тобто озоновану. 

Візитка

Компанія: ТОВ «Дигідрол».

Рік заснування: 1999.

Місцерозташування: Запоріжжя.

Галузь: виготовлення систем очищення води, стоків, систем озонування; виготовлення і продаж питної води.

Штат: 20 осіб.

Власник: В’ячеслав Баранник.

Сайт: digidrol.com.ua

Вода-з-блискавки_3

В озонаторі відтворюється природа блискавки – 25-30 тис. вольт. Завдяки такому розряду кисень у повітрі перетворюється в озон

200 тонн води продає компанія «Дигідрол» щомісяця – це близько 25% ринку розливної води у південному регіоні

«Є дві складові успіху: технічна та комерційна. У нас переважає перша складова, ми компанія, створена інженерами, тож насамперед займалися технологіями, продукцією. Маркетинг поки що відстає», – Роман Баранник, комерційний директор компанії «Дигідрол»

01.08.2015
Що нового
Популярне