На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Вплив digital на поведінку споживача: як вона змінюється та що з цим робити?

Наразі цей матеріал доступний лише російською. Ми працюємо над тим, щоб додати українську версію. Перепрошуємо за тимчасові незручності.


idea_days-banner

Ця та інші події kmbs IDEA daysна сайті Школи

Від розуміння свого клієнта та його поведінки великою мірою залежить увесь Ваш бізнес – від продукту та процесів до взаємин зі споживачем. Поява Інтернету дуже сильно змінила споживацьку поведінку та процеси прийняття рішення про покупку. Як визначити ці зміни і що далі з цим знанням робити?

14 травня запрошуємо до Києво-Могилянської бізнес-школи на майстер-клас “Вплив digital на поведінку споживача: як вона змінюється та що з цим робити?” в рамках kmbs IDEA days.

Ключові питання майстер-класу:

  • Портрет українського споживача, що користуються Інтернетом.
  • Як визначити модель поведінки споживача?
  • Процес прийняття рішення про покупку
  • Поведінкова сегментація: як знайти та зацікавити свого споживача?

Спікер: Роман Гавриш – керуючий партнер агенції цифрового маркетингу Aimbulance (визнана найефективнішою агенцією за версією UDAC), автор програми kmbs: Digital marketing. Програма цифрового інтенсиву від kmbs

Місце: Києво-Могилянська бізнес-школа [kmbs], вул. Волоська, 8/5, 4 поверх

Вартість: 300 грн

Контактна особа: Віра Корабліна, менеджер програм управлінського розвитку, [063] 436 0567, vira@kmbs.com.ua

17.05.2015
Що нового
Популярне