На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Ви на AppStore

Заробляємо на iOS-застосунках для бізнесу
Найбільш вдалим часом виходу iOS-застосунка є дев’ята година ранку за нью-йоркським часом, коли в Європі третя дня, а в Сан-Франциско – п’ята ранку

У 2008 році, два дні по тому, як Стів Джобс анонсував перший айфон, четверо університетських друзів з Одеси заснували ІТ-стартап Readdle, який за п’ять років став провідною міжнародною компанією з розробки В2В-застосунків для AppStore. Як це вдалося, розповів співвласник Readdle Денис Жаданов.

«Історія нашої компанії почалася з ідеї створити сервіс, який приноситиме користь людям. Одним із перших кроків стала спроба розробити iOS-застосунок для AppStore. Це був 2008 рік. Згодом це стало нашою нішею. Зараз ми спеціалізуємося на iOS-застосунках, які дозволяють працювати за межами офісу за допомоги iPhone та iPad», – розповідає Денис Жаданов.

За досвідом підприємця, немає універсальних правил просування iOS-застосунків в AppStore. Однак є інструменти, використання яких значно збільшує шанси на успіх.

Демонструємо себе

Один із найважливіших елементів запуску застосунку, або лончу, як це називається у відповідній тусовці, це промо-відео, яке демонструватиме продукт і спосіб його використання цільовій аудиторії та який потенційно може зібрати сотні тисяч, а іноді мільйони переглядів. Відео набуває дедалі більшої популярності: сучасні користувачі не люблять читати, тому відео є одним із тих небагатьох маркетингових інструментів, які дозволяють донести інформацію до максимальної кількості потенційних споживачів.

Жданов
Денис Жаданов, співвласник Readdle

Пишемо листи

Як свідчить досвід Readdle, email-маркетинг є одним із найефективніших каналів просування iOS-застосунків. «Три роки тому ми почали збирати email наших користувачів. Наприклад, вже наявним прихильникам нашого продукту ScannerPro ми пропонували залишати свої контакти для отримання безкоштовних рекомендацій щодо правил користування сканером. При цьому у своїх рекламних зверненнях ми наголошували, що надаємо ексклюзивні пропозиції та поради», – розповідає Денис. Таким чином, підприємці змогли зібрати чималу базу контактів, яку й надалі використовують під час запуску продуктів. Крім того, завдяки цьому Readdle стали менш залежними від преси та Apple.

Тестуємо та залучаємо

«Spark – це поштовий клієнт, який ми розробляли півтора року і покладали на нього великі сподівання. Так, натепер Spark конкурує з Inbox, Gmail, YahooMail, AppleMail, однак на момент запуску beta-версії сервіс мав певні проблеми із функціоналом. Від незадоволених користувачів  ми отримали майже три тисячі відгуків, на підставі яких змогли оптимізувати програму», – ділиться бізнесмен. Окрім можливості доопрацювання, beta-версія дозволяє збільшити кількість споживачів, які знатимуть про застосунок ще до його виходу і чекатимуть на нього. А дати журналістам доступ до beta-версії та дозволити вносити рекомендації щодо зміни функціоналу – це потужний PR-хід. Компанія не лише привертає увагу до свого продукту, а й заручається підтримкою преси.

малая

Перехресно просуваємо

Зважаючи на те, що у Readdle вже є певна кількість застосунків, які мають своїх прихильників, вдалою ідеєю було використовувати їх для просування одне одного. Звичайно, це має бути релевантно, адаптовано за стилістикою та мовою під ту чи іншу країну, а також резонувати з уподобаннями користувачів.

«На жаль, ми не можемо часто проводити крос-кампанії, оскільки переважна більшість наших продуктів платні, і користувачі не горять бажанням бачити рекламу», – наголошує Денис.

Лайфхак: найбільш вдалим часом виходу iOS-застосунка є дев’ята година ранку за нью-йоркським часом, коли в Європі третя дня, а в Сан-Франциско – п’ята ранку.

Основні застосунки компанії

  • Spark
  • PDF Office
  • PDF Expert 5
  • Scanner Pro
  • Printer Pro
  • Calendars 5
  • Documents
  • PDF Converter

Допомагаємо Apple обрати наш продукт

Щодня з’являються сотні нових iOS-застосунків. Є декілька способів, які допоможуть виділитися з-поміж інших.

  • Медіапідтримка. Якщо про вас розповів якийсь великий сайт чи портал, то можете бути певні, що Apple вас обов’язково помітить.
  • Рекламна кампанія у Facebook. Ймовірність того, що під час правильно організованої рекламної кампанії співробітники AppStore помітять ваш продукт, зростає.
  • Особисті зв’язки. Дуже корисно знати когось із Apple особисто. Познайомитися з кимось зі співробітників компанії можна, наприклад, на конференції WWDC, яку щороку проводять у Сан-Франциско.
  • Вдалий час для лончу. В Apple існує власний календар заходів, який впливає на ранжування застосунків в AppStore. Вдало вибравши час для запуску, який резонуватиме з календарем Apple, у розробника зростають шанси на те, що команда Apple його помітить і додасть до перших позицій в AppStore.

Лайфхак: доречно у день виходу вашого iOS-застосунка розмістити його на ProductHunt опівночі за сан-франциським часом та почати коментувати. За це розробники отримують бонус. Однак не варто скидати посилання одразу на вашу сторінку в ProductHunt, оскільки в такому разі нараховується неповний голос.

03.12.2015
Що нового
Популярне