Ми працюємо над тим, щоб зробити сайт україномовним. Слідкуйте за оновленнями!

Управління-корпоративними-конфліктами_биг

Для участі зареєструйтеся, будь ласка, тут

Як не дати суперечкам перерости в серйозний конфлікт? І що робити якщо це вже сталося?

Суперечки в раді директорів неминучі, особливо, якщо рада складається з незалежних, кваліфікованих і відвертих управлінців, які готові вкладати свої знання і талант у майбутнє компанії. Більше того, відсутність на засіданнях правління розбіжностей свідчить скоріше за все про неефективність ради та про її нездатність виконувати свою наглядову функцію.

Проте, якщо розбіжностям не приділяти належну увагу, вони можуть швидко перерости в конфлікти з серйозними, довгостроковими наслідками для компанії та її акціонерів.

Програма «Управління корпоративними конфліктами» створена для управлінців, які хочуть навчитись переводити суперечки в кероване русло, замість того, щоб покладатись на здоровий глузд їх учасників.

Аудиторія програми:

Власники бізнесу, акціонери.

Голови і члени спостережних рад, ради директорів.

Представники топ-менеджменту, які входять до виконавчих органів компаній.

Мета програми:

Навчити визначати різні типи конфліктів і їхній вплив на вибір методу їх вирішення.

Навчити залучати до складної розмови тих, хто її уникає.

Відпрацювати навички ефективної взаємодії в складних ситуаціях з метою пошуку спільних рішень.

Отримати знання і навички роботи з емоціями.

На виході учасники отримають:

Знання щодо типових конфліктів, які виникають в корпоративному управлінні.

Вміння визначати стейкхолдерів в корпоративному управлінні і вибудовувати ефективний процес взаємодії з ними.

Навички безконфліктної взаємодії в складних ситуаціях.

Навички пошуку справедливих рішень, які побудовані на врахуванні інтересів кожного учасника.

Методи викладання:

Інтерактивні методи, які спрямовані на максимальне отримання учасниками власного досвіду і відпрацювання навичок вирішення конфліктів (вирішення кейсів, міні-вправи, відео-вправи).

Зміст програми:

Види конфліктів в корпоративному управлінні і хто є учасником таких конфліктів? Як виглядає складна розмова з учасниками конфлікту?

Як правильно розпочату складну розмову?

Як розуміти, що відбувається насправді (або що ховається за завісою конфлікту?)

Управління емоціями.

Визначення тем для обговорення.

Стратегії досягнення угоди.

Впливи коаліцій в конфлікті.

Що робити , коли вирішити конфлікт не можливо.

Відпрацювання навичок в групах.

Індивідуальні консультації.

Викладачі: Владислава Рябота та Галина Єрьоменко.

Вартість: 5 800 грн ПДВ включено.

Контактна особа: Юрій Бульба,
Менеджер програм управлінського розвитку
тел./факс: (097) 449 7082
E-mail: jb@kmbs.com.ua

10.07.2015
Что нового
Популярно
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА
Big Data School
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ