kmbs Idea DaysДетальніше за посиланням

Однією з основних причин провалу більшості проектів є недостатній рівень управління очікуваннями заінтересованих сторін. І дійсно, в будь-якому проекті вкрай складно знайти баланс між обсягом виконаних робіт, вартістю, строками та якістю без правильно побудованих комунікацій з усіма клієнтами. При цьому варто пам’ятати, що клієнт – це той, хто отримує певну цінність від результатів впровадженого вами проекту. До того ж деякі клієнти можуть певний час залишатись для вас невидимими. І проблеми з’являться, як тільки вони зрозуміють, що їх потреби не будуть задоволені. Тож фактично кожна зацікавлена в проекті сторона в тій чи іншій мірі і є клієнтом проекту. І важливим є розуміти:

  • Як зрозуміти та «побачити» кожного клієнта проекту і збагнути його очікування?
  • Як цими очікуваннями управляти?
  • Як витримувати баланс між бізнес-процесами проекту?

Cпікер: Олексій Солнцев — Розробник онлайн-сервісів. У 2004 році створив перший український політичний блог ХАМ.com.ua.

Контактна особа
Ірина Солган
Менеджер з маркетингу
тел.: + 38 (044) 490 66 35
email: is@kmbs.ua

11.01.2016
Что нового
Популярно
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА