Ця та інші події kmbs IDEA days — на сайті Школи
Від розуміння свого клієнта та його поведінки великою мірою залежить увесь Ваш бізнес — від продукту та процесів до взаємин зі споживачем. Поява Інтернету дуже сильно змінила споживацьку поведінку та процеси прийняття рішення про покупку. Як визначити ці зміни і що далі з цим знанням робити?
14 травня запрошуємо до Києво-Могилянської бізнес-школи на майстер-клас «Вплив digital на поведінку споживача: як вона змінюється та що з цим робити?» в рамках kmbs IDEA days.
Ключові питання майстер-класу:
Спікер: Роман Гавриш — керуючий партнер агенції цифрового маркетингу Aimbulance (визнана найефективнішою агенцією за версією UDAC), автор програми kmbs: Digital marketing. Програма цифрового інтенсиву від kmbs
Місце: Києво-Могилянська бізнес-школа [kmbs], вул. Волоська, 8/5, 4 поверх
Вартість: 300 грн
Контактна особа: Віра Корабліна, менеджер програм управлінського розвитку, [063] 436 0567, vira@kmbs.com.ua