Як масштабувати свій бізнес за допомогою великих даних: знайти нових клієнтів та збільшити продажі, відкрити нові торгові точки в правильній локації, краще вивчити своїх споживачів та розробляти для них привабливі пропозиції?
У кожного власника бізнесу чи керуючого менеджера виникають ці запитання. Тоді як Big Data вже має відповіді. Сьогодні Big Data активно використовується в різних галузях: починаючи з великих гравців ринку та закінчуючи невеликим локальним бізнесом.
Вона допоможе детальніше проаналізувати ваших наявних клієнтів та дізнатися, яка пропозиція може викликати в них інтерес. Великі дані стануть в нагоді й у роботі з потенційними клієнтами, надаючи відповіді на такі запитання: як часто вони бувають біля ваших торгових точок та чи бачать вони вашу зовнішню рекламу? За допомогою великих даних можна комунікувати з клієнтом, використовуючи промо-розсилки, обираючи адресатів завдяки застосуванню фільтрів Big Data: вік, стать, сімейний стан, інтереси тощо.
Нові аналітичні моделі дозволяють обробляти велику кількість інформації, яку абоненти мобільних операторів щодня генерують у мережі. Усі дані містяться в знеособленому вигляді, а поведінкові характеристики можна дізнатися аналітичним шляхом.
За допомогою Big Data підприємці мають змогу оптимізувати витрати, примножувати доходи й покращувати ефективність, а звичайні користувачі – отримувати якісні та цікаві пропозиції.
Хочете дізнатися докладніше про те, що таке Big Data, які задачі вона вирішує та які можливості для бізнесу відкриває? Пропонуємо отримати нашу мінікнигу, у якій ми детально розкрили всі особливості Big Data та як застосовувати її в сучасних бізнес-реаліях.
