Міні-книга

BIG DATA – сучасний інструмент для розвитку бізнесу

Як масштабувати свій бізнес за допомогою великих даних? Як знайти нових клієнтів та збільшити продажі? Як знайти правильні локації для нових торгових точок? Як найкраще вивчити своїх споживачів та створити для них привабливі пропозиції?

Усі особливості Big Data та секрети її застосування в сучасних бізнес-реаліях ви знайдете в нашій мінікнизі.

Отримати книгу

Як масштабувати свій бізнес за допомогою великих даних: знайти нових клієнтів та збільшити продажі, відкрити нові торгові точки в правильній локації, краще вивчити своїх споживачів та розробляти для них привабливі пропозиції?

У кожного власника бізнесу чи керуючого менеджера виникають ці запитання.  Тоді як Big Data вже має відповіді. Сьогодні Big Data активно використовується в різних галузях: починаючи з великих гравців ринку та закінчуючи невеликим локальним бізнесом.

Вона допоможе детальніше проаналізувати ваших наявних клієнтів та дізнатися, яка пропозиція може викликати в них інтерес. Великі дані стануть в нагоді й у роботі з потенційними клієнтами, надаючи відповіді на такі запитання: як часто вони бувають біля ваших торгових точок та чи бачать вони вашу зовнішню рекламу? За допомогою великих даних можна комунікувати з клієнтом, використовуючи промо-розсилки, обираючи адресатів завдяки застосуванню фільтрів Big Data: вік, стать, сімейний стан, інтереси тощо.

Нові аналітичні моделі дозволяють обробляти велику кількість інформації, яку абоненти мобільних операторів щодня генерують у мережі. Усі дані містяться в знеособленому вигляді, а поведінкові характеристики можна дізнатися аналітичним шляхом.

За допомогою Big Data підприємці мають змогу оптимізувати витрати, примножувати доходи й покращувати ефективність, а звичайні користувачі – отримувати якісні та цікаві пропозиції.

Хочете дізнатися докладніше про те, що таке Big Data, які задачі вона вирішує та які можливості для бізнесу відкриває? Пропонуємо отримати нашу мінікнигу, у якій ми детально розкрили всі особливості Big Data та як застосовувати її в сучасних бізнес-реаліях.