Головна / Інструменти для розвитку ритейлу
Міні-книга

Інструменти для розвитку ритейлу

Дізнайтеся більше про можливості рішень для сфери ритейлу у нашій новій міні-книзі.

Отримати книгу

Ритейл – одна з найбільших та найшвидших за темпами розвитку галузей в Україні. В ній щороку розширюються мережі магазинів, з’являються нові компанії, на український ринок заходять великі світові бренди. Конкуренція невпинно зростає – попри кризу та усілякі обмеження через пандемію. У такому активному середовищі власники бізнесу мають ретельно вивчати своїх клієнтів та їхні потреби, формувати для них релевантні пропозиції й посилювати конкурентні переваги продуктів, послуг та сервісу.

У цьому ритейлерам допомагає диджитал-трансформація. Реклама, продажі, дзвінки клієнтів, аналіз споживацької поведінки, доставка – ці та багато інших процесів отримують нові переваги з використанням цифрових сервісів.

Серед них, зокрема, є рішення Київстар, які дозволяють:

  • знайти нових клієнтів за допомогою продуктів на основі Big Data;
  • проводити ефективну рекламну кампанію;
  • якісно комунікувати з наявними та потенційними споживачами;
  • аналізувати рівень задоволеності клієнтів сервісом завдяки функціоналу Віртуальної мобільної АТС;
  • шукати нові місця для торгових точок за допомогою теплових карт та геоаналітики.

Детальніше про те, як інструменти Київстар допомагають ритейлерам розвивати бізнес, дізнайтесь з нашої міні-книги.