Ми працюємо над тим, щоб зробити сайт україномовним. Слідкуйте за оновленнями!

Реабілітація-незадоволених-клієнтів-як-працювати-з-негативомBIG

Реєстрація

Як побудувати коректну, ефективну та взаємовигідну корпоративну комунікацію компанії?

Про це говоритимемо 9 липня на IDEA-події «Як будувати комунікацію зі “складними” клієнтами?».

Спікер: Михайло Шуранов, керівник напрямку корпоративних комунікацій в ПАТ «Укртелеком»

Місце: Києво-Могилянська бізнес-школа [kmbs], вул. Волоська, 8/5, поверх 4

Вартість: 300 грн

Контактна особа: Ірина Солган, координатор проекту, is@kmba.ua, [044] 490 6635

30.06.2015
Что нового
Популярно
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА