Головна / Автори / Едуард Мальцев

Едуард Мальцев

Керівник програми Presidents' MBA kmbs
  • Всі
  • Бізнес рішення
  • Інтерв'ю
  • Історії
Еволюція лідерства: від сакрального – до розподіленого

Поняття «лідер» та «лідерство» неодноразово трансформувалися упродовж людської історії, залежно від соціального, економічного та інших контекстів. Колись найбільш затребуваними були керівники, які надають вказівки й жорстко контролюють, згодом – лідери, які вміють «надихати», а останнім часом ми дед

Криза як драйвер: як розвиватися управлінцю і чим це допоможе бізнесу

Надзвичайно швидка зміна контексту, в якому ми працюємо, вимагає трансформацій від лідерів та компаній. Тому для управлінців криза стає вдалим моментом, щоб сформувати стратегію особистісного розвитку, розвитку своїх команд та організацій. Якими саме мають бути ці зміни?
Про це ми поговорили з Едуар

Переосмислення заради розвитку

Нинішня криза підсвітила чимало проблем у компаніях різного масштабу. Та одночасно дала підприємцям змогу переглянути усі аспекти бізнесу: продукт, розуміння клієнта, процеси й навіть власне мислення. Що зараз потрібно розуміти та як діяти, аби встояти й посилити свої позиції у майбутньому?
Про це м

Еволюція лідерства: від сакрального – до розподіленого

Поняття «лідер» та «лідерство» неодноразово трансформувалися упродовж людської історії, залежно від соціального, економічного та інших контекстів. Колись найбільш затребуваними були керівники, які надають вказівки й жорстко контролюють, згодом – лідери, які вміють «надихати», а останнім часом ми дед

Криза як драйвер: як розвиватися управлінцю і чим це допоможе бізнесу

Надзвичайно швидка зміна контексту, в якому ми працюємо, вимагає трансформацій від лідерів та компаній. Тому для управлінців криза стає вдалим моментом, щоб сформувати стратегію особистісного розвитку, розвитку своїх команд та організацій. Якими саме мають бути ці зміни?
Про це ми поговорили з Едуар

Переосмислення заради розвитку

Нинішня криза підсвітила чимало проблем у компаніях різного масштабу. Та одночасно дала підприємцям змогу переглянути усі аспекти бізнесу: продукт, розуміння клієнта, процеси й навіть власне мислення. Що зараз потрібно розуміти та як діяти, аби встояти й посилити свої позиції у майбутньому?
Про це м

Еволюція лідерства: від сакрального – до розподіленого

Поняття «лідер» та «лідерство» неодноразово трансформувалися упродовж людської історії, залежно від соціального, економічного та інших контекстів. Колись найбільш затребуваними були керівники, які надають вказівки й жорстко контролюють, згодом – лідери, які вміють «надихати», а останнім часом ми дед

Криза як драйвер: як розвиватися управлінцю і чим це допоможе бізнесу

Надзвичайно швидка зміна контексту, в якому ми працюємо, вимагає трансформацій від лідерів та компаній. Тому для управлінців криза стає вдалим моментом, щоб сформувати стратегію особистісного розвитку, розвитку своїх команд та організацій. Якими саме мають бути ці зміни?
Про це ми поговорили з Едуар

Переосмислення заради розвитку

Нинішня криза підсвітила чимало проблем у компаніях різного масштабу. Та одночасно дала підприємцям змогу переглянути усі аспекти бізнесу: продукт, розуміння клієнта, процеси й навіть власне мислення. Що зараз потрібно розуміти та як діяти, аби встояти й посилити свої позиції у майбутньому?
Про це м

Еволюція лідерства: від сакрального – до розподіленого

Поняття «лідер» та «лідерство» неодноразово трансформувалися упродовж людської історії, залежно від соціального, економічного та інших контекстів. Колись найбільш затребуваними були керівники, які надають вказівки й жорстко контролюють, згодом – лідери, які вміють «надихати», а останнім часом ми дед

Криза як драйвер: як розвиватися управлінцю і чим це допоможе бізнесу

Надзвичайно швидка зміна контексту, в якому ми працюємо, вимагає трансформацій від лідерів та компаній. Тому для управлінців криза стає вдалим моментом, щоб сформувати стратегію особистісного розвитку, розвитку своїх команд та організацій. Якими саме мають бути ці зміни?
Про це ми поговорили з Едуар

Переосмислення заради розвитку

Нинішня криза підсвітила чимало проблем у компаніях різного масштабу. Та одночасно дала підприємцям змогу переглянути усі аспекти бізнесу: продукт, розуміння клієнта, процеси й навіть власне мислення. Що зараз потрібно розуміти та як діяти, аби встояти й посилити свої позиції у майбутньому?
Про це м