07

листопада 2025

п’ятниця

13:00 - 21:00

Big Data. Дані, що змінюють бізнес

Про подію

Сучасний бізнес працює в дуже мінливому світі, де все змінюється надзвичайно швидко: клієнти, технології, ринки, тому й сам бізнес має змінюватись. Діяти за старими правилами вже не можна. Аудиторія стає вибагливіша, ринки динамічніші, а конкуренція жорсткіша.

Щоб не відставати, компанії мають швидко адаптовуватись та змінювати підходи. Що гнучкіша ваша стратегія та бізнес, то швидше ви зможете впровадити зміни й отримати перевагу. Для цього компанії вже не можуть покладатися лише на інтуїцію чи досвід — їм потрібні точні дані, які дають розуміння, куди рухатись.

  • Як отримати інсайти без дорогих досліджень?
  • Як швидше і краще зрозуміти, в яку сторону рухати бізнес?
  • Які неочевидні потреби чи характеристики клієнта можна використати?
  • Де і як краще взаємодіяти з клієнтом?

Усе це та багато іншого на офлайн-заході «Big Data. Дані, що змінюють бізнес».

Про що поговоримо

Блок 1: Інтуїція — не стратегія. Які дослідження можуть допомогти знайти «саме ті» інсайти.

  • Як вибрати локацію для відкриття на основі реальних даних про аудиторію, трафік та конкуренцію.
  • Розуміння клієнтів: стиль життя, маршрути та поведінка поза вашим брендом.
  • Як оцінювати ефективність точок і рекламних активностей без дорогих досліджень — швидко та точно.
  • Інсайти для стратегічних рішень: адаптація бізнесу під міграційні процеси, попит та нові можливості.

Блок 2: Клієнтам не потрібно все й одразу.

  • Як використовувати персоналізацію у роботі з власною базою клієнтів.
  • Як знати кожного свого клієнта «в обличчя», передбачати його потреби та будувати персоналізовану стратегію.
  • Як швидко реагувати на дії клієнтів у реальному часі за допомогою сучасних інструментів, підвищуючи лояльність та ефективність маркетингу.

Блок 3: Гарна реклама — це ще не шлях до серця клієнта. Як зробити комунікацію для клієнта особливою.

  • Як тригерні та таргетовані кампанії з геоприв’язкою роблять комунікацію  ефективною.
  • Self-service, full-service чи автоматичні кампанії — оптимальні інструменти для точного планування та координації.
  • Поєднання Big Data, digital-продуктів та affiliate-маркетингу підвищує точність і результативність реклами.
  • Реальні кейси: ефективні кампанії в ТЦ, ресторанах та локальних ринках з адаптацією стратегій на основі даних.

Блок 4: Великі дані в дії: від аналітики до full-stack рішень. 

  • Як аналітика та консалтинг перетворюють дані на практичні та стратегічні рішення для розвитку бізнесу.
  • Аналіз Customer Journey для оптимізації взаємодії з клієнтами 
  • Від питань до рішень: розбір кейсів

Програма заходу

13:00 - 14:00

Реєстрація та welcome coffee

14:00 - 14:30

Вітальне слово Київстар

14:30 - 15:00

Блок 1: Інтуїція — не стратегія. Які дослідження можуть допомогти знайти саме ті інсайти.

15:00 - 15:20

Блок 2: Клієнтам не потрібно все й одразу. Як використовувати персоналізацію у роботі з власною базою клієнтів.

15:20 - 15:50

Кава-пауза

15:50 - 17:00

Блок 3: Гарна реклама — це ще не шлях до серця клієнта. Як зробити комунікацію для клієнта особливою.

17:00 - 17:30

Кава-пауза

17:30 - 18:30

Блок 4: Великі дані в дії: від аналітики до full-stack рішень

18:30 - 21:00

Networking

Оцінка

Розкажіть друзям