07
листопада 2025
п’ятниця
13:00 - 21:00
Big Data. Дані, що змінюють бізнес
Про подію
Сучасний бізнес працює в дуже мінливому світі, де все змінюється надзвичайно швидко: клієнти, технології, ринки, тому й сам бізнес має змінюватись. Діяти за старими правилами вже не можна. Аудиторія стає вибагливіша, ринки динамічніші, а конкуренція жорсткіша.
Щоб не відставати, компанії мають швидко адаптовуватись та змінювати підходи. Що гнучкіша ваша стратегія та бізнес, то швидше ви зможете впровадити зміни й отримати перевагу. Для цього компанії вже не можуть покладатися лише на інтуїцію чи досвід — їм потрібні точні дані, які дають розуміння, куди рухатись.
- Як отримати інсайти без дорогих досліджень?
- Як швидше і краще зрозуміти, в яку сторону рухати бізнес?
- Які неочевидні потреби чи характеристики клієнта можна використати?
- Де і як краще взаємодіяти з клієнтом?
Усе це та багато іншого на офлайн-заході «Big Data. Дані, що змінюють бізнес».
Про що поговоримо
Блок 1: Інтуїція — не стратегія. Які дослідження можуть допомогти знайти «саме ті» інсайти.
- Як вибрати локацію для відкриття на основі реальних даних про аудиторію, трафік та конкуренцію.
- Розуміння клієнтів: стиль життя, маршрути та поведінка поза вашим брендом.
- Як оцінювати ефективність точок і рекламних активностей без дорогих досліджень — швидко та точно.
- Інсайти для стратегічних рішень: адаптація бізнесу під міграційні процеси, попит та нові можливості.
Блок 2: Клієнтам не потрібно все й одразу.
- Як використовувати персоналізацію у роботі з власною базою клієнтів.
- Як знати кожного свого клієнта «в обличчя», передбачати його потреби та будувати персоналізовану стратегію.
- Як швидко реагувати на дії клієнтів у реальному часі за допомогою сучасних інструментів, підвищуючи лояльність та ефективність маркетингу.
Блок 3: Гарна реклама — це ще не шлях до серця клієнта. Як зробити комунікацію для клієнта особливою.
- Як тригерні та таргетовані кампанії з геоприв’язкою роблять комунікацію ефективною.
- Self-service, full-service чи автоматичні кампанії — оптимальні інструменти для точного планування та координації.
- Поєднання Big Data, digital-продуктів та affiliate-маркетингу підвищує точність і результативність реклами.
- Реальні кейси: ефективні кампанії в ТЦ, ресторанах та локальних ринках з адаптацією стратегій на основі даних.
Блок 4: Великі дані в дії: від аналітики до full-stack рішень.
- Як аналітика та консалтинг перетворюють дані на практичні та стратегічні рішення для розвитку бізнесу.
- Аналіз Customer Journey для оптимізації взаємодії з клієнтами
- Від питань до рішень: розбір кейсів
Програма заходу
Реєстрація та welcome coffee
Вітальне слово Київстар
Блок 1: Інтуїція — не стратегія. Які дослідження можуть допомогти знайти саме ті інсайти.
Блок 2: Клієнтам не потрібно все й одразу. Як використовувати персоналізацію у роботі з власною базою клієнтів.
Кава-пауза
Блок 3: Гарна реклама — це ще не шлях до серця клієнта. Як зробити комунікацію для клієнта особливою.
Кава-пауза
Блок 4: Великі дані в дії: від аналітики до full-stack рішень
Networking
Оцінка
Розкажіть друзям