18

червня 2019

вівторок

09:30 - 16:00

Offline

Open Talk 2 Ближче до клієнта: Почути. Відчути. Утримати

Що таке Open Talk від Kyivstar Business Hub?

Це новий формат заходів Kyivstar Business Hub, який передбачає відкритий діалог з бізнесом.

Тут ми обговорюємо актуальні питання роботи сучасних компаній, а також ділимося найкращими Digital-інструментами та практиками що допомагають налаштовувати ефективні бізнес-процеси.

Чому присвячений 2-й Open Talk?

Тема заходу: «Ближче до клієнта: Почути. Відчути. Утримати».

Разом поговоримо про те, як керувати хаосом у бізнесі, як підвищити ефективність роботи працівників та збільшити обсяги продажів, витрачаючи на це вдвічі менше часу й позбувшись Excel-залежності.

Покажемо, як можна керувати бізнесом з іншої частини світу, тримаючи під контролем усі процеси та комунікації. А також поділимось досвідом, як вибрати, налаштувати та «безболісно» впровадити СRM-систему.

Обговоримо живі приклади відомих компаній та дамо відповіді на актуальні питання великого та малого бізнесу.

Три причини відвідати захід:

  1. Виступи експертів з впровадження СRM, Віртуальної мобільної АТС, Star Box, Callyzer.
  2. Теорія та практика: розбираємо кейси реальних бізнесів – покрокові рекомендації.
  3. Зустріч у форматі діалогу: питання й відповіді в реальному часі.

Програма конференції

09:30 - 10:00

Реєстрація учасників. Welcome coffee

10:00 - 10:10

Вітальне слово модератора. «Ближче до клієнта: Почути. Відчути. Утримати». Розмова про те, як телеком може допомогти зробити бізнес легшим, а клієнта – ближчим.

Євген Кражан

Євген Кражан

Директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку “Kyivstar”

10:10 - 10:40

Спеціальний гість Open Talk 2

10:40 - 10:55

Точка контролю.

Катерина Пучко

Катерина Пучко

Комерційний директор iStat24

Тренди розвитку call tracking. Демонстрація можливостей

10:55 - 11:10

Open Talk – питання та відповіді.

11:25 - 11:35

Open Talk – питання та відповіді.

11:35 - 11:50

Від розмов до бізнес-результатів.

Олена Никитюк

Олена Никитюк

Начальник департаменту з маркетингу на корпоративному ринку Київстар

Розвиток мобільної АТС. Демонстрація можливостей.

11:50 - 12:05

Open Talk – питання та відповіді.

12:05 - 12:20

Почуйте голос клієнта: запис розмов в АТС.

Олена Никитюк

Олена Никитюк

Начальник департаменту з маркетингу на корпоративному ринку Київстар

12:20 - 12:30

Open Talk – питання та відповіді.

12:30 - 12:45

Досвід клієнта: «Бізнес без води»

Олексій Синявський

Олексій Синявський

Керівник відділу продажів, компанія ТОВ «Клевер. Нові технології»

12:45 - 12:55

Open Talk – питання та відповіді.

12:55 - 13:10

Як вилікуватись від Excel – залежності?

Дмитро Левошич

Дмитро Левошич

Директор OneBox

Коли слід замислюватися про впровадження CRM та чому це корисно на будь-якому етапі розвитку бізнесу. Вплив CRM на роботу людей. Успішні кейси.

13:10 - 13:20

Open Talk – питання та відповіді.

13:20 - 14:00

Перерва

14:00 - 10:00

Бізнес на високих швидкостях

Руслан Коваль

Руслан Коваль

Директор департаменту з роботи з партнерами Terrasoft

Інтелектуальні інструменти для роботи з клієнтами й прискорення розвитку бізнесу.

14:15 - 14:30

Open Talk – питання та відповіді.

14:30 - 14:45

Внутрішня кухня «діджиталізації» бізнесу. Ефективне впровадження CRM/ERP.

Олександр Азарієв

Олександр Азарієв

Бізнес-аналітик, co-founder COS Group

Клієнтські кейси інтеграції CRM. «СТО на всі 100».

14:45 - 14:55

Open Talk – питання та відповіді.

14:55 - 15:10

«Освіта 5.0».

Дарина Кушерець

Дарина Кушерець

Доктор юридичних наук, професор, Університет сучасних знань

Андрій Гаджаман

Андрій Гаджаман

Кандидат історичних наук, Університет сучасних знань

Трансформація в сфері освіти та зв’язок із бізнесом. Інтеграція бізнесу в екосистему освіти.

15:10 - 15:20

Open Talk – питання та відповіді.

15:20 - 15:30

Підбиваємо підсумки. Післямова модератора.

Євген Кражан

Євген Кражан

Директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку “Kyivstar”

15:30 - 16:00

Час для вільного спілкування

Open Talk 2 Ближче до клієнта: Почути. Відчути. Утримати
Комунікація з клієнтами

Комунікація з клієнтами

Віртуальна мобільна АТС

Хмарна АТС для роботи кол-центру. Багатоканальний номер, щоб приймати дзвінки та автоматично розподіляти їх на менеджерів. Аналіз роботи відділу продажів, інтеграція з CRM тощо.

Комунікація з клієнтами

Комунікація з клієнтами

Програмовані SMS та Viber-розсилки

Автоматизовані розсилки персоналізованих повідомлень, нагадувань про доставку, візит тощо. Інтегруйте АРІ від Київстар з вашою CRM, визначте тригери та налаштуйте розсилку.

Отримайте презентацію на email

Спікери

Євген Кражан

Євген Кражан

Директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку “Kyivstar”

Олена Никитюк

Олена Никитюк

Начальник департаменту з маркетингу на корпоративному ринку Київстар

Олексій Синявський

Олексій Синявський

Керівник відділу продажів, компанія ТОВ «Клевер. Нові технології»

Дмитро Левошич

Дмитро Левошич

Директор OneBox

Андрій Гаджаман

Андрій Гаджаман

Кандидат історичних наук, Університет сучасних знань

Руслан Коваль

Руслан Коваль

Директор департаменту з роботи з партнерами Terrasoft

Дарина Кушерець

Дарина Кушерець

Доктор юридичних наук, професор, Університет сучасних знань

Катерина Пучко

Катерина Пучко

Комерційний директор iStat24

Олександр Азарієв

Олександр Азарієв

Бізнес-аналітик, co-founder COS Group

Оцінка

Розкажіть друзям