18
червня 2019
вівторок
09:30 - 16:00
Open Talk 2 Ближче до клієнта: Почути. Відчути. Утримати
Що таке Open Talk від Kyivstar Business Hub?
Це новий формат заходів Kyivstar Business Hub, який передбачає відкритий діалог з бізнесом.
Тут ми обговорюємо актуальні питання роботи сучасних компаній, а також ділимося найкращими Digital-інструментами та практиками що допомагають налаштовувати ефективні бізнес-процеси.
Чому присвячений 2-й Open Talk?
Тема заходу: «Ближче до клієнта: Почути. Відчути. Утримати».
Разом поговоримо про те, як керувати хаосом у бізнесі, як підвищити ефективність роботи працівників та збільшити обсяги продажів, витрачаючи на це вдвічі менше часу й позбувшись Excel-залежності.
Покажемо, як можна керувати бізнесом з іншої частини світу, тримаючи під контролем усі процеси та комунікації. А також поділимось досвідом, як вибрати, налаштувати та «безболісно» впровадити СRM-систему.
Обговоримо живі приклади відомих компаній та дамо відповіді на актуальні питання великого та малого бізнесу.
Три причини відвідати захід:
- Виступи експертів з впровадження СRM, Віртуальної мобільної АТС, Star Box, Callyzer.
- Теорія та практика: розбираємо кейси реальних бізнесів – покрокові рекомендації.
- Зустріч у форматі діалогу: питання й відповіді в реальному часі.
Програма конференції
Реєстрація учасників. Welcome coffee
Вітальне слово модератора. «Ближче до клієнта: Почути. Відчути. Утримати». Розмова про те, як телеком може допомогти зробити бізнес легшим, а клієнта – ближчим.
Спеціальний гість Open Talk 2
Точка контролю.
Тренди розвитку call tracking. Демонстрація можливостей
Open Talk – питання та відповіді.
Open Talk – питання та відповіді.
Від розмов до бізнес-результатів.
Розвиток мобільної АТС. Демонстрація можливостей.
Open Talk – питання та відповіді.
Почуйте голос клієнта: запис розмов в АТС.
Open Talk – питання та відповіді.
Досвід клієнта: «Бізнес без води»
Open Talk – питання та відповіді.
Як вилікуватись від Excel – залежності?
Коли слід замислюватися про впровадження CRM та чому це корисно на будь-якому етапі розвитку бізнесу. Вплив CRM на роботу людей. Успішні кейси.
Open Talk – питання та відповіді.
Перерва
Бізнес на високих швидкостях
Інтелектуальні інструменти для роботи з клієнтами й прискорення розвитку бізнесу.
Open Talk – питання та відповіді.
Внутрішня кухня «діджиталізації» бізнесу. Ефективне впровадження CRM/ERP.
Клієнтські кейси інтеграції CRM. «СТО на всі 100».
Open Talk – питання та відповіді.
«Освіта 5.0».
Трансформація в сфері освіти та зв’язок із бізнесом. Інтеграція бізнесу в екосистему освіти.
Open Talk – питання та відповіді.
Підбиваємо підсумки. Післямова модератора.
Час для вільного спілкування
Комунікація з клієнтами
Віртуальна мобільна АТС
Хмарна АТС для роботи кол-центру. Багатоканальний номер, щоб приймати дзвінки та автоматично розподіляти їх на менеджерів. Аналіз роботи відділу продажів, інтеграція з CRM тощо.
Комунікація з клієнтами
Програмовані SMS та Viber-розсилки
Автоматизовані розсилки персоналізованих повідомлень, нагадувань про доставку, візит тощо. Інтегруйте АРІ від Київстар з вашою CRM, визначте тригери та налаштуйте розсилку.
Отримайте презентацію на email
Спікери
Оцінка
Розкажіть друзям