19

червня 2025

четвер

17:00 - 19:00

Online

Вебінар Ringostat і Київстар: інструменти для ефективної комунікації

Про подію

Ringostat та Київстар проведуть спільний онлайн-вебінар «Один голос бізнесу: як ефективно комунікувати з клієнтами, коли команда працює не тільки з офісу». 

Захід відбудеться 19 червня 2025 року о 17:00 (за Києвом).

Участь безкоштовна за попередньою реєстрацією за посиланням.

Вебінар присвячений питанням ефективної комунікації з клієнтами в умовах дистанційної роботи.

Учасники дізнаються, як контролювати та оптимізувати роботу менеджерів, що працюють не тільки з офісу, а також у відрядженнях, вдома чи з інших міст. 

Експерти поділяться практичними інструментами для об’єднання команди в єдину телефонну систему, впровадження автоматичних звітів та AI-аналітики для контролю дзвінків.

Під час вебінару учасники також обговорять, як просто та без масштабних змін у бізнес-процесах налаштувати систему комунікації, що допоможе підтримувати стабільно високий рівень сервісу. Особлива увагу приділять першому контакту з клієнтом, адже перше «Ало» формує враження про бізнес, а сильний бренд починається зі сильної комунікації.

Зареєструйтеся на подію

Зареєструватися

Спікери

Ольга Швець

Ольга Швець

Head of Sales at Ringostat

Які інструменти використовує мережа аптек «Подорожник» для залучення покупців

Олександр Назарук

Керівник напрямку з продажу рішень у ритейлі в Київстар

Оцінка

Розкажіть друзям