19

жовтня 2021

вівторок

16:30 - 18:00

04

листопада 2021

четвер

16:30 - 18:00

Online

Вивчай, аналізуй, персоналізуй: Big Data для маркетингу по-новому

Орієнтуватися на потреби клієнта, бути ближчим до нього, вчасно пропонувати те, що потрібно саме зараз, влучати в очікування й навіть перевищувати їх – мета будь-якого бізнесу, який прагне бути успішним та заробляти більше.

Як це зробити, використовуючи сучасні технології?

Розкажемо на нашому вебінарі!

ТРИ ПРИЧИНИ ВІДВІДАТИ ВЕБІНАР:

  1. Ви зможете поставити своє запитання спікерам та отримати розгорнуті відповіді на прикладі ваших кейсів.
  2. Ми поділимося прикладами застосування Big Data-сервісів на реальних бізнес-моделях.
  3. Отримані знання ви зможете одразу застосовувати на практиці та у своєму бізнесі.
  • Обговоримо сучасні тренди в маркетингу та конкурентні переваги, які дає персоналізація в комунікаціях з клієнтами.
  • Зупинимось на важливості аналізу профілю клієнта та сучасних можливостях для цього.
  • З’ясуємо, як накопичення та аналітика даних допомагають довгостроково утримувати клієнта та задовільняти його запити навіть попри зміну інтересів.
  • Також розкажемо, як і де знайти саме свого клієнта та розширити базу.
  • Наведемо приклади відомих світових компаній, які використовують можливості великих даних для покращення комунікацій з клієнтами та зростання доходів.

КОМУ БУДЕ ЦІКАВО

Зустріч буде корисна керівникам компаній малого та середнього бізнесу, відділів маркетингу, продажу та роботи з клієнтами, маркетологам, спеціалістам з перформанс-маркетингу, представникам маркетингових і диджитал-агенцій, а також усім тим, хто прагне бути попереду конкурентів, шукає нові інструменти для промокампаній і комунікацій з клієнтами та хоче більше знати про можливості великих даних у цьому напрямку.

Спікери: Яна Штанько, Сергій Верховцев

Продукти, про які піде мова на вебинарі:

Big Data-рішення для бізнесу

Big Data та аналітика

Big Data-рішення для бізнесу

Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.

Знаходьте нових клієнтів за допомогою платформи ADWISOR

Реклама та пошук клієнтів

Знаходьте нових клієнтів за допомогою платформи ADWISOR

Розсилки на потенційних клієнтів. Підбирайте аудиторію, використовуючи Big Data-параметри. Надсилайте повідомлення за розкладом або у реальному часі.

Спробувати

Спікери

Яна Штанько, лідерка напряму комунікацій рішень для бізнесу в Київстар

Яна Штанько

Лідерка напряму комунікацій рішень для бізнесу в Київстар

Сергій Верховцев

Сергій Верховцев

Як вирішити проблему пошуку нових клієнтів або швидкого інформування наявних клієнтів про новини компанії? За одну хвилину в новому влозі експерт Київстар ділиться лайфхаком, як вирішити обидві проблеми разом у кілька кліків!

Ірина Віткова

Ірина Віткова

Менеджер з розвитку Big Data-продуктів, Київстар

Петро Шевчук

Петро Шевчук

Менеджер з розвитку Big Data-продуктів, Київстар

Оцінка

Розкажіть друзям