Що читати? 9 нон-фікшн книжок, в яких знайдете інсайти для продуктивної роботи у 2024
4 січня 2024 7 хвилин читання

9 нон-фікшн книжок, в яких знайдете інсайти для продуктивної роботи у 2024

Тренди та аналітика#Продуктивність#Робота#Київстар

Про що:

Не існує універсальних правил, як будувати стратегію, розвивати команду чи масштабувати бізнес. Проте можна вчитися на досвіді інших компаній, лідерів та експертів. Саме це і пропонуємо зробити на старті нового року. Підготували добірку нон-фікшн книжок, де ви знайдете поради експертів, інсайти бізнесменів, кейси світових компаній та навіть наукові теорії — усе, щоб ще ефективніше працювати у 2024-ому.

Зміст

«Конкуренція у новому світі роботи: Як радикальна адаптивність відокремлює найкращих від решти»

«Майстри масштабування. Неочевидні істини від найуспішніших підприємців світу»

«Шум. Хибність людських суджень»

«Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Nike»

«Культурний код. Секрети успішної взаємодії в команді»

«Драйв. Дивовижна правда про те, що нас мотивує»

«Людинократія. Створення компаній, у яких люди — понад усе»

«Правила мозку для роботи. Наука мислити розумніше в офісі та вдома»

«Метавсесвіт: Як він змінить нашу реальність»

«Конкуренція у новому світі роботи: Як радикальна адаптивність відокремлює найкращих від решти»

Кейт Феррацці, Кіан Ґохар, Ноель Вейріч

Адаптивність — must have кожної компанії в сучасних реаліях, коли щорік бізнес має справу з новими викликами. Тому якщо команда хоче мати шанси на успіх, вона повинна бути гнучкою та готовою до трансформації в умовах невизначеності. 

Поради, як цього досягти, у  своїй книзі дає американський підприємець Кейт Феррацці. Зі співавторами вони дослідили досвід понад 2 тис. лідерів компаній та вивели нову модель управління бізнесом — радикальну адаптивність. Це підтримка безперервних змін на рівні стратегії, бізнес-моделі, культури та команди.

Чому корисно: Отримаєте уроки кризового лідерства, які допомагали різним командам триматися у період штормів. А також розберете сім технік створення радикальної адаптивності на прикладах Target, Merrill Lynch, Patagonia та інших бізнесів.

«Майстри масштабування. Неочевидні істини від найуспішніших підприємців світу»

Рід Гоффман, Джун Коен, Дерон Тріфф

Якщо ви любите занурюватися в історії компаній, то ця книжка саме для вас. Рід Гоффман, засновник LinkedIn, написав її на базі сотень інтерв'ю з лідерами різноманітних бізнесів для власного подкасту Masters of Scale. Це як світові корпорації — Microsoft, Apple, Google, Nike, Netflix. Так і стартапи — 23andMe, TaskRabbit, Black List і Walker&Co.

Як полювати на круті ідеї та від яких проєктів краще відмовитись, чим зацікавити інвесторів та що робити у разі відмов, як чути клієнтів та боротися з хаосом в команді — лише мала частина питань, які розкривають автори книжки.

Чому корисно: Це повноцінний посібник з порадами, розвінчуванням міфів і прикладами для тих, хто хоче реалізовувати ідеї та розвивати власну справу.

«Шум. Хибність людських суджень»

Деніел Канеман, Олів'є Сібоні, Кас Санстейн

Приймати правильні рішення — топовий скіл для всіх фахівців. Але часом це складно, бо емоції та упередження беруть гору навіть у професійному середовищі. Щоб покращити навичку об'єктивно приймати рішення, радимо книжку «Шум. Хибність людських суджень». Серед її співавторів — нобелівський лауреат Деніел Канеман, який написав світовий бестселер «Мислення швидке й повільне». 

Уявіть ситуації: 1) Два HR-менеджера приймають протилежні рішення щодо тих самих кандидатів, покладаючись на суб'єктивне сприйняття. 2) Розв'язання питання клієнта залежить від настрою чи упереджень менеджера, який з ним комунікує. Перед вами приклади шуму — суджень, які ґрунтуються на нераціональних припущеннях. І що найцікавіше — дійові особи можуть навіть не здогадуватися, що потрапляють у пастку шуму. 

Чому корисно: Дізнаєтесь про когнітивні помилки, через які ви приймаєте хибні рішення, а також отримаєте дієві методи зменшення шуму та упереджень.

«Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Nike»

Ґреґ Гоффман

Як Nike вдається роками створювати маркетингові кампанії, які не залишають байдужими нікого? Бо вони вдало використовують дизайн емоцій — розповідають історії, які викликають переживання та створюють яскраві образи. Як навчитися робити таке у своїй компанії? Один зі способів — познайомитися з професійним досвідом колишнього директора з маркетингу Nike Ґреґа Гоффмана, який працював у компанії 27 років. 

Гоффман розповідає, як розкрити креативний потенціал команди, звертатися до пристрастей клієнтів і будувати з ними міцні емоційні зв'язки. 

Чому корисно: Дізнаєтесь про внутрішню роботу маркетингової команди Nike та отримаєте поради, як розповідати унікальну історію бренду, збільшувати його впізнаваність та перетворювати споживачів на прихильників.

«Культурний код. Секрети успішної взаємодії в команді»

Деніел Койл

Взаємодія — двигун розвитку будь-якої команди. Проте не всі знають, як цей двигун змусити працювати. Щоб знайти відповіді, бізнес-радник Microsoft і Google Деніел Койл кілька років досліджував найуспішніші культури світу. Які висновки він отримав — читайте у книзі. 

Койл з’ясував, що взаємодія в команді базується на трьох навичках: створювати безпеку, обговорювати ризики та мати спільну мету. Важливо формувати відчуття захищеності в групі, дозволяти всім бути відвертими та вразливими, а також чітко ранжувати пріоритети команди, відкидаючи незрозумілі цілі. 

Чому корисно: Деніел Койл розбирає кожен принцип побудови культури в команді на прикладах компаній, а також додає наукову інформацію про роботу нашого мозку.

«Драйв. Дивовижна правда про те, що нас мотивує»

Деніел Пінк

Чергування батога і пряника — класичний метод мотивації на роботі. Але чи він й досі працює? Американський письменник і журналіст Деніел Пінк розповідає, що за певних умов схема винагороди та покарання працює, але є не дуже ефективною. 

Спираючись на десятиліття наукових досліджень людської мотивації, він виокремлює третій драйв — вроджені стимули. Це: автономія — бажання керувати власним життям, майстерність — потяг до удосконалення та творчості, мета — жага покращувати світ навколо. Створивши середовище, де є місце для третього драйву, компанії отримають продуктивних, мотивованих і більш залучених працівників. А люди — навчаться отримувати задоволення від роботи.

Чому корисно: Автор аналізує напрацювання учених-біхевіористів, які допомагають зрозуміти людську мотивацію. Це буде корисно і співробітникам, що прагнуть вдосконалюватися в професії, і менеджерам для розвитку команд.

«Людинократія. Створення компаній, у яких люди — понад усе»

Ґері Гемел, Мікеле Заніні

Компанії майбутнього — ті, де люди важливіші за правила, а дух креативності важить більше, ніж стандарти. Тобто компанії, в яких людиноцентрична система переможе бюрократичну. Саме про це розповідають консультанти з інновацій та стратегії Ґері Гемел та Мікеле Заніні.

Автори пропонують низку технік, які лежать у «ДНК» гуманократії: використовувати ринкові правила для розподілу ресурсів між проєктами, розвивати почуття приналежності та відкритості, давати зрозумілі інструменти для експериментів, оцінювати співробітників по компетенціям, а не лояльності. 

Чому корисно: Відкриєте можливості повернути бюрократію на користь компанії та отримаєте інструменти, щоб перебудувати команду з орієнтацією на людей.

«Правила мозку для роботи. Наука мислити розумніше в офісі та вдома»

Джон Медіна

Віднайти work-life balance, не втрачаючи продуктивність — задача з зірочкою. Тому і підходити до неї потрібно ґрунтовно. Наприклад, крізь призму наукових фактів. Саме так робить молекулярний біолог Джон Медіна — він аналізує різні аспекти робочого процесу з наукової точки зору. 

Медіна спирається на сучасні погляди науки про мозок та розповідає, як розвивати корисні навички на роботі, яким чином має бути влаштований офісний простір, чому влада змінює поведінку менеджерів, як розв'язувати робочі конфлікти та про багато іншого. 

Чому корисно: Розкриєте цікаві нюанси роботи мозку та дізнаєтесь, як покращити підвищити особисту та команду продуктивність.

«Метавсесвіт: Як він змінить нашу реальність»

Метью Болл

Метавсесвіт захоплює увагу підприємців, менеджерів та інвесторів по всьому світу. Марк Цукерберг планує перетворити Facebook з компанії-соцмедіа на компанію-метавсесвіт, а в Microsoft створюють власний «корпоративний метавсесвіт». Саме час готуватися до нової економіки. І книжка венчурного капіталіста Метью Болла у цьому допоможе. 

Автор розповідає, що метавсесвіт прийде в різні індустрії — від фінансів та лікування до освіти. І принесе не тільки користь, але й проблеми, до яких варто готуватися вже зараз. 

Чому корисно: Відвідаєте «екскурсію» інтернетом майбутнього та дізнаєтесь, які сфери трансформує метавсесвіт.

Тренди та аналітика#Продуктивність#Робота#Київстар

Зміст

«Конкуренція у новому світі роботи: Як радикальна адаптивність відокремлює найкращих від решти»

«Майстри масштабування. Неочевидні істини від найуспішніших підприємців світу»

«Шум. Хибність людських суджень»

«Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Nike»

«Культурний код. Секрети успішної взаємодії в команді»

«Драйв. Дивовижна правда про те, що нас мотивує»

«Людинократія. Створення компаній, у яких люди — понад усе»

«Правила мозку для роботи. Наука мислити розумніше в офісі та вдома»

«Метавсесвіт: Як він змінить нашу реальність»

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Олена

11:10 25 січня 2024

Дякую за текст, зберегла собі. Цікаво почитати "Драйв" та про масштабування.

Михайло

17:25 12 лютого 2024

файно є

О, рідліст на рік побудувався! Дякую!

Схожі статті

#Менеджмент #Бізнес#Київстар
#Тренд#Аналіз#Бізнес-аналітика
#2024#Бізнес
#Компанії#Microsoft365#Офіс365
#Рішення#Технології
#Рішення#Тренд#Київстар
#IOT#Рішення#Технології
Як лідеру почати мислити системніше?7 грудня 2021 10 хвилин читання

Як лідеру почати мислити системніше?

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку