Покоління Альфа: чи готовий ваш бізнес до наступних клієнтів та співробітників?
26 березня 2024 6 хвилин читання

Покоління Альфа: чи готовий ваш бізнес до наступних клієнтів та співробітників?

Тренди та аналітика#Бізнес#Клієнт#ПортретКлієнта#Look-alike#Омніканальність#AI#ШІ#ШтучнийІнтелект#Тенденції#Тренд#БігДата#BigData

Про що:

Підростає нове покоління, яке до 2030 року вже проявлятиме свою купівельну спроможність, а трохи пізніше може стати вашими співробітниками. Йдеться про покоління Альфа (Gen Alpha). Це люди, які народились у період з 2010-го і по 2024 роки. Попри те що старшим з них зараз лише 14 років, бізнесу вже варто досліджувати звички, уподобання, стимули до мотивації та інші чинники, які впливають на це покоління. Як Альфа змінює бізнес-стратегії — розповідаємо далі у статті.

Зміст

Покоління Альфа — яке воно?

Хто впливає на вподобання покоління Альфа

8 тенденцій, щоб краще зрозуміти покоління Альфа

Покоління Альфа — яке воно?

Щотижня у світі народжується 2,8 млн нових представників покоління Альфа. Прогнозується, що до 2025 року їх налічуватиметься понад 2 млрд, що зрештою можна буде вважати найчисельнішим поколінням за всю історію. 

Ми перебуваємо на тому етапі, коли інтрига щодо можливостей покоління Альфа зростає. Проте замість того, щоб чекати, пропонуємо поринути у контекст, який формує їхню особистість зараз. Адже дізнавшись детальніше про цих майбутніх покупців та працівників, компаніям буде легше адаптуватися до змінних умов на ринку і залишатися конкурентоспроможними у довгостроковій перспективі. 

Чим відрізняється покоління Альфа від інших:

  • Альфа зазвичай з самого дитинства зростають з гаджетом в руках, беручи приклад з батьків-міленіалів та братів або сестер-зумерів. Їх ще називають мініміленіалами. Вони мають гарний досвід користування цифровими технологіями. 

  • Приблизно у половини представників покоління Альфа є власний планшет або смартфон, а також активний обліковий запис у соціальних мережах: YouTube, TikTok та Instagram. 2023 рік став роком, коли покоління Альфа почало офіційно заявляти про свою онлайн-присутність.

  • Штучний інтелект для покоління Альфа буде звичним явищем. Деякі з них навіть не знатимуть життя без ШІ. Він впливатиме не тільки на особисте життя, а й на роботу та споживчі звички. 

  • Альфа фокусуватимуться на кліматичних проблемах, убезпеченні від цифрової дезінформації, піклуватимуться про своє психічне здоров'я. Також вивчатимуть нові кар’єрні перспективи, адже 65% працюватимуть на посадах, яких сьогодні не існує.

  • Для Альфа буде звичним здійснювати онлайн-покупки в інтернет-магазинах, у соціальних мережах, а також приміряти, скажімо, одяг перед покупкою завдяки доповненій та віртуальній реальності. Gen Alpha добре володітимуть віртуальними помічниками, як-от Siri, та матимуть більший технологічний потенціал, ніж покоління Z.

Хто впливає на вподобання покоління Альфа

Якщо бізнесу комунікувати з поколінням Альфа ще зарано, то почати зі спілкування з їхніми батьками — саме час. Наприклад, варто знати, що батьки-міленіали з раннього віку прищеплюють своїм Альфа-дітям уподобання та цінності брендів. Тож, компанії, які відображатимуть такі цінності, підвищуватимуть лояльність до себе від молодого покоління. 

І навпаки. Покоління Альфа має вплив на купівельну спроможність не по роках. Діти все частіше мають право голосу при прийнятті рішень в сім’ї. Так, 70% батьків покоління Альфа кажуть, що робили покупки під впливом улюбленого шоу або персонажа своїх дітей. 62% — називають доставку їжі ще однією сферою, на яку покоління Альфа має великий вплив. 55% — купуючи собі планшет чи смартфон, думають про своїх дітей, адже технікою часто користується і малеча. Альфа впливають навіть на вибір засобів гігієни, розповідають 52% батьків.

Батьки-міленіали відкривають нові можливості для брендів, адже працюючи з міленіалами, компанії у перспективі націлюються на покоління Альфа. Проаналізувати свою аудиторію та виокремити серед них міленіалів, які мають дітей, можна за допомогою Big Data* (укр. великі дані). З Портретом клієнта ви зможете сегментувати аудиторію за віком, статтю, наявністю дітей тощо та більше дізнатися про характерні риси ЦА. Це допоможе розробити для неї релевантну комунікацію та побудувати правильну маркетингову стратегію.

Дані та аналітика темна

Дані та аналітика

Big Data для аналітики клієнтів

Портрет клієнта дозволяє дізнатися актуальні потреби аудиторії та адаптувати пропозицію для неї. А розширити наявну базу клієнтів та визначити нову допомагає look-alike модель.

8 тенденцій, щоб краще зрозуміти покоління Альфа

Розповімо про кілька тенденцій, які допоможуть брендам краще зрозуміти на чому фокусуватися зараз та у майбутньому:

  1. Представники покоління Альфа вирішуватимуть, що купувати, покладаючись на алгоритми, які аналізуватимуть їх попередні покупки, звички, тенденції та рекомендації впливових осіб. А одним з головних стимулів до здійснення покупки є найменший рівень зусиль, тобто покупка в один клік.
  2. Гіперперсоналізація та омніканальність в режимі реального часу — стануть рушійною силою компаній, які прагнутимуть залучити увагу покоління Альфа. Воно цінуватиме бренди, які пропонуватимуть кастомізацію, і очікуватимуть, що обслуговування клієнтів буде максимально персоналізованим відповідно до його уподобань. 
  3. Gen Alpha цінуватимуть безпечну, але водночас просту автентифікацію для доступу у різні сервіси. Наприклад, біометрія, смарткарти або розпізнавання голосу. Довгі паролі погіршать їхній користувацький досвід. 
  4. Цьому поколінню подобається гейміфікація, тобто використання ігрових елементів у неігровому контексті. Бренди можуть використовувати цей інструмент у майбутньому, щоб привернути увагу покоління Альфа.
  5. Досліджуйте, тестуйте та впроваджуйте штучний інтелект у ваш бізнес. Адже чим більше ви розумієте всесвіт ШІ, тим легше вам буде залучати майбутніх представників Альфа — як клієнтів і як працівників. Компанії надалі не зможуть якісно конкурувати без допомоги штучного інтелекту.
  6. Покоління Альфа все частіше братимуть продукцію в оренду на противагу традиційним покупкам. У майбутньому варто сформувати різні варіанти співпраці для Альфа-покупців. Зараз саме час почати оцінювати зони росту у бізнесі та розуміти людей, які неминуче на них впливатимуть. Нове покоління дорослішає. І помилково його недооцінювати.
  7. Дослідниця та співавторка книги «Покоління Альфа» Ешлі Фелл прогнозує, що як працівники це покоління вважатиме віддалену роботу з дому нормальним способом життя. Тож, аби утримувати команду, треба буде забезпечити таких майбутніх співробітників усіма можливими інструментами для дистанційної роботи. Натомість як споживачі представники покоління Альфа не хочуть, щоб їм просто нав'язували продукти. Вони прагнутимуть особисто впливати на бренд.
  8. Компанії, які шукатимуть найкращі таланти серед покоління Альфа у майбутньому, продаватимуть себе кандидатам, а не навпаки. Керівник консалтингової компанії UpstartED Абдал Мазхар Шафі думає про це на кілька років вперед. Тому запустив літнє стажування, завдяки якому 100 дітей з покоління Альфа знайомляться з певною галуззю і з потенційним кар'єрним шляхом. Підприємець зазначає, що це сприяє успіху в бізнесі, адже він робить добру справу, а покоління Альфа захочуть працювати саме в таких компаніях.

Покоління Альфа вже сьогодні визначає тенденції споживання і трансформує цифровий ландшафт. Потреби та звички Gen Alpha віддзеркалюють майбутній ринок, тож варто адаптувати бізнес до їхніх вимог. Це один з ключів до успіху в найближчому майбутньому.

* Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, в тому числі й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Тренди та аналітика#Бізнес#Клієнт#ПортретКлієнта#Look-alike#Омніканальність#AI#ШІ#ШтучнийІнтелект#Тенденції#Тренд#БігДата#BigData

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#Дослідження
Актуальні тенденції у розвитку брендів29 листопада 2023 8 хвилин читання

Актуальні тенденції у розвитку брендів

#Тренд#Маркетинг#Розвиток#ШтучнийІнтелект#ШІ#AI#Сегментація
#Microsoft365#Роумінг#ATC#Офіс365#Тарифи#Тенденції#ВійнавУкраїні#РосійськоУкраїнськаВійна#Stoprussia#Stoprussianagression
#BigData#Дата-платформа#Рішення
#ADWISOR#ПортретКлієнта#Look-alike#BigData
Нові реалії: інтернет як необхідність9 червня 2021 7 хвилин читання

Нові реалії: інтернет як необхідність

#ATC#ЕДО#ОфісТамДеВи#Star.Docs#Інтернет#4G
#Microsoft365#Star.Docs#ЕДО#ЕлектроннийДокументообіг#ATC
#Менеджмент #Тренд#Стратегія

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку