logo-lightlogo-dark
Нові можливості для успішного бізнесу на прикладі Virgin Group, Amazon та Київстар
13 жовтня 2021

10 хв.

Нові можливості для успішного бізнесу на прикладі Virgin Group, Amazon та Київстар

Досвід#Microsoft365#BigData#IOT#ЕДО#Star.Docs#Офіс365#ОфісТамДеВи#4G#SmartCity#ЕлектроннийДокументообіг

Про що:

Сьогодні великі світові компанії намагаються розширюватися, впроваджуючи нові напрямки діяльності. Стрімка глобалізація змушує масштабувати бізнес та виходити на нові ринки. Це дозволяє компаніям не тільки створювати щось зовсім нове, але й захоплювати все більшу аудиторію.

Зміст

Як масштабувались відомі компанії

Що телеком може запропонувати ринку

Бізнес-аналітика й великі дані

Як зберігати гнучкість при віддаленій роботі

Електронний документообіг для економії ресурсів

Професійний захист даних

«Розумні» міста та технології IoT

4G мережу для прискорення розвитку

Як масштабувались відомі компанії

Amazon, одна з найбільших світових корпорацій, починала свій шлях з невеликого інтернет-магазину. Продаж книг приносив непоганий прибуток, але засновник Джефф Безос намагався шукати нові можливості. Він розумів: сподіватися тільки на одну категорію товарів безглуздо та недалекоглядно.

Сьогодні Amazon вважається одним з найбільших рітейлерів у всьому світі з річним доходом понад 280 мільярдів доларів (дані 2020 року). Його засновник не раз очолював список найбагатших людей світу. Зараз компанія не тільки продає книги, але також видає їх, займається створенням фільмів та підключенням супутникового інтернету. А одним з найуспішніших її проектів стала хмарна платформа Amazon Web Services.

Компанія Virgin Group, заснована в 1970 році Річардом Бренсоном, також вважається хорошим прикладом диверсифікації. Починалося все з магазину платівок, який «виріс» до медичних та банківських послуг, авіаперевезення, послуг мобільного зв’язку, готельного бізнесу.

Компанія навіть замахнулася на освоєння космосу. Спочатку вона займалася створенням та запуском супутників, а влітку 2021 Virgin Orbit (частина Virgin Group) провела першу комерційну місію, вивівши на орбіту туристичну ракету з самим Бренсоном та ще однією людиною на борту.

Користь від розширення можливостей бізнесу розуміють не тільки гіганти, але й невеликі компанії. Відмінний приклад — чеський автобусний перевізник Studentagency, який додав до переліку своїх послуг бронювання авіаквитків, готелів та проведення екскурсій не тільки на території Чехії, але й в сусідніх країнах.

В Україні тренд на диверсифікацію також набирає обертів. Наприклад, львівський холдинг !Fest побачив можливості для розвитку під час свинячого грипу в 2009 році та знайшов нові ніші крім ресторанної — готельний бізнес, кейтеринг, доставка, сфера туризму.

Потреба в розширенні діяльності усвідомили й в телекомунікаційній сфері. Споживачеві вже не вистачає традиційних послуг — SMS, дзвінків та виходу в інтернет.

Згідно з даними Deloitte, в найближчому майбутньому ринок телекомунікацій зможуть завоювати ті компанії, які нададуть нові послуги нарівні зі звичними сервісами. З появою хмарних технологій, 4G та IoT (інтернет речей) для цього є всі умови.

Потребу у змінах компанії відчули в 2020 році, коли пандемія та пов’язані з нею обмеження вплинули на всі робочі процеси. Так клаудні рішення стали важливою частиною розвитку: стаціонарні АТС замінюються хмарної телефонією, компанії по всьому світу вибирають спілкування онлайн, усе частіше бізнес переводить співробітників на віддалену роботу, а для повноцінної та безпечної роботи всі дані стали переносити в хмару.

Навіть IoT-рішення компанії стали використовувати частіше. Наприклад, «інтернет речей» активно застосовується в сфері тваринництва. Це ще в 2017 році довели China Telecom, Huawei та Yinchuan AOTOSO. Вони розробили спеціальний нашийник для корів UCOWS, який допомагає моніторити стан тварин в реальному часі. Всі зібрані показники нашийник передає на хмарну платформу через мережу NB-IoT. Фермери відстежують дані на веб-сайті або в мобільному додатку, щоб вчасно побачити, коли тварина захворіла або готова до розмноження. Це дозволяє значно збільшити дохід бізнесу.

Прибуток від нетелекомунікаційних послуг постійно зростає. Тільки за 2019 рік великі оператори мобільного зв’язку змогли значно збільшити свій дохід від нетелеком-пропозицій. Наприклад, AT&T з США — на 40%, а корейська компанія SK — на 30%.

На українському ринку дохід від нетелеком-послуг поки не настільки великий. Але оператори активно випускають нові пропозиції. Київстар постійно розширює лінійку сервісів для українського бізнесу. У цьому чималу роль зіграло стратегічне партнерство з корпорацією Microsoft.

Київстар надає своїм бізнес-клієнтам такі рішення, як:

  • Big Data для швидкого розвитку бізнесу;
  • хмарні продукти, зокрема Microsoft Azure з Київстар;
  • платформа Центр управління IoT на базі рішення від Cisco для роботи індустріального IoT та дистанційного керування SIM-картами, встановленими в різних пристроях;
  • сервіс електронного документообігу Star.Docs від Київстар;
  • хмарні сервіси та пакет офісних програм зі зручними інструментами для спільної роботи команд над проектами та документами в умовах гнучкого/гібридного режиму роботи.

Що телеком може запропонувати ринку

Сьогодні телекомунікаційні компанії пропонують послуги в різних нішах — онлайн-дистрибуція контенту, телемедицина, реклама, освіта, хмарні служби та сервіси, машинне навчання, технології для розвитку Smart City, безпека, штучний інтелект, IoT. Та запити ринку постійно зростають.

Бізнес-аналітика й великі дані

Big Data сервіси, які допомагають вивчити потреби цільової аудиторії, скласти портрет клієнта, знайти на підставі цієї інформації нових клієнтів та комунікувати з ними — одні з найбільш затребуваних. Згідно з дослідженнями Deloitte, цей напрям у розвитку телекому вважається найбільш перспективним. Київстар вже кілька років аналізує великі дані, щоб поліпшити роботу власних сервісів та допомогти малому бізнесу своєю експертизою.

Big Data та аналітика

Big Data та аналітика

Big Data-рішення для бізнесу

Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.

Можливості Big Data надзвичайно широкі. З їх допомогою можна скласти портрет клієнта, вибрати найбільш підходящі місця для нових торгових точок, створювати індивідуальні пропозиції для розсилок, використавши тригерні або таргетинг повідомлення. Як це працює? Коли потенційний покупець знаходиться біля магазину, йому надсилається повідомлення про актуальні акції. Якщо вони його зацікавлять, він зайде в магазин та щось купить. Це приклад критичної розсилки. У випадку з таргетованою розсилкою повідомлення відправляються тільки відібраній за спеціальними фільтрами аудиторії — тільки тим, для кого пропозиція може бути дійсно актуальною.

Зробити таргетовану розсилку можна як за допомогою фахівців Київстар, так і налаштувавши усі потрібні параметри самостійно — на спеціальній платформі для розсилок.

Аналітика даних допомагає й в управлінні бізнесом. Якщо умовні років 10 назад в прийнятті рішень компанії покладалися на свої припущення, то зараз на першому місці — дані. Так можливість помилки стала набагато нижче.

Як зберігати гнучкість при віддаленій роботі

Через пандемію багато компаній перейшли на гнучкий формат, поєднуючи віддалену роботу з офісною. Це підтверджують дані опитування Slack. Дистанційне співробітництво підходить не тільки співробітникам, а й бізнесу. Адже якщо правильно організувати процеси, можна істотно заощадити. Київстар також допомагає в цьому. У списку послуг телекому є сучасні сервіси та рішення, які дозволяють компаніям залишатися гнучкими, а співробітникам — продуктивними. Одна з таких пропозицій — комплекс сервісів Офіс там, де ви. За допомогою спеціально дібраних продуктів ваша команда зможе спільно працювати над завданнями, підключаючись до них з будь-якого місця, де є інтернет і, використовуючи для цього зручні пристрої — комп’ютер, планшет або телефон.

Електронний документообіг для економії ресурсів

У сучасному світі компанії намагаються позбутися від паперової тяганини — в цьому їм можуть допомогти хмарні рішення. Наприклад, система електронного документообігу Star.Docs від Київстар.

Сервіс допомагає економити час та ресурси, яких зазвичай вимагає оформлення документів на папері. З його допомогою можна швидко редагувати, узгоджувати та підписувати документи в режимі онлайн. Так керівникам більше не потрібно фізично бути присутнім на підписанні важливого договору, а компанія не буде витрачатися на логістику, покупку паперу та інших витратних матеріалів. Більш того, узгоджувати та підписувати документи можна навіть з мобільного телефону, завдяки мобільному додатку.

Командна робота

Командна робота

Star.Docs від Київстар

Сервіс для швидкого переведення документообігу в онлайн. Створюйте, узгоджуйте чи підписуйте документи в цифровому форматі. 50 підписів безкоштовно.

Професійний захист даних

У сучасному світі потужні кібератаки трапляються практично щодня. У ЗМІ нерідко можна побачити сюжети про постраждалі компанії, яким довелося заплатити хакерам круглу суму, щоб викупити свою ж інформацію. У світлі цих подій необхідно думати про якісну захисту даних.

Київстар підійшов до питання з усією серйозністю та запропонував бізнес-клієнтам спеціальний сервіс для захисту від DDoS-атак. AntiDDoS, який працює на інтернет-мережі Київстар, моніторить трафік клієнта та в разі виявлення аномалій автоматично відправляє його на очистку, після чого вже очищений трафік перенаправляється клієнту.

«Розумні» міста та технології IoT

Сучасні IoT-технології (інтернет речей) допомагають створювати сервіси для Smart City. Вони допомагають моніторити та контролювати споживання природних ресурсів, в автоматичному режимі передаючи дані з лічильників у єдиний центр, відстежувати в режимі реального часу аварії на інфраструктурних мережах та швидко реагувати на них, використовувати «розумні» технології для підвищення безпеки, комфорту та зручності міст для жителів . При цьому управляти роботою SIM-карт, встановлених у всіляких пристроях, дозволяє Центр управління IoT. З цією платформою можна в дистанційному режимі налаштовувати сценарії роботи карт, контролювати та оптимізувати витрати по ним.

Зв'язок для бізнесу

Зв'язок для бізнесу

Центр керування IоT

Платформа для керування М2М SIM-картами в різних пристроях. Наприклад, для перевірки їхньої працездатності, моніторингу різних показників, управління послугами тощо.

4G мережу для прискорення розвитку

Базою для роботи більшості з перерахованих інновацій є високошвидкісний інтернет 4G. Сьогодні над розвитком цієї технології в Україні працюють усі мобільні оператори, у тому числі й Київстар. За перший квартал 2021 року компанія вклала в 4G-мережі більше 1 мільярда гривень. Це дозволило істотно розширити зону покриття.

Компанія планує в 2022 році забезпечити доступом до 4G 90% населення України. Це дасть людям більше можливостей для освіти, покупок, отримання онлайн-послуг, спілкування, розваг та ін. А бізнесу дозволить швидше впроваджувати нові технології в роботі, активніше розвиватися, працювати гнучкіше, ефективніше та з кращим результатом.

Досвід#Microsoft365#BigData#IOT#ЕДО#Star.Docs#Офіс365#ОфісТамДеВи#4G#SmartCity#ЕлектроннийДокументообіг

Зміст

Як масштабувались відомі компанії

Що телеком може запропонувати ринку

Бізнес-аналітика й великі дані

Як зберігати гнучкість при віддаленій роботі

Електронний документообіг для економії ресурсів

Професійний захист даних

«Розумні» міста та технології IoT

4G мережу для прискорення розвитку

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті