Про що:
За 11 місяців 2020 року* вони збільшили обсяг користування мобільним інтернетом майже на 60%, а від початку весняного карантину обсяг дзвінків зріс майже на 10%.
За цей період** також зросло споживання сервісів для організації роботи працівників та налаштування бізнес-процесів. У понад 5 разів збільшилося підключення хмарних сервісів Microsoft Office 365 та електронного документообігу Star.Docs. Активно зростає попит на використання сервісу М2М, а підключення платформи Центр керування ІоТ збільшилося у понад 10 разів.
Найбільше підключень сервісів для віддаленої роботи, серед яких також і Віртуальна мобільна АТС, замовляли компанії IT-напрямку, логістичні, фінансові, страхові, переробної промисловості, сільсько-господарського сектору, постачальники природних ресурсів.
Костянтин Вечір
директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар
2020 рік показав, що бізнесу вкрай необхідно мати гнучкі можливості для роботи у різних умовах. І перехід до діджитал-рішень, які працюють на інтернет- і хмарних технологіях надає ту саму гнучкість, яка дозволяє не лише працювати за новими правилами, а й робити це більш ефективно та заробляти більше. За обсягами використаних послуг ми бачимо, що наші клієнти зробили крок у цьому напрямку – вони обрали шлях розвитку та роботи у зручному для бізнесу форматі
2020 рік показав, що бізнесу вкрай необхідно мати гнучкі можливості для роботи у різних умовах. І перехід до діджитал-рішень, які працюють на інтернет- і хмарних технологіях надає ту саму гнучкість, яка дозволяє не лише працювати за новими правилами, а й робити це більш ефективно та заробляти більше. За обсягами використаних послуг ми бачимо, що наші клієнти зробили крок у цьому напрямку – вони обрали шлях розвитку та роботи у зручному для бізнесу форматі
У той самий час 2020 рік для бізнесу відзначився зниженням попиту на роумінгові послуги, що було пов’язано із карантинними обмеженнями та скороченням кількості відряджень за кордон. Загалом, кількість бізнес-абонентів, які виїжджали з України, за 11 місяців скоротилася на 52%. Проте помітно зросла кількість споживаних послуг на одного користувача: в період із вересня до листопада 2020 р порівняно з аналогічним періодом минулого року в роумінгу було використано на 20% більше хвилин та на 24% більший обсяг інтернет-трафіку.
Отримати більше інформації про можливості для роботи великого, середнього чи малого бізнесу, умови підключення сервісів, а також замовити індивідуальну консультацію чи послугу можна на офіційному сайті Київстар. Для всіх нових корпоративних клієнтів продовжує діяти акція «Бізнес-старт», яка передбачає вигідні умови користування бізнес-тарифами компанії: -50% на абонплату за обраним тарифним планом протягом півроку з моменту підключення.
* у порівнянні з періодом 1 січня – 30 листопада 2019 року
** 1 січня – 30 листопада 2020 року
Довідка про Київстар:
Київстар – найбільший український оператор телекомунікацій, що надає послуги зв’язку та передачі даних на основі широкого спектру мобільних та фіксованих технологій, у тому числі 4G для 25,8 млн абонентів. Акціонери Київстар – міжнародна Група VEON Ltd, офіс в Нідерландах. Акції Групи знаходяться в обігу на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Київстар понад 20 років працює в Україні і є компанією номер 1, найдорожчим брендом, найкращим роботодавцем і найбільшим платником податків до бюджету на телеком ринку.
Додаткова інформація: pr@kyivstar.net, www.kyivstar.ua.
Додайте коментар