Про що:
14 грудня завершився перший сезон міжнародного освітнього проєкту Бізнес-школи МІМ ReІnforceUA, мета якого – інтелектуальна підтримка бізнесу та цивільного населення, відновлення та зміцнення української (після)воєнної економіки.
Блок лекцій у грудні розкрив питання шляхів до ринку та дизайну послуг, перспективному мисленню та розбудові цифрової стратегічної автономії.
Лекція Ніка Коутса, запрошеного викладача з дизайну послуг Королівського коледжа мистецтв (Великобританія), була присвячена тому, на що слід звертати увагу компаніям, щоб вийти на ринки і знайти “свого” споживача. Під час виступу «Шляхи до ринку та дизайн послуг» (UA) він зазначив:
Нік Коутс
«Більшість організацій фокусують свою увагу на тому, щоб розробити продукцію чи послугу, але не на тому, як вони виходять на ринок. Метод сегментації – важливий і необхідний інструмент, щоб з’ясувати цінність продукту чи послуги. Якщо ми дивимося на потенційні продажі і реальні продажі в певному сегменті, можна зрозуміти, як отримати максимальну цінність з різної продукції. Залежно від ринку це може бути «вузька дорога» або «широке шосе» до масштабних продажів».
«Більшість організацій фокусують свою увагу на тому, щоб розробити продукцію чи послугу, але не на тому, як вони виходять на ринок. Метод сегментації – важливий і необхідний інструмент, щоб з’ясувати цінність продукту чи послуги. Якщо ми дивимося на потенційні продажі і реальні продажі в певному сегменті, можна зрозуміти, як отримати максимальну цінність з різної продукції. Залежно від ринку це може бути «вузька дорога» або «широке шосе» до масштабних продажів».
Дорі Кларк, яку журнали Associated Press та Fortune визнали її «експертом з брендингу», консультує Google, Світовий банк, Microsoft, Morgan Stanley, Фонд Форда та виступає у Гарвардському, Єльському та Стенфордському університетах. Під час лекції «Як бути довгостроковим мислителем у короткостроковому світі» (UA) вона поставила акцент на тому, що найбільший виклик у житті – робити правильний вибір та розумно розставляти пріоритети. Також вона поділилась 7 способами для досягнення перспективного мислення. Один з них – «Розуміння, ким я хочу стати»:
Дорі Кларк
«Домен .eu – ось це приклад глобального співробітництва. Ви бачите домен і розумієте, кому він належить. ЄС в минулому йшов шляхом управління ризиками. Та сьогодні наші критичні структури не достатньо захищені і ми маємо краще охороняти дані. Отже, ми створюємо стратегічні партнерства – Європа шукає стратегічних партнерів і працює разом з США, наприклад, у напрямку чипів. США стали важливим надавачем цифрових технологій для усіх – велика цифрова залежність зростає за останні роки і зменшити її так просто не вийде. Тому ми говоримо про цифрове стратегічне партнерство з США. І є також глобальне цифрове спільне: чи можемо ми створювати простори даних для штучного інтелекту, чим володіє весь світ? Раніше говорили про кіберпростір як територію, де уряди не повинні мати місця. Але цифрове кіберспільне – те, на що зараз звертають увагу і на рівні держав. Компанії вже не можуть ігнорувати екологію, геополітику – бізнес моделі змінюються, а компанії працюють більше в партнерстві з урядами».
«Домен .eu – ось це приклад глобального співробітництва. Ви бачите домен і розумієте, кому він належить. ЄС в минулому йшов шляхом управління ризиками. Та сьогодні наші критичні структури не достатньо захищені і ми маємо краще охороняти дані. Отже, ми створюємо стратегічні партнерства – Європа шукає стратегічних партнерів і працює разом з США, наприклад, у напрямку чипів. США стали важливим надавачем цифрових технологій для усіх – велика цифрова залежність зростає за останні роки і зменшити її так просто не вийде. Тому ми говоримо про цифрове стратегічне партнерство з США. І є також глобальне цифрове спільне: чи можемо ми створювати простори даних для штучного інтелекту, чим володіє весь світ? Раніше говорили про кіберпростір як територію, де уряди не повинні мати місця. Але цифрове кіберспільне – те, на що зараз звертають увагу і на рівні держав. Компанії вже не можуть ігнорувати екологію, геополітику – бізнес моделі змінюються, а компанії працюють більше в партнерстві з урядами».
Під час лекції «Розбудова цифрової стратегічної автономії» (UA) Пол Тіммерс з Оксфорду наголосив, що для вирішення проблеми треба зробити її більшою, глобальною:
Пол Тіммерс
«Домен .eu – ось це приклад глобального співробітництва. Ви бачите домен і розумієте, кому він належить. ЄС в минулому йшов шляхом управління ризиками. Та сьогодні наші критичні структури не достатньо захищені і ми маємо краще охороняти дані. Отже, ми створюємо стратегічні партнерства – Європа шукає стратегічних партнерів і працює разом з США, наприклад, у напрямку чипів. США стали важливим надавачем цифрових технологій для усіх – велика цифрова залежність зростає за останні роки і зменшити її так просто не вийде. Тому ми говоримо про цифрове стратегічне партнерство з США. І є також глобальне цифрове спільне: чи можемо ми створювати простори даних для штучного інтелекту, чим володіє весь світ? Раніше говорили про кіберпростір як територію, де уряди не повинні мати місця. Але цифрове кіберспільне – те, на що зараз звертають увагу і на рівні держав. Компанії вже не можуть ігнорувати екологію, геополітику – бізнес моделі змінюються, а компанії працюють більше в партнерстві з урядами».
«Домен .eu – ось це приклад глобального співробітництва. Ви бачите домен і розумієте, кому він належить. ЄС в минулому йшов шляхом управління ризиками. Та сьогодні наші критичні структури не достатньо захищені і ми маємо краще охороняти дані. Отже, ми створюємо стратегічні партнерства – Європа шукає стратегічних партнерів і працює разом з США, наприклад, у напрямку чипів. США стали важливим надавачем цифрових технологій для усіх – велика цифрова залежність зростає за останні роки і зменшити її так просто не вийде. Тому ми говоримо про цифрове стратегічне партнерство з США. І є також глобальне цифрове спільне: чи можемо ми створювати простори даних для штучного інтелекту, чим володіє весь світ? Раніше говорили про кіберпростір як територію, де уряди не повинні мати місця. Але цифрове кіберспільне – те, на що зараз звертають увагу і на рівні держав. Компанії вже не можуть ігнорувати екологію, геополітику – бізнес моделі змінюються, а компанії працюють більше в партнерстві з урядами».
Новий сезон розпочинається вже 11 січня 2023 року о 18.00 за Києвом. Тема – «Сила жіночого бачення». Спікерка – Саллі Хелгесен, яку Forbes називає провідним світовим експертом з питань жіночого лідерства, а рейтинг Thinker’s 50 назвав її однією з 20 найкращих тренерів світу.
Деталі та реєстрація: тут.
Доступ до подій є безкоштовним. Лекції можна слухати мовою оригіналу та в синхронному перекладі українською.
Додайте коментар