Портрет клієнта: як його скласти за допомогою Big Data

20 січня 2020

3 хв.

Портрет клієнта: як його скласти за допомогою Big Data

Про що:

Хочете продавати більше? Портрет клієнта, заснований на даних Big Data, допоможе дізнатися характерні риси та особливості потенційних споживачів вашого продукту, а також скласти маркетинговий профіль ідеального клієнта.

Зміст

Портрет клієнта: з чого складається й навіщо він потрібен

Звідки брати дані

Чому варто вибрати продукти BigData від Київстар

Портрет клієнта: з чого складається й навіщо він потрібен

Портрет клієнта – це основні характеристики людини, якій буде цікавий ваш продукт. Він дає можливість краще зрозуміти особливості та потреби вашої цільової аудиторії, що у свою чергу допомагає в розробці та розміщенні ефективної реклами, створенні цікавого контенту, в грамотній побудові взаємодії.

Яким же чином складають портрет клієнта та які дані для цього використовують?

  • Географічне положення

Місце розташування споживача важливо для того, щоб дізнатися, де вигідніше відкривати магазин або відділення, де розмістити рекламу, щоб зрозуміти, чи зможуть потенційні клієнти відвідати ваш захід або їм доведеться їхати для цього на інший кінець міста.

  • Стать

Чоловіки та жінки часто акцентують увагу на різному, сприймають інформацію по-різному й цікавляться різними темами.

  • Вік

Різні вікові категорії мешкають у різних інформаційних просторах, на різних майданчиках. Мають різні «болі», проблеми та потреби. Знання того, якого віку ваш потенційний споживач, дає можливість підібрати правильний Tone of voice для спілкування, релевантний контент, майданчик для розміщення реклами та навіть поліпшити дизайн самого продукту.

  • Посада та рівень доходу

Ці дані дають можливість зрозуміти не тільки те, чи по кишені людині ваша продукція, але й допомагають орієнтуватися на потреби кожного сегмента.

Як скласти портрет ідеального клієнта

Під час складання профілю ідеального клієнта важливо враховувати:

  • проблеми потенційного споживача, які потрібно вирішити;
  • рівень доходу та платоспроможність;
  • мотивацію та прагнення покупця;
  • потребу у вашій допомозі;
  • лояльність до вашого бренду або продукту, бажання розповідати про нього знайомим.

Звідки брати дані

Big Data, або великі дані, відкрили нові можливості для складання портрета потенційного клієнта. Цей величезний масив різної структурованої та неструктурованої інформації містить важливі дані з інтернету, соцмереж, ЗМІ, баз даних, корпоративних файлів, приладів, датчиків, мереж стільникового зв’язку. Також важливо, що ця інформація постійно оновлюється, тому складений профіль споживача буде максимально актуальним.

Аналіз Big Data допоможе знайти важливі закономірності поведінки ваших потенційних клієнтів, визначити місця, де вони бувають, цікаві для них теми, те, в яких соцмережах вони спілкуються та інше. Все це, безумовно, допоможе поліпшити релевантність бізнес-продукту та підібрати ефективні маркетингові інструменти для його просування та реалізації.

Big Data та аналітика

Big Data та аналітика

Big Data-рішення для бізнесу

Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.

Чому варто вибрати продукти BigData від Київстар

У Київстар великий досвід роботи з BigData й сучасними методами аналітики. Ми пропонуємо тільки перевірені продукти для бізнесу, робочі кейси та надаємо приклади їх успішної реалізації.

Щоб скласти точний портрет клієнта, ми навчилися поєднувати класичну аналітику та машинне навчання для максимальної результативності. Завдяки технологіям, у нас є можливість зберігати велику кількість даних (HDFS), а також швидко обробляти будь-які обсяги інформації.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті