Трансформація банків з хмарою від Microsoft. Успішний досвід країн ЄС

15 червня 2022

5 хв.

Трансформація банків з хмарою від Microsoft. Успішний досвід країн ЄС

Про що:

У банківській сфері не місце неякісним рішенням, адже саме фінансові компанії щодня оперують трильйонами євро та доларів по всьому світу. Кожна дія тут має бути максимально вивіреною, вся інформація — надійно захищеною, а тому європейські банки часто зарегульовані та повільні у своїх рішеннях. Проте справжній переворот у галузі провокують хмарні технології, адже поруч з багатофункціональністю та гнучкість, вони допомагають захистити бізнес від хакерських атак та вберегти дані клієнтів.

Як європейські банки трансформуються завдяки хмарній платформі Microsoft Azure, читайте у матеріалі Kyivstar Business Hub.

Стаття підготовлена на основі матеріалів від Microsoft

Зміст

Норвегія. Персоналізований досвід для клієнтів банку

Чехія. Інноваційність та гнучкість банківських систем

Румунія. Хмарний захист інформації

Норвегія. Персоналізований досвід для клієнтів банку

Компанія SR-Bank входить до альянсу незалежних норвезьких банків SpareBank 1. Вона керує 36 філіями по всій Норвегії та обслуговує понад 300 тисяч бізнес-клієнтів, до кожного з яких установа намагається знайти індивідуальний підхід.

Фредрік Тяум

керівник групи з управління клієнтами та системою в SpareBank 1 SR-Bank

Ми хочемо створити банк, у якому наші агенти та радники дійсно знатимуть своїх клієнтів. Якщо у них під рукою є повна історія взаємодії з конкретною особою, то вони можуть персоналізувати досвід і реалізувати те, що обіцяє наш бренд людям.

Ми хочемо створити банк, у якому наші агенти та радники дійсно знатимуть своїх клієнтів. Якщо у них під рукою є повна історія взаємодії з конкретною особою, то вони можуть персоналізувати досвід і реалізувати те, що обіцяє наш бренд людям.

SpareBank 1 SR-Bank має свої бази клієнтів, з якими постійно працюють банківські консультанти та агенти кол-центру. Утім, як і в багатьох інших великих організаціях, неузгоджених між собою даних настільки багато, що співробітникам часто важко оцінити історію роботи з конкретною особою та запропонувати їй персоналізоване рішення. Тому банк розпочав роботу над централізованою платформою взаємодії з клієнтами. На допомогу йому прийшли сервіси від гіганта ринку хмарних послуг — Microsoft.

У 2019 році SR-Bank перейшов на хмарну службу підтримки клієнтів Microsoft Dynamics 365, що дозволило йому створювати більш надійні записи клієнтів та методи роботи з ними. Невдовзі банк запровадив уніфікований інтерфейс для швидшої та більш гнучкої роботи своїх співробітників.

Фредрік Тяум

керівник групи з управління клієнтами та системою в SpareBank 1 SR-Bank

Завдяки системі, яку ми створили в Dynamics 365, ми можемо оновлювати кейс із різними статусами, залежно від того, на якому етапі подорожі перебуває клієнт. Це також допомагає нашому кол-центру щомісяця створювати понад тисячу нових можливостей для клієнтів під час обслуговування.

Завдяки системі, яку ми створили в Dynamics 365, ми можемо оновлювати кейс із різними статусами, залежно від того, на якому етапі подорожі перебуває клієнт. Це також допомагає нашому кол-центру щомісяця створювати понад тисячу нових можливостей для клієнтів під час обслуговування.

Тепер на робочих нарадах банківські радники мають 360-градусний огляд клієнта в одному місці, включаючи історію його контактів та інформацію про замовлення. Це дає фахівцям краще уявлення про потреби клієнта.

Трансформація банків з хмарою від Microsoft. Успішний досвід країн ЄС

Чехія. Інноваційність та гнучкість банківських систем

Чеській банк Česká spořitelna є найбільшим у країні та обслуговує близько 5 мільйонів людей. Свої послуги він надає не лише приватним особам, а й також малому, середньому бізнесу та навіть містам. Щоб вивести свій сервіс на новий рівень, компанія впровадила рішення для керування комунікацією з клієнтами — Quadient Inspire Flex. Цей сервіс, зокрема, видає виписки з рахунків та інші документи клієнтам у цифровому форматі.

Міхал Регак

керівник відділу ІТ у Česká spořitelna

Через Quadient Inspire Flex ми керуємо нашими комунікаціями, надсилаємо всі наші електронні листи, SMS та push-сповіщення нашим клієнтам. Завдяки цій централізованій платформі ми можемо надавати відповіді на запити набагато швидше, а також вдосконалювати взаємодію з клієнтами.

Через Quadient Inspire Flex ми керуємо нашими комунікаціями, надсилаємо всі наші електронні листи, SMS та push-сповіщення нашим клієнтам. Завдяки цій централізованій платформі ми можемо надавати відповіді на запити набагато швидше, а також вдосконалювати взаємодію з клієнтами.

Особливість фінансової сфери у тому, що пік робочого навантаження припадає на початок місяця та кінець року. Щоб ІТ-обладнання решту часу не стояло без роботи, а всі сервіси працювали безперебійно, банк вирішив перенести Quadient Inspire у хмару Microsoft Azure. Для міграції рішення ІТ-фахівці використали Azure DevOps, який полегшив роботу завдяки автоматизації розподілу хмарної інфраструктури.

Хмари та зберігання даних

Хмари та зберігання даних

Microsoft Azure від Київстар

Глобальна хмарна платформа для безпечного розгортання IT-інфраструктури. Розробляйте нові продукти, тестуйте, налагоджуйте внутрішні бізнес-процеси без утримання фізичних серверів.

Перехід у хмару також розкрив можливості сервісу Quadient Inspire та прискорив розробку нових функцій.

Міхал Регак

керівник відділу ІТ у Česká spořitelna

Оскільки не потрібно витрачатися на обладнання, ми маємо гнучкість, щоб працювати над новими ідеями та створювати прототипи, а також тестувати їх із внутрішніми користувачами, а потім і з клієнтами. Саме в цьому для нас розкривається найбільша перевага хмари.

Оскільки не потрібно витрачатися на обладнання, ми маємо гнучкість, щоб працювати над новими ідеями та створювати прототипи, а також тестувати їх із внутрішніми користувачами, а потім і з клієнтами. Саме в цьому для нас розкривається найбільша перевага хмари.

Також чеський банк зміг скористатися вбудованою хмарною службою для ідентифікації користувачів у корпоративних системах — Azure Active Directory. Цей сервіс забезпечує багатофакторну автентифікацію та керований доступ для захисту від 99,9% кібератак. У такий спосіб адміністратори мережі можуть надавати доступ до даних та програм лише обраним співробітникам у конкретний проміжок часу. Завдяки такому централізованому середовищу Česká spořitelna змогла покращити управління безпекою відповідно до необхідних стандартів банку.

Іржі Чароусек

Технічний директор банку Česká spořitelna

Зрештою, усе, що ми робимо, приносить процвітання нашим клієнтам, допомагає їм у важкі часи та підтримує їх. Ми постійно шукаємо найкращі інструменти для нашої місії, і хмарна технологія є однією з них, оскільки вона дає нам гнучкість, необхідну для розробки нових рішень.

Зрештою, усе, що ми робимо, приносить процвітання нашим клієнтам, допомагає їм у важкі часи та підтримує їх. Ми постійно шукаємо найкращі інструменти для нашої місії, і хмарна технологія є однією з них, оскільки вона дає нам гнучкість, необхідну для розробки нових рішень.

Румунія. Хмарний захист інформації

Найбільший банк Румунії Banca Transilvania працює з окремими фізичними особами та компаніями, а кількість наданих ним позик щороку перевищує сотні тисяч. Саме тому для банку життєво важливо захищати особисті та ділові дані понад 3 мільйонів своїх клієнтів. Утім, команда відділу ризиків та безпеки мала у 2018 році дві проблеми.

Перша проблема була в тому, що внутрішній сервіс, який запобігає втраті даних, потрібно було оновити для кращої класифікації даних. Це полегшило б доступ до інформації для клієнтів банку, а також спростило адміністрування для працівників банку. Проте виявилося, що наявна система мала обмеження, а тому її важко було модернізувати. Водночас жодне із запропонованих рішень для розв’язання питання не підійшло.

Другою проблемою стало те, що у травні 2018-го року румунським компаніям потрібно було показати план майбутніх дії, за яким вони б поступово адаптували свою роботу до Загального регламенту захисту даних (GDPR).

Андрей Вилкан

керівник відділу інформаційної безпеки Banca Transilvania

Ми використовували локальне рішення, яке насправді не могло впоратися з великою кількістю файлів, які ми збиралися використовувати в банку. І ми знали, що GDPR буде додатково тиснути на нас, бо ми повинні були обробляти дані максимально ефективно.

Ми використовували локальне рішення, яке насправді не могло впоратися з великою кількістю файлів, які ми збиралися використовувати в банку. І ми знали, що GDPR буде додатково тиснути на нас, бо ми повинні були обробляти дані максимально ефективно.

Трансформація банків з хмарою від Microsoft. Успішний досвід країн ЄС

Проаналізувавши пропозиції на ринку, Андрей Вилкан знайшов найкраще можливе рішення, яке розв’язало одразу дві проблеми — Microsoft Information Protection. Цей хмарний сервіс допомагає організаціям краще класифікувати та, за бажанням, захистити всі свої документи та електронні листи від втрат або кібератак.

Андрей Вилкан

керівник відділу інформаційної безпеки Banca Transilvania

Переваги нової системи очевидні з точки зору класифікації документів. А також завдяки використанню технології Microsoft, ми бачимо покращену безпеку, підвищений захист конфіденційності клієнтів і змогли швидше досягти відповідності GDPR.

Переваги нової системи очевидні з точки зору класифікації документів. А також завдяки використанню технології Microsoft, ми бачимо покращену безпеку, підвищений захист конфіденційності клієнтів і змогли швидше досягти відповідності GDPR.

Щодня Microsoft Information Protection дає банку змогу заощадити час для його команди та всього Banca Transilvania. Цей час тепер можна витрачати на діяльність із доданою вартістю та на якість обслуговування клієнтів, адже класифікація документів з Microsoft заощадила 41 робочий день лише для відділу ризиків і безпеки.

Андрей Вилкан

керівник відділу інформаційної безпеки Banca Transilvania

Наш старий спосіб класифікації документів був неефективним. Тепер з Microsoft все набагато точніше. Зокрема, ми маємо правильну основу для наших наступних кроків, а саме — шифрування для ще більшого захисту даних.

Наш старий спосіб класифікації документів був неефективним. Тепер з Microsoft все набагато точніше. Зокрема, ми маємо правильну основу для наших наступних кроків, а саме — шифрування для ще більшого захисту даних.

Про можливості Azure для українських компаній, зокрема — банківського сектору, а також інші сервіси, які стануть у пригоді бізнесу саме зараз — для продовження або відновлення роботи в умовах воєнного стану — читайте на спеціальному лендінгу від Київстар. Київстар підтримує своїх корпоративних клієнтів, щоб бізнес в Україні продовжував працювати навіть під час війни.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті