Про що:
Понад половина клієнтів у світі надають перевагу чат-ботам чи віртуальним асистентам на сайті. Дійсно, чат-бот, як швидка інформаційна пігулка — допомагає уникнути моменту, коли клієнт почне дратуватися, очікуючи в черзі на відповідь менеджера. Як саме працюють чат-боти на сайті та як їх створити — про це далі у статті.
Зміст
Що таке чат-бот для сайту
3 сценарії використання чат-ботів на сайті
Як створити чат-бот для сайту
Ознайомимось з чат-ботами компаній
Що таке чат-бот для сайту
Чат-бот для сайту — це програма, яка автоматично взаємодіє з відвідувачами вашого вебресурсу. Такий помічник може відповідати на їхні запитання, допомагати вибирати товари або послуги, а інколи навіть здійснювати продажі. І все це без участі людини. Віртуальний асистент може бути доступний 24 години на добу, 7 днів на тиждень. До речі, цієї функції очікують 29% споживачів у світі.
З чат-ботами взаємодіє кожен п’ятий покупець у світі. При чому, 62% клієнтів надають перевагу саме чат-ботам замість того, щоб чекати на відповідь оператора служби підтримки. Зокрема, 71% покупців користуються чат-ботом, коли потрібно перевірити статус замовлення. Тобто для них — це швидкий і зручний доступ до важливої інформації. Але є нюанс. 72% клієнтів бажають скаржитися на продукцію чи послуги безпосередньо людині, а не чат-боту.
З недоліків, які дратують 38% покупців, — це іноді нездатність чат-ботів розуміти контекст. А тому важливо налаштувати віртуального помічника так, щоб він міг чітко розуміти й відповідати на запити клієнтів.
3 сценарії використання чат-ботів на сайті
Чат-боти мають безліч можливостей, втім, можна виділити три основні варіанти їхнього застосування на вебсайті:
Генерація лідів (залучення потенційних клієнтів)
Близько 55% компаній у світі, які використовують чат-ботів на сайті, отримують більше якісних лідів. Як це працює? Чат-бот може надсилати проактивні повідомлення, тобто сам ініціювати розмову з відвідувачами вашого сайту через спливаючі повідомлення на екрані. Він також передає інформацію про потенційних клієнтів, які самостійно залишили її для зв’язку, і потім передає до вашої команди продажів.
Підтримка клієнтів
Чат-боти можуть відповідати на часті питання, які задають ваші наявні або потенційні клієнти, використовуючи заздалегідь підготовлений текст чи посилання на статті з вашої бази знань. Все залежить від того, як ви налаштуєте чат-бот і які питання він зможе розуміти. Отже, бот економить час вашої команди та відвідувачів сайту.
Збір відгуків клієнтів
Чат-боти також можуть допомогти вам отримати відгуки від ваших покупців. Просто налаштуйте його так, щоб після покупки або на певному етапі діалогу бот запитував думки клієнтів. Якщо людина залишить негативний відгук, бот може автоматично передати діалог до вашої служби підтримки, щоб швидко вирішити проблему. Це дозволяє оперативно реагувати на незадоволеність і зберігати гарну репутацію бренду.
Як створити чат-бот для сайту
Як можна реалізувати чат-бот? Перший варіант — використовувати готові платформи для чат-ботів. Другий — інтегрувати чат-бот через API. Третій — створити власний за допомогою технологій штучного інтелекту та машинного навчання. Зокрема, з цим допомагає Київстар та пропонує рішення на базі Microsoft Azure та AWS «Віртуальні асистенти».
Тож, підсумуємо:
-
Віртуальний помічник може допомагати користувачам з вибором продуктів чи послуг, підказуючи найбільш релевантні варіанти відповідно до запитів клієнтів.
-
За допомогою ШІ, асистент може збирати, класифікувати та аналізувати відгуки з різних джерел, щоб оперативно реагувати на негативні коментарі та покращувати обслуговування клієнтів.
-
Дозволяє працівникам швидко знаходити необхідну інформацію, працювати з корпоративними даними та спростити навчання нових співробітників.
-
Автоматично відстежує новини та актуальні тренди на ринку, аналізуючи дані з різних джерел.
-
Може генерувати рекламні тексти, враховуючи потреби клієнта і специфіку пропозиції.

Хмари та зберігання даних
Microsoft Azure від Київстар
Глобальна хмарна платформа для безпечного розгортання IT-інфраструктури. Розробляйте нові продукти, тестуйте, налагоджуйте внутрішні бізнес-процеси без утримання фізичних серверів.
Замовляйте консультацію через форму вище або на сайті Київстар Бізнес.
Ознайомимось з чат-ботами компаній
Наведемо кілька прикладів:
LG
LG використовує чат-бот, щоб зробити підтримку клієнтів швидшою та зручнішою. Чат-боти допомагають користувачам легко знаходити потрібну інформацію і вирішувати проблеми з технікою. Крім того, віртуальні помічники аналізують інформацію про запити потенційних покупців і передають їх до команди продажів, щоб допомогти залучити нових клієнтів.

Джерело: chat360.io
HubSpot
HubSpot — це американська компанія, яка спеціалізується на CRM і email-маркетингу для малого та середнього бізнесу. Вона має велику аудиторію, але на початку, коли клієнти намагались отримати продукт під конкретні потреби, їм доводилося заповнювати довгі анкети на сайті. Це було не дуже зручним.
Тому HubSpot створив чат-бот, який значно полегшив цей процес. Тепер клієнти отримують короткі запитання у чаті, на які легко відповісти, а це дозволяє компанії збирати точнішу інформацію і пропонувати більш персоналізовані продукти.

Джерело: chat360.io
Chat360
Chat360 — це компанія, яка використовує штучний інтелект та чат-бот, що може спілкуватися з клієнтами та автоматизувати різні задачі, наприклад, обробляти замовлення чи відповідати на популярні запитання. Цей помічник дуже добре «розуміє» мову людей і може вести розмови, ніби ви спілкуєтесь з людиною.

Джерело: chat360.io
Київстар
Служба підтримки клієнтів — це чат-бот на сайті, як один з каналів обслуговування клієнтів Київстар. Спеціалісти надають відповідь на запитання онлайн в будні з 9:00 до 18:00.
Kotak Mahindra Bank
Kotak Mahindra Bank — це один з великих індійських банків, який існує з 1985 року. Його штаб-квартира знаходиться в Мумбаї, і він став одним із лідерів на фінансовому ринку Індії. Банк запустив чат-бот з жіночим аватаром, на ім’я Keya, який працює 24/7, щоб допомагати клієнтам з банківськими запитами.

Джерело: chat360.io
Додайте коментар