Про що:

Big Data полегшує пошук працівників, AI оптимізує рутинні задачі, а корпоративні активності проходять у метавсесвіті — так виглядає майбутнє HR-індустрії. Ба більше, для компаній, які дружать з технологіями, це вже почасти є реальністю. Ні, машини не замінять HR-менеджерів, але стануть їхніми помічниками.

Які технології допоможуть у рекрутингу, адаптації, розвитку персоналу та інших процесах? Зупинимося на тих, що вже змінюють HR-галузь.

Зміст

Big Data спрощує пошук працівників

Штучний інтелект забирає на себе рутину

Як AI-рішення допомагають в HR-задачах?

Метавсесвіт об’єднує команду

Big Data спрощує пошук працівників

Залучення нових співробітників потребує чималих витрат. Оголошення про вакансію, робота рекрутера, час ваших спеціалістів на співбесіди, навчання новачків — у фіналі виходить серйозний рахунок. А тепер уявіть, що після всіх витрат ви зрозуміли, що кандидат не підходить. Big Data мінімізує цей ризик.

Сервіси на основі Big Data насамперед корисні для пошуку працівників у сферах, які мають високу плинність кадрів: ритейл, гостинність і туризм, кол-центри тощо. Саме в цих галузях аналітичні інструменти допоможуть пришвидшити пошук людей, які найкраще відповідають вимогам кожної вакансії.

Як комплексно працюють Big Data-рішення в рекрутингу:

  • Геоаналітика. Геопросторові дані дозволяють дослідити потенційних кандидатів на обраній локації. Наприклад, ви шукаєте консультантів у магазин, які живуть у пішій доступності до нього. Геоаналітика допоможе з’ясувати, чи знайдете ви потрібних працівників у конкретному районі.
  • Таргетовані розсилки. Допомагають повідомити про вакансію потенційним кандидатам, які відповідають вашим критеріям. Ви можете сегментувати аудиторію за віком, статтю, локаціями та іншими характеристиками. А потім — налаштувати розсилку SMS на відібраних кандидатів.

Також можна використовувати Look-alike модель, щоб знаходити кандидатів, які за характеристиками подібні до наявних співробітників. Перевага рішення в тому, що розсилку SMS про вакансію можна налаштувати на аудиторію, яка з високою ймовірністю зацікавиться вашою пропозицією.

Дані та аналітика

Дані та аналітика

Big Data рішення для бізнесу

Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу - аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.

Ось, наприклад, як працює Big Data на кейсі Київстар:

Задача. Мережа АЗС шукала операторів. Важливо було, щоб кандидати жили недалеко від заправок.

Рішення. Використовуючи геоаналітику, спеціалісти знайшли людей, які проживають у конкретній місцевості та шукають роботу. А потім — налаштували таргетовану розсилку на вибрану групу.

Результат. Зробили розсилку на декілька тисяч людей і отримали конверсію майже 2% — близько 100 поданих анкет. Так, компанія не тільки закрила вакансії, але й сформувала пул кандидатів, яких можна залучити в майбутньому.

Крім того, АЗС зекономила гроші, адже не було потреби звертатися до рекрутингової агенції. Завдяки використанню Big Data-сервісів пошук персоналу обійшовся у 10 разів дешевше.

Дані та аналітика

Дані та аналітика

Геоаналітика та теплові карти

Рішення, щоб дізнатися популярні місця серед цільової аудиторії та визначити, де відкрити нові заклади. Аналітика формується на основі технічних даних з обладнання Київстар.

Важливо, що Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, зокрема записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Штучний інтелект забирає на себе рутину

AI-рішення в HR-сфері дозволяють прискорити пошук талантів, покращити співпрацю колег, а також полегшити виконання організаційних задач.

Дослідження Gartner показує: 81% опитаних HR-керівників дослідили або впровадили AI-рішення для підвищення ефективності своїх процесів. А ключовими сферами, де планується впроваджувати AI в найближчі роки, є:

  • підвищення продуктивності команд — 63%;
  • покращення досвіду співробітників — 52%;
  • зменшення витрат на HR-напрямок — 37%;
  • підтримка навчання та розвитку працівників — 28%.

Компанії можуть створювати власні AI-інструменти на базі корпоративних сервісів або використовувати готові продукти та поєднувати їх зі своїми робочими системами. Наприклад, чимало віртуальних помічників інтегруються з додатками Microsoft Office 365. Ось деякі з них:

  • Rezolve.ai — чат-бот, який вміє відповідати на типові запитання, призначати тренінги, проводити опитування і вимірювати залучення співробітників.
  • PeopleHum — платформа, що дозволяє автоматизувати обробку вакансій, керувати графіками співробітників, відстежувати продуктивність команд й організовувати зустрічі.
  • CoRover.ai — чат-бот, який допомагає працівникам під час онбордингу, консультує з організаційних питань і налаштовує швидкий зворотний зв’язок у команді. Він синхронізується з більшістю CRM-систем, поштою, акаунтами в соцмережах тощо.
Офіс та телефонія

Офіс та телефонія

Microsoft 365 від Київстар

Набір ліцензійних додатків та сервісів для роботи вашої команди: Word, Excel, Powerpoint, бізнес-месенджер Teams, корпоративна пошта Outlook, 1 ТБ хмарного сховища та інше.

Як AI-рішення допомагають в HR-задачах?

Найм співробітників.

Дослідження Society for Human Resource Management у США показало: 79% опитаних компаній використовують AI під час пошуку працівників. Які функції йому можна довірити:

  • створення описів вакансій;
  • аналіз і відбір резюме за потрібними характеристиками;
  • написання відповідей на відгуки кандидатів;
  • підготовки запрошень на співбесіду;
  • розробка скриптів для інтерв’ю.

З текстовими задачами допоможе chatGPT. Згідно з дослідженням Resume Builder, 55% опитаних менеджерів, які використовують chatGPT в рекрутингу, оцінили якість роботи чат-бота на «відмінно», а ще 34% – на «дуже добре».

Адаптація та розвиток персоналу.

AI стане персональним помічником на час онбордингу: допоможе знайти потрібну інформацію чи документи, призначить тренінги, порадить навчальні ресурси тощо. А загалом співробітникам він може рекомендувати програми розвитку з огляду на професійні цілі та моніторити можливості кар’єрного зростання в компанії.

Розв’язання організаційних питань.

Якщо співробітник хоче оформити відпустку, взяти лікарняний чи уточнити деталі виплат, він може звернутися до віртуального асистента, а не чекати відповіді HR-спеціаліста. Менеджерам варто віддати AI рутинні організаційні задачі, щоб зосередитися на стратегічних питаннях.

Метавсесвіт об’єднує команду

Віддалений формат роботи спонукає компанії досліджувати метавсесвіт — віртуальний простір, у якому люди можуть взаємодіяти через аватари у режимі реального часу. Підігріває зацікавлення і те, що наразі ця індустрія в топі технотрендів: як пише McKinsey, у 2022 році інвестиції в метавсесвіт зросли більш ніж удвічі, а до 2030 року вартість галузі може становити $4-5 трлн.

Для HR-сфери є важливими дві технології метавсесвіту — віртуальна та доповнена реальність. Вони відкривають нові способи розвитку і роботи команди:

  • Навчання.

У метавсесвіті можна проводити тренінги, воркшопи та вебінари, забезпечуючи інтерактивний досвід навчання. Дослідження PCW показало: завдяки VR співробітники вчаться в чотири рази швидше — те, що потребує дві години навчання офлайн, можна опанувати за 30 хвилин за допомогою VR. Навчання у метавсесвіті ефективне завдяки симуляції реальності — це допомагає опановувати нові знання у практичних умовах і знизити ризик помилок. Так, на симуляторах легше вчитися працювати зі складним обладнанням. А якщо робота полягає в обслуговуванні клієнтів, можна моделювати сценарії різної комунікації. Наприклад, Bank of America використовує технології метавсесвіту для підготовки співробітників до реальної взаємодії з клієнтами. Працівникам допомагають відшліфувати з віртуальним тренером складні розмови, наприклад, як заспокоїти розлюченого клієнта чи розпізнати шахрайські наміри.

  • Робочі зустрічі. One-to-one і наради у метавсесвіті дають максимальний рівень залученості. Адже тут можна створювати віртуальні офіси та взаємодіяти за допомогою аватарів у спільному просторі. Наприклад, Meta працює над проєктом Horizon Workrooms — віртуальним середовищем з офісами та кімнатами для переговорів, доповненими інструментами для презентацій.

А Microsoft розробляє корпоративний метавсесвіт у хмарі Azure — Microsoft Mesh. Це платформа для співпраці в змішаній реальності, яка дозволить колегам у різних фізичних місцях працювати в спільному голографічному просторі.

Microsoft Mesh | Microsoft Teams

  • Рекрутинг і ярмарки вакансій. Рекрутингові заходи у метавсесвіті дозволяють залучати кандидатів з різних локацій. Технології дають можливість в інтерактивному форматі розповісти про переваги роботодавця та провести віртуальну екскурсію компанією. Наприклад, Bank of America на ярмарках вакансій використовує VR, щоб розповісти кандидатам історію і переваги бізнесу, а також провести тури по відділеннях. А PwC у Великій Британії створила на метаверс-платформі віртуальний парк, щоб знайомити кандидатів з компанією і проводити співбесіди. Подібне використовує й Київстар. В компанії зробили 3D онлайн екскурсію київським офісом. Для співробітників, які зараз працюють віддалено, це чудова можливість віртуально «побувати» у стінах рідного офісу.
  • Корпоративні заходи. Метавсесвіт можна використовувати для тімбілдінгів, конференцій, форумів і презентацій. Зараз складно зібрати всю компанію в одній офлайн-локації, тому інтерактивні заходи у цифровому середовищі допомагають компенсувати віддаленість. На метавсесвіт-платформах можна кастомізувати віртуальний простір під тематику заходу, щоб створити відчуття максимального занурення.

Метавсесвіт уже став дієвим інструментом для комунікації ремоут-команд. Що ще буде корисним для взаємодії дистанційних колег у вашій компанії, читайте у статтях «Гібридний формат роботи бізнесу. Покрокова інструкція переходу» та «Організація роботи команди віддалено в умовах війни».

Тренди та аналітика#AI#BigData#Look-alike#Microsoft365#Офіс365#БігДата#Геоаналітика#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#ШІ#ШтучнийІнтелект#Azure#MicrosoftAzure

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#Тренд#ШтучнийІнтелект#Тарифи#AI#ШІ#Microsoft365#Офіс365
#Продуктивність#Робота#Київстар
#BigData#Геоаналітика#ТаргетованіРозсилки#Look-alike
#BigData#ПортретКлієнта#Геоаналітика#Рекрутинг
#AI#ШІ#ШтучнийІнтелект#Microsoft365
#Azure#MicrosoftAzure#Microsoft365#Офіс365#ШтучнийІнтелект#ATC
#Геоаналітика#Heatmap#ТаргетованіРозсилки#ADWISOR#BigData
#Metauniverse#Метавсесвіт#Технології#Microsoft365#Офіс365

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку