Як Copilot для Microsoft 365 трансформує роботу бізнесу: результати досліджень Microsoft
25 квітня 2024 4 хвилини читання

Як Copilot для Microsoft 365 трансформує роботу бізнесу: результати досліджень Microsoft

Актуальні тренди#Microsoft365#CRM-система#Бізнес#CRM#Офіс365

Про що:

У 2023 році компанія Microsoft представила Copilot для Microsoft 365. Це інструмент штучного інтелекту, який працює на GPT-4. Щоб зрозуміти, наскільки він трансформує роботу, допомагає бути продуктивним та заощаджувати час, Microsoft провела кілька досліджень. Вона опитала користувачів Copilot і дізналася, для яких завдань він корисний. Виокремили для вас найцікавіші тези.

Зміст

Copilot не для того, щоб замінити працівників

4 типи дослідження продуктивності

Чи ефективний Copilot для відділу продажів

Як використовують Copilot компанії з різних галузей

Copilot не для того, щоб замінити працівників

Одним з цікавих інсайтів після використання Copilot поділився керівник відділу технологій Dentsu Creative Джеймс Томас. Він зазначив, що цей інструмент не для того, аби замінити співробітників. Навпаки, він допомагає вдосконалити робочі процеси та посилити ідеї. 

Ось про що свідчать результати опитування:

  • 75% користувачів зазначили, що Copilot «економить мій час, знаходячи все, що мені потрібно, у моїх файлах»;
  • 77% — більше не уявляють свою роботу без Copilot;
  • 73% — виконують завдання швидше (у середньому майже на 30%);
  • 72%  — генерують більше ідей;
  • 68% — покращили якість своєї роботи;
  • 67% — заощаджують час, щоб зосередитися на більш важливій роботі;
  • 64% — витрачають менше часу на обробку листів електронної пошти;
  • 30% — обиратимуть роботодавця за наявністю Copilot.

4 типи дослідження продуктивності

Компанія Microsoft вирішила змоделювати 4 ситуації:

1. Один день із життя працівника 147 людей розділили на дві групи та попросили виконати три завдання:

  • знайти інформацію в кількох джерелах;
  • узагальнити запис онлайн-наради;
  • написати допис у блозі.

Єдиною відмінністю стало те, що перша група працювала з Copilot, а друга — без нього. У результаті, користувачі ШІ виконали завдання на 29% швидше. Зокрема, їм для цього знадобилося 30 хвилин, а іншим — 42 хвилини. І хоча різниця у часі може здаватися незначною, робота з Copilot зменшує рівень витрачених на це зусиль.

2. Пропущена нарада у Teams

60 співробітників Microsoft розділили на дві групи. Знов одна працювала з Copilot, а інша — без. Завданням було підсумувати онлайн-нараду, яку вони пропустили. Для цього їм надали 35-хвилинний відеозапис. Дослідження показало, що користувачі Copilot підбили підсумки зустрічі майже в 4 рази швидше (11 хвилин проти 42 хвилин). Крім швидкості, вони відчули себе більш продуктивними. 

3. Робота з електронною поштою

Наступна група з 62 працівників мала оцінити чіткість і лаконічність тексту електронних листів. При чому деякі були написані за допомогою Copilot, але які саме учасники не знали. Яким був результат? Електронні листи, написані завдяки Copilot, були майже у 5 разів зрозумілішими та лаконічними. 25% опитаних зізналися, що не змогли б сформулювати текст краще за ШІ.

4. Пошук необхідної інформації

163 учасникам дослідження потрібно було уявити, що вони доєдналися до відділу закупівель вигаданої компанії. Вони мали зібрати інформацію про політику закупівель та майбутні зустрічі на цю тему з кількох джерел: з документів, електронних листів, чатів, календаря та інших. Одна група це виконувала з можливостями Copilot, інша — без. Як виявилося, користувачі Copilot були на 27% швидшими та виконали роботу за 17 хвилин.

Чи ефективний Copilot для відділу продажів

Microsoft опитала 133 своїх менеджерів з продажу, які щотижня користуються Copilot for Sales, вбудований в Microsoft 365. Вона виявила, що вони завдяки ШІ заощаджують 1,5 години на тиждень, але крім цього: 

  • 83% — збільшують продуктивність;
  • 79% — зменшують обсяг адміністративної роботи;
  • 68% — менше зусиль докладають для підтримки актуальної інформації в CRM;
  • 67% — більше часу приділяють клієнтам;
  • 58% — швидше знаходять потрібну інформацію в CRM.

Як використовують Copilot компанії з різних галузей

Пропонуємо дізнатися, як бізнес використовує Copilot для Microsoft 365:

Консалтингова компанія Accenture

250 тис. із 700 тис. працівників Accenture опановують Copilot, аби бути ще продуктивнішими у роботі з клієнтами. Дехто вже може заощаджувати від 30 хвилин до 3 годин на день.

Медична компанія Bayer

Фахівці використовують Copilot, щоб швидко агрегувати дані досліджень, які компанія збирала протягом багатьох років або навіть десятиліть. Наприклад, можна знайти та опрацювати інформацію зі звітів, слайдів та інших неструктурованих джерел. До Copilot спеціалісти могли витрачати на цей процес тижні.

Рекламне агентство Dentsu Creative

За допомогою можливостей Copilot скоротився процес втілення ідей в реальні проєкти для клієнтів. Наприклад, що креативніша ідея, то важче її втілити, але якщо її візуалізувати, то можна одразу зрозуміти, чи підійде вона. Завдяки ШІ робити це стало значно швидше. 

Фінансова компанія Hargreaves Lansdown

Copilot допомагає фахівцям робити презентації в PowerPoint, беручи інформацію із наявного документа Word, створювати тексти електронних листів, робити нотатки онлайн-нарад тощо. У середньому працівники економлять до 3 години на тиждень.

Напишіть в коментарях, чи цікава для вас тема Copilot для Microsoft 365, і ми підготуємо наступні корисні матеріали.

Актуальні тренди#Microsoft365#CRM-система#Бізнес#CRM#Офіс365

Зміст

Copilot не для того, щоб замінити працівників

4 типи дослідження продуктивності

Чи ефективний Copilot для відділу продажів

Як використовують Copilot компанії з різних галузей

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Микола

07:37 26 квітня 2024

не вразило

Не вистачає конкретики А саме, я очікував, що мені розкажуть, як використовувати копайлот, як в мене вже оплачений microsoft 365 але тут цього не було(

Схожі статті

#Київстар#Outlook#Microsoft365#Офіс365
#Cybersecurity#Кібербезпека#Рішення#NextGenerationFirewall#DDoS-атака#AntiDDoS
#Офіс365#Microsoft365#ОфісТамДеВи
6 правил work-life-war balance для підприємців13 грудня 2022 11 хвилин читання

6 правил work-life-war balance для підприємців

#Офіс365#Microsoft365#Рішення#Робота#Тарифи#Роумінг
#Microsoft365#Офіс365#ЕДО#Рішення#Роумінг
#Azure#MicrosoftAzure#Microsoft365#ЕДО#Офіс365#Тарифи#Star.Docs#Роумінг#ATC#AzureVirtualDesktop#МобільнийЗв'язок#Клієнт#ВійнавУкраїні#РосійськоУкраїнськаВійна#Stoprussia#Stoprussianagression#ЕлектроннийДокументообіг
#Microsoft365#Бізнес-рішення#Київстар#Офіс365
#Робота#Київстар#ATC#ДобіркаСервісів#Microsoft365#Офіс365#Інтернет#4G#B2B#Star.Docs#ЕлектроннийДокументообіг#ЕДО#Компанії#ІнтернетРечей#IOT#IOTISKYIVSTAR

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку