Віртуальні ШІ-асистенти: як інноваційні помічники допомагають бізнесу

18 грудня 2024

3 хв.

Віртуальні ШІ-асистенти: як інноваційні помічники допомагають бізнесу

Про що:

До 2027 року, за даними Deloitte, половина компаній у світі вже працюватиме з віртуальними ШІ-помічниками в рамках пілотних проєктів. Іншими словами, ці технології скоро стануть звичною частиною професійного середовища. Віртуальні асистенти можуть істотно змінити те, як ми працюємо та живемо. Тож хто вони ці інноваційні помічники? Познайомимося з ними.

Зміст

Хто такі віртуальні асистенти на базі штучного інтелекту

Що можуть робити віртуальні ШІ-помічники для бізнесу

Як створюють віртуальних ШІ-асистентів

Хто такі віртуальні асистенти на базі штучного інтелекту

Від простого створення ШІ-контенту ми перейшли до нових, розумніших технологій — віртуальних ШІ-асистентів. Ринок віртуальних помічників зі штучним інтелектом зростає у геометричній прогресії та, як очікується, досягне $60,83 млрд до 2029 року.

Вражаюча динаміка, згодні?

Вражаюча динаміка, згодні?

Віртуальні ШІ-асистенти беруть на себе рутину: пошук інформації, відповіді на запити, обробка документів та багато іншого. Це дозволяє працівникам нарешті зосередитися на важливому і реально працювати швидше та ефективніше. Віртуальні асистенти дають змогу економити ваш час, підвищують продуктивність, покращують обслуговування клієнтів і навіть допомогти збільшити продажі. Хоча ще не усі завдання можна делегувати ШІ, розвиток технологій робить їх корисними помічниками.

Наведемо приклад використання віртуального ШІ-асистента бізнесом. Платформа Reply створила віртуального помічника Jason AI. Він персоналізує повідомлення та організовує зустрічі з клієнтами — так само як це зробив би менеджер з продажів.  Jason AI працює 24/7, аналізуючи понад 1 млрд джерел і знаходячи потенційних клієнтів, які дійсно зацікавлені у покупках. Він надсилає персоналізовані повідомлення через кілька каналів і фокусується на ЛПР у компаніях. Ще одна перевага — він спілкується понад 150 мовами, що допомагає виходити на нові ринки по всьому світу.

Що можуть робити віртуальні ШІ-помічники для бізнесу

Серед основних можливостей:

  • Забезпечувати підтримку клієнтів на сайті

    Віртуальний асистент може інтегруватися у ваш вебсайт і надавати консультації покупцям, допомагаючи їм вибрати товари та відповідати на запитання. Також можна підключити його до систем підтримки, щоб покращити роботу кол-центру. Задоволені клієнти — це добре, правда?

  • Аналізувати відгуки

    ШІ-помічник збирає і систематизує відгуки з різних джерел, обробляючи їх і показуючи результати через API. Так ви можете швидко зрозуміти, що думають клієнти про ваші продукти чи послуги, оперативно реагувати на негативні відгуки та використовувати позитивні для залучення нових клієнтів.

  • Збільшувати продуктивність команди

    З використанням ШІ-асистента працівники можуть швидше знаходити інформацію, корпоративні матеріали, інструкції та навчатися нових навичок, щоб ефективно справлятися із завданнями. Потрібен документ чи звіт? Віртуальний асистент знайде все за лічені секунди.

  • Моніторити ринкові тренди та новини

    ШІ-система автоматично переглядає вебресурси, знаходить і аналізує дані для виявлення нових тенденцій і змін на ринку. Залишайтеся в курсі подій та швидко адаптуйте бізнес до змін. Асистент не просто збирає інформацію, а й надає корисні рекомендації для ухвалення стратегічних рішень. 

  • Генерувати рекламні тексти

    Сервіс створює персоналізовані рекламні повідомлення для різних каналів, враховуючи ключові слова, умови акцій і профіль цільової аудиторії. Це дозволяє привернути увагу до реклами, збільшити кількість відгуків та стимулювати продажі тощо.

Як створюють віртуальних ШІ-асистентів

Віртуальні ШІ-помічники, наприклад, від Київстар Бізнес можуть працювати на різних платформах — монохмарних або гібридних, тобто використовувати одну хмарну службу, як-от Microsoft Azure, або поєднувати кілька, як Azure та AWS (Amazon Web Services). Це дає можливість налаштувати технологію під потреби вашого бізнесу, аби все працювало так, як вам зручно. 

Ми розуміємо, що кожна компанія унікальна, тому перед впровадженням ретельно аналізуємо усі особливості вашого бізнесу. Також перевіряємо наявні системи та створюємо індивідуальний план з розрахунками обсягу завдань, вартості та термінів реалізації. Якщо вам потрібен віртуальній ШІ-асистент, замовляйте консультацію на сайті.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті