Про що:
Ставлення до Дня святого Валентина може бути різним, але одне незмінне: під 14 лютого бренди завжди намагаються зворушити аудиторію. Підкреслити важливість почуттів, підтримати словами любові або надихнути на турботу про себе чи інших — компанії постійно розширюють межі креативу. І доводять: говорити про День закоханих можна по-різному. Як українські та іноземні бренди роблять це у 2024 році — дивіться у нашій добірці.
Зміст
Так ніхто не кохав
Відділ любові Uklon
Believe in Love
A Tiffany Valentine's Day
Loves, Unboxed
Сайт знайомств Сільпо
Потяг до тебе
Вдвічі більше любові від Novus
Situationships
Так ніхто не кохав
Видавництво А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА та ювелірний бренд Guzema Fine Jewelry презентували лімітовану поетичну збірку «Так ніхто не кохав». Тут об'єднані твори 70 українських поетів різних часів — від Тараса Шевченка до Андрія Любки. Антологію випустили обмеженим тиражем — 1000 примірників. За кілька днів продажів зібрали на рахунок фонду Guzema Foundation, який допомагає військовим, майже 300 тис. грн.
Джерело: Facebook
Відділ любові Uklon
Uklon запустив кампанію з реакціями на звернення від клієнтів. У роликах співробітники Відділу любові читають валентинки з реальними відгуками про роботу сервісу. Пилюка в салоні авто або водій приїхав не за тією адресою? Відділ любові Uklon дякує за звернення та розв'язує проблему. Так бренд демонструє, що чує користувачів, щоб бути ще кращим сервісом.
Відділ любові Uklon. Пише нам Вікуся про клас Комфорт
Believe in Love
Американська компанія Teleflora, що понад 90 років займається доставкою квітів, випустила відео «Вірю у кохання». В ньому реальні люди діляться історіями, як вони повірили в кохання після невдалих стосунків. Цим роликом бренд каже: кохання може збивати з пантелику і в нього важко повірити, але той самий партнер здатен змінити все на краще.
Believe in Love
A Tiffany Valentine's Day
Бренд ювелірних прикрас Tiffany & Co створив ролик-подорож, який знайомить з культовими витворами Дому. Тут зібрані знакові прикраси, які з 1837 року відігравали важливу роль в сотнях історій кохання по всьому світу. Меседж кампанії: любов — це нитка, яка об’єднує нас крізь роки, і її варто святкувати не тільки у День святого Валентина, але й щодня.
Tiffany & Co.—A Tiffany Valentine's Day
Loves, Unboxed
На схожій ідеї побудована рекламна кампанія іншого ювелірного бренду — Loves, Unboxed від Pandora. Сенс креативу: любов — це не лише один день у календарі, тому її варто створювати, очікувати та випромінювати завжди.
Pandora Loves, Unboxed
Сайт знайомств Сільпо
Сільпо запустив оновлену версію сайту, де користувачі можуть знайти людей зі схожими смаковими вподобаннями. Щоб «зустріти» потенційну пару, треба дати відповіді на короткі запитання про улюблену їжу або напої для побачення. Вперше Сільпо запустив сайт знайомств у лютому 2022 році — тоді за два тижні їм скористалися понад 10 000 людей. І, як пише Сільпо, щонайменше дві пари знайшли один одного на сайті та одружилися.
Джерело: Instagram
Потяг до тебе
Ще один камбек — «Потяг до тебе» від Укрзалізниці та Mastercard. Цього року романтичний експрес курсуватиме у Києві й у Львові 14, 16 та 18 лютого. Кожна подорож триватиме дві години в купе на двох під романтичну музику і з можливістю замовити меню від шеф-кухаря Євгена Клопотенка. Половину місць безплатно нададуть пораненим військовослужбовцям на реабілітації. Для пасажирів-військових також підготували поетичний сюрприз від Сергія Жадана.
Джерело: Facebook
Вдвічі більше любові від Novus
Novus запустив ролик, у якому розповів про акцію «1+1»: купуєте один товар для себе, а отримуєте два — другий для того, кого любите. «Любов живе у різних речах — у маленьких спільних ритуалах, теплих обіймах холодними вечорами, а ми даруємо вам вдвічі більше любові», — каже Novus.
Вдвічі більше любові від NOVUS!
Situationships
У 2023 році термін «situationships» увійшов до четвірки претендентів на звання «Слово року» від Оксфордського видавництва. Так називають романтичні стосунки, які не є постійними чи офіційними. А цього року компанія Sweethearts, яка вже понад століття випускає цукерки у формі сердечок, запустила лімітовану серію солодощів «Situationships». Це цукерки для тих, хто самотній та/або перебуває у невизначених стосунках.
Джерело: скриншот з сайту Sweethearts
І наостанок хочемо, щоб у вас було втричі більше добра, любові та турботи. Тому пропонуємо подивитися ролик Київстар «Втричі більше» про зміни в тарифі для наших B2C-клієнтів.
Київстар потроює хвилини та гігабайти
А усі цікаві та корисні рішення для B2B-клієнтів шукайте на Київстар Бізнес.
Додайте коментар