Бренди вітають з Днем закоханих: креативні кампанії 2025

14 лютого 2025

5 хв.

Бренди вітають з Днем закоханих: креативні кампанії 2025

Про що:

З кожним роком День святого Валентина набуває нових сенсів і значень, перетворюючись на можливість відсвяткувати любов у всіх її проявах: до коханих, друзів, себе, рідних й навіть книг і міст. У 2025 році бренди активно долучаються до цієї тенденції, створюючи креативні кампанії. Пропонуємо подивитися, як українські та міжнародні бренди вітають свою аудиторію із Днем закоханих у 2025 році.

Зміст

«Потяг для тебе» від Укрзалізниці

Благодійна колекція прикрас від SOVA та KOLA

14 лютого в «Сільпо» — День усіх закоханих в українські міста

Книги замість валентинок

«Люби мене, не люби мене» від Converse

«Побачення» в медичному центрі Craft Body Scan

«Потяг для тебе» від Укрзалізниці

Третій рік поспіль Укрзалізниця організовує «Потяг до тебе», який цьогоріч став ексклюзивною частиною програми «Плюси». Двогодинний маршрут розрахований для військових та їхніх родин. Експреси курсуватимуть у Києві та Львові з 14 до 16 лютого 2025 року. Уже продано понад 6 200 квитків. Музика, чаювання та атмосфера затишку — у потязі усе, щоб комфортно провести час з близькими. Квитки продаються через застосунок Армія+. Ціна від 334 грн у Львові та від 504 грн у Києві.

Джерело: Укрзалізниця

Благодійна колекція прикрас від SOVA та KOLA

Ювелірний дім SOVA та українська співачка KOLA презентували особливу благодійну колекцію до Дня закоханих, натхненну піснею «Біля серця». Основними образами колекції стали серце, як знак почуттів, та компас, як символ провідника до коханих людей. За цими мотивами створені моносережки, каблучки, кулони та підвіси. Родзинкою колекції є срібний кулон-компас, всередині якого гравіювання від KOLA «Я тебе ношу біля серця». Частину коштів від продажу прикрас передадуть на підтримку ГО «Військова школа “Боривітер”», що навчає  українських військових.

Джерело: SOVA

Джерело: SOVA

14 лютого в «Сільпо» — День усіх закоханих в українські міста

«Кохання до людини об’єднує два серця, а любов до міста — тисячі!», — так мережа «Сільпо» закликає зробити 14 лютого Днем усіх закоханих в українські міста. Для цього під постом в Instagram до 11 лютого потрібно було написати, за що ви любите місто, село чи селище. А вже 13 та 14 лютого ці освідчення можна побачити на екранах «Сільпо» у 26 містах і селищах України, при чому деякі з них 14 лютого покажуть на найбільшому екрані Європи на ТРЦ «Гулівер».

Джерело: stories «Сільпо»

Джерело: stories «Сільпо»

Книги замість валентинок

Замість купідона у видавництва «Ранок» — Купикниг. Ця гра слів виникла невипадково, адже 14 лютого також Міжнародний день книгодарування. Як зазначають у видавництві, це свято ініційовано генеральним директором «Ранок» Віктором Кругловим у 2018 році. З того часу у видавництві закликають усіх дарувати книги, оскільки книга — один з найкращих подарунків.

А у книгарні «КнигоЛенд» впевнені, що «День закоханих — це не лише про квіти та побачення. Це про любов у всіх її проявах — у словах, історіях і, звісно, книгах!». Тому запрошують 14 лютого до себе на День книгодарування, щоб обмінятися книгами, поговорити про літературу, взяти участь у книжкових «швидких побаченнях» та виграти приємні сюрпризи від КнигоЛенду.

Джерело: КнигоЛенд

Джерело: КнигоЛенд

«Люби мене, не люби мене» від Converse

У 2025 році змінюють сенс свята й закордонні бренди. Так, Converse створив колекцію взуття Love Me, Love Me Not («Люби мене, не люби мене»). У головній ролі американська модель Алекс Консані. Вона зображує любов до себе, якою б не була: кокеткою чи зухвалою.

«Побачення» в медичному центрі Craft Body Scan

Американська медична клініка Craft Body Scan допомагає через профілактичний скринінг організму виявити серцеві захворювання, рак на ранніх стадіях. До свята усіх закоханих компанія пропонує одне «побачення» в їхньому закладі. За умовами акційної пропозиції пари старше 40 років можуть зробити сканування серця та легень зі знижкою. Для цього потрібно відвідати клініку вдвох до 21 лютого 2025 року. «Нічого так не говорить “Я тебе люблю”, як спільне обстеження серця та легень для пари» — йдеться на сайті Craft Body Scan.

Джерело: Craft Body Scan

Джерело: Craft Body Scan

Напишіть в коментарях, які ще рекламні кампанії до 14 лютого вам сподобалися?

Зміст

«Потяг для тебе» від Укрзалізниці

Благодійна колекція прикрас від SOVA та KOLA

14 лютого в «Сільпо» — День усіх закоханих в українські міста

Книги замість валентинок

«Люби мене, не люби мене» від Converse

«Побачення» в медичному центрі Craft Body Scan

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті