Про що:
Свята — це час не тільки для подарунків і приємних моментів, а й чудова нагода для бізнесу привернути увагу нових та постійних клієнтів. Міжнародний День Закоханих та весняні свята — саме той період, коли люди активно шукають ідеальні подарунки для своїх половинок. Якщо ви хочете виділитися серед конкурентів, вам можуть допомогти креативні маркетингові інструменти
Ось три способи, які допоможуть вам привернути увагу покупців і збільшити продажі.
Зміст
Зробіть покупки захопливими, додавши елемент гри
Пропонуйте клієнтам саме те, що їм потрібно
Створювати візуально привабливий контент в соцмережах
Зробіть покупки захопливими, додавши елемент гри
Люди люблять грати, особливо коли є можливість отримати бонуси або приємні сюрпризи. Тож чому б не використати це у святкових кампаніях? Гейміфікація — це ідеальний спосіб залучити аудиторію та зробити її взаємодію з брендом цікавішою.
Що можна зробити:
- Квести та загадки: запропонуйте клієнтам знайти приховані серця на сайті та отримати знижку або бонус.
- Валентинки-сюрпризи: кожен покупець отримує віртуальну валентинку, яка містить знижку або подарунок.
- Казкові завдання: наприклад, залишити відгук чи поділитися постом у соцмережах, щоб отримати приємний бонус.
Такі ігрові механіки не тільки привертають увагу, а й ефективно працюють: гейміфікація може збільшити залученість у 8 разів і підняти дохід із рекламного каналу на 50%.
Читайте також:
Гейміфікація для бізнесу: ігрові механіки, які покращують залучення клієнтів та працівниківПропонуйте клієнтам саме те, що їм потрібно
У святковий період конкуренція зростає, а увагу клієнта стає важче втримати. Саме тому важливо надсилати тільки ті пропозиції, які дійсно цікаві кожному конкретному покупцю. У період 14 лютого і весняних свят, персоналізація допомагає залучити нових клієнтів і посилити лояльність наявних. McKinsey зазначає, що це може зменшити витрати на залучення на та збільшити доходи на 5–15%.
Тут на допомогу приходять персоналізовані розсилки, засновані на аналізі даних.
Уявіть: напередодні 14 лютого ваш потенційний клієнт шукає подарунок серед безлічі пропозицій, переглядає сайти, придивляється до варіантів на ринку, але відкладає покупку на потім.І на телефон приходить повідомлення: «Здивуйте свою другу половинку! Тільки сьогодні -15% на найромантичніші подарунки». Момент, щоб переглянути вашу пропозицію.
Саме так працює персоналізований маркетинг. Використовуючи Big Data, компанії можуть надсилати клієнтам актуальні пропозиції в той момент, коли вони справді цікавляться покупкою.
Як можна використати персоналізовані розсилки у святковий період?
- Таргетована розсилка – надсилається заздалегідь відібраній аудиторії на основі Big Data-аналітики (вік, інтереси, локація). Це допомагає охопити потенційних клієнтів, які найбільш ймовірно зацікавляться вашою пропозицією.
- Тригерні повідомлення – автоматичні повідомлення, що надсилаються у відповідь на певну дію клієнта. Наприклад, якщо потенційний покупець цікавиться товаром чи схожою послугою на іншому ресурсі, йому можна надіслати персоналізоване повідомлення з вашою пропозицією або спеціальною знижкою для мотивації до покупки.
- Персональні знижки для постійних клієнтів – допомагають підвищити лояльність і стимулюють повторні покупки. Наприклад, можна запропонувати персональну знижку на парні товари до Дня закоханих або спеціальні пропозиції до весняних свят. Автоматичні SMS та Viber-розсилки на власну базу клієнтів дозволяють оперативно інформувати про святкові акції, а інтеграція з API дає змогу зручно надсилати персоналізовані пропозиції безпосередньо через ваш сайт чи додаток.
Усі ці розсилки можна здійснювати самостійно на платформі ADWISOR або за допомогою Big Data аналітиків від Київстар.
Важливо: Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, в тому числі й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Big Data та аналітика
Big Data-рішення для бізнесу
Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.
Створювати візуально привабливий контент в соцмережах
Соцмережі вже давно перестали бути лише «молодіжним» простором. У TikTok, Instagram і Facebook можна зустріти представників усіх поколінь – від Gen Z до бебі-бумерів. Тому тенденція на збільшення покупок саме через соцмережі росте. І це не дивно: тут можна знайти яскравий візуальний контент, надихнутися ідеями та одразу оформити замовлення. Бренди, які вміють правильно працювати з соціальними платформами, отримують значно більше уваги та довіри від аудиторії.
Тож, як створити контент, який зацікавить і залучить нових клієнтів:
- Створюйте емоційний контент. Люди хочуть не просто купувати, а й відчувати святковий настрій. Розкажіть про найкращі ідеї подарунків до Дня закоханих або підготуйте лайфхаки для вибору подарунку.
- Залучайте клієнтів до створення контенту. Запропонуйте покупцям поділитися фото подарунків та історіями про їхню реакцію. Справжні емоції викликають більше довіри, ніж звичайна реклама.
- Проводьте інтерактиви. Голосування, вікторини, чек-листи, зворотний відлік до свята – усе це стимулює підписників взаємодіяти з брендом і повертатися до вас.
- Співпрацюйте з нано- та мікроінфлюенсерами. Маленькі облікові записи мають тісніший зв’язок з аудиторією, а їхні рекомендації виглядають натуральніше.
- Користуйтеся корисними інструментами: Canva – для стильних візуалів, Google Trends – для пошуку актуальних тем, Hootsuite – для планування та автопостингу.
Читайте також:
Як бізнесу бути успішним в соцмережах у 2025 році
Додайте коментар