Як бізнесу бути успішним в соцмережах у 2025 році

6 січня 2025

8 хв.

Як бізнесу бути успішним в соцмережах у 2025 році

Про що:

Компанія Sprout Social опублікувала звіт про контент-стратегії у соцмережах за 2024 рік. Майже 50% користувачів активно взаємодіють із брендами у соціальних мережах. Які з цих платформ лідирують і що приваблює аудиторію? Виокремили найголовніше з дослідження. Ці інсайти стануть у пригоді українським маркетологам та SMM-спеціалістам, щоб досягати запланованих результатів у новому році.

Зміст

Будьте там, де ваші клієнти

Розважайте й навчайте одночасно

Сфокусуйтесь на якості, а не кількості

Що мотивує аудиторію до покупки

Корисна інформація про кожну соцмережу

Про дослідження

Будьте там, де ваші клієнти

Бренди мають взаємодіяти з клієнтами там, де вони перебувають — у соціальних мережах. Проте це стає дедалі складніше. Жодна соціальна мережа не була названа опитаними користувачами «зайвою», адже кожна виконує свою роль, особливо серед різних поколінь. 

За даними звіту, більшість перебувають в Instagram, на другому місці — Facebook. Його найактивніше використовують покоління X, бебі-бумери та міленіали. Цікаво, що й TikTok уже не є виключно платформою для покоління Z, а Threads — поки що не така популярна.

Порада. Обов’язково використовуйте дані про демографію платформ. Важливо проводити тестові кампанії та аналізувати, які вікові групи найбільше взаємодіють із вашим контентом. 

Щоб дізнатися портрет вашої аудиторії також можна використовувати можливості великих даних. Проведіть аналіз вашої цільової аудиторії, який визначить її типові риси — вік, стать, стиль життя, вподобання тощо.

Big Data для аналітики

Big Data та аналітика

Big Data для аналітики

Побудова портрета наявної та визначення потенційної ЦА з використанням 100+ Big Data-параметрів. Допомагає зрозуміти реальні потреби клієнтів для подальшого розвитку бізнесу.

Нагадуємо, Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних», не передає та не продає персональні дані абонентів, у тому числі й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Розважайте й навчайте одночасно

На більшості платформ соціальних мереж основний спосіб, яким користувачі хочуть взаємодіяти з брендами, — це розважальний контент. При чому 66% опитаних вважають розважальний контент, який ще й навчає, найпривабливішим. У Sprout Social впевнені, що формула «розважати + навчати = дохід» працює. Тож, беріть до уваги у 2025 році.

Порада. Інтегруйте розважально-освітній підхід у свої пости. Наприклад, створюйте короткі відео з порадами щодо використання продукту чи інфографіку з корисною інформацією. Застосовуйте гумор, історії успіху або життєві ситуації, які резонують із вашою аудиторією.

Сфокусуйтесь на якості, а не кількості

У Sprout Social дізналися, що команди маркетологів часто відчувають вигорання через необхідність створювати багато контенту для численних платформ. Уявіть, у 2023 році у різних соцмережах компанії публікували по 10 дописів щоденно. Натомість у 2024 році ця кількість зросла у два рази, а подекуди вчетверо.

Порада. Складіть контент-план, який дозволить ефективно розподілити ресурси. Замість нескінченного потоку публікацій робіть акцент на релевантності й високій якості контенту,  а не на кількості соцмереж. Також впроваджуйте автоматизацію (наприклад, планувальники публікацій, чат-боти для відповідей на запитання), використовуйте ШІ для рутинних завдань. Втім, залишайте креативність за людьми. І пам’ятайте, не можна ігнорувати про баланс між роботою і відпочинком.

Що мотивує аудиторію до покупки

Sprout Social сформував перелік того, що варто робити компаніям, щоб стимулювати покупки: 

  • Публікувати оригінальний контент, який демонструє продукт або послугу у дії
  • Ділитися відгуками від реальних клієнтів
  • Якісно налаштовувати таргетовану рекламу
  • Дарувати промокоди
  • Розповідати про партнерство з лідерами думок
  • Взаємодіяти з клієнтами у коментарях під постами

Порада. Інвестуйте у колаборації з інфлюенсерами, які мають довіру вашої цільової аудиторії. Поєднуйте автентичні відгуки з візуальним контентом, що демонструє ваш продукт. Створюйте інтерактивні пости, щоб заохочувати участь аудиторії.

Корисна інформація про кожну соцмережу

Instagram

Instagram став ключовим майданчиком для взаємодії з брендами та пошуку товарів: 61% користувачів шукають там свою наступну покупку, а 72% покоління Z використовують платформу для клієнтської підтримки. Reels і Stories стали найпопулярнішими форматами відеоконтенту. Водночас статичні зображення залишаються важливими для взаємодії з брендами. 44% користувачів хотіли б, щоб бренди використовували платформу ще частіше.

Що працює в Instagram:

  • короткі відео (15–60 секунд)
  • контент від інфлюенсерів
  • GIF-файли та меми

Facebook

Близько 83% користувачів соцмереж мають профіль у Facebook, найбільше її використовують представники покоління X, потім у черзі  бебі-бумери та міленіали. Майже половина користувачів Facebook (44%) взаємодіють з брендованим контентом щонайменше раз на день. Більшість відвідує Facebook, щоб спілкуватися з друзями та родиною, дізнаватися новини та отримувати клієнтську підтримку. 

Що працює у Facebook:

  • клієнтська підтримка
  • текстові пости
  • рекомендовані дні для публікацій — з понеділка по четвер

Київстар Бізнес у Facebook

YouTube

YouTube залишається основним каналом для довгих відео, зокрема брендових. 78% користувачів соцмереж мають профіль на YouTube, і цей показник ще вищий серед Gen Z і міленіалів. Третина (32%) користувачів YouTube взаємодіють з брендами щодня, а ще 47% — хоча б раз на тиждень. Довгі відео все ще популярні для 51% опитаних. Короткі відео (30-60 секунд) займають друге місце серед переваг глядачів.  

Що працює в YouTube:

  • тематичний розважальний та освітній контент
  • відео понад 60 секунд

Київстар Бізнес на YouTube

TikTok

68% користувачів соцмереж мають профіль у TikTok і цей показник зростає до 86% серед покоління Z та 73% серед міленіалів. Скажімо, для покоління Z це більше, ніж просто соціальна мережа. Це пошукова система, джерело новин, осередок культури та онлайн-магазин. 54% користувачів TikTok взаємодіють з брендованим контентом щонайменше раз на день (а іноді й частіше). Ще 30% взаємодіють з брендами хоча б раз на тиждень.

Що працює в TikTok:

  • короткі відео (15-60 секунд)
  • рекомендовані дні для публікацій — середа, четвер

X (раніше Twitter)

Після того, як X перейшов від публічної компанії до приватної, багато брендів сумнівалися в його довговічності. Однак основна аудиторія X все ще активна на платформі. Майже половина (48%) усіх користувачів соцмереж мають профіль на X, причому чоловіки значно частіше за жінок використовують цю платформу. Х має репутацію новинного майданчика, що особливо характерно для покоління бебі-бумерів. Споживачі також використовують X для розваг, спілкування з друзями та родиною, а також для стеження за інфлюенсерами.

Найчастіше люди тут полюбляють освітній контент про продукти, а також конкурси та розіграші. У середньому 35% користувачів X взаємодіють з брендованим контентом щодня, а 23% — кілька разів на тиждень. 

Що працює в X:

  • текстові пости, короткі відео та GIF-файли з мемами
  • рекомендовані дні для публікацій — вівторок, середа, четвер

Pinterest 

Pinterest — це платформа для пошуку натхнення та ідей, особливо популярна серед жінок. Тут шукають ідеї для покупок та проєктів. 31% користувачів покоління Z хочуть бачити більше брендів на Pinterest.

Що працює в Pinterest:

  • високоякісні візуальні матеріали, інфографіка, картинки продуктів
  • рекомендований час для публікацій — вечір вихідних днів

LinkedIn

39% користувачів соцмереж мають профіль на LinkedIn, найбільше там представників покоління X та міленіалів. Користувачі звертаються сюди для пошуку роботи, розвитку мережі контактів і кар’єрного зростання. Бренди мають ділитися освітнім контентом, управляти спільнотами та підтримувати клієнтів. Чверть користувачів взаємодіють з контентом щодня, переважно через текстові пости та зображення. Платформа не повинна бути місцем для самореклами або корпоративної мови — це шанс розповісти про ваші продукти та побудувати довіру.

Що працює в LinkedIn:

  • текстові пости, статичні зображення
  • рекомендовані дні для публікацій — вівторок, середа, четвер

Київстар Бізнес в LinkedIn

Threads

Threads, платформа Meta для текстових оновлень і публічних дискусій, поступово зростає з моменту свого запуску наприкінці 2023 року. Однак лише 15% респондентів опитування наразі мають профіль на Threads, але серед поколінь Z та міленіалів цей показник трохи вищий. Більшість користувачів звертаються до Threads, щоб позбутися нудьги, деякі використовують його, щоб дізнаватися новини. Приблизно 34% користувачів заходять на платформу хоча б раз на день. У Threads добре працюють текстові пости.

Про дослідження

Опитування було проведено онлайн серед 4 400 респондентів у США, Канаді, Великобританії, Ірландії та Австралії, які мають хоча б один профіль у соціальних мережах та підписані щонайменше на п’ять брендів. Збір даних тривав із 28 червня до 10 липня 2024 року.

Зміст

Будьте там, де ваші клієнти

Розважайте й навчайте одночасно

Сфокусуйтесь на якості, а не кількості

Що мотивує аудиторію до покупки

Корисна інформація про кожну соцмережу

Про дослідження

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті