Про що:
Мішель ван дер Бель, віцепрезидент Microsoft у Європі, на Близькому Сході та в Африці, впевнений, що роздрібна торгівля є прикладом галузі, яка швидко трансформується та використовує для роботи нові технології. Зокрема, вже зараз хмарні обчислення допомагають таким компаніям підвищувати лояльність клієнтів, створювати нові бізнес-моделі та проводити операційну оптимізацію. Досвід польської мережі магазинів Żabka, які щодня обслуговують мільйони покупців, підтверджує цю думку.
Зміст
З чого все починалося
Розгортання IT-інфраструктури Żabka за допомогою Microsoft Azure
Рішення для українського ритейлу від Київстар
З чого все починалося
Магазини працюють у Польщі на основі франшизи, якими керують майже 7000 франчайзерів. Вже 24 роки компанія дотримується своєї ідеї щодо обов’язкової зручності для відвідувачів. Понад 8000 магазинів Żabka розташовані якомога ближче до клієнтів для надання їм можливості швидкого шопінгу, смачного перекусу та інших послуг. Кожному з понад 15 мільйонів польських споживачів треба пройти не більше ніж 500 метрів до найближчого магазину Żabka.
Для стабільної, ефективної та злагодженої роботи вся ця велика інфраструктура потребувала оцифрування бізнес-процесів та перенесення їх до хмари. Через карантинні обмеження, спричинені на той час COVID-19, компанія шукала рішення для надання персоналізованих послуг клієнтам та для якісної співпраці з партнерами за будь-яких умов.
Відправною точкою для впровадження інновацій також стало дослідження компанії, яке виявило, що для 69% жителів економія часу та зручність під час покупок має велике значення. Клієнти з кожним разом більш вимогливі до сервісу, а конкуренція поміж компаній висока. Виграє той, хто користується різноманітними інноваційними рішеннями, які дозволяють оптимізувати та автоматизувати бізнес-процеси та надавати клієнтам найкращий досвід покупки товарів та отримання послуг.
Розгортання IT-інфраструктури Żabka за допомогою Microsoft Azure
Для швидкого, гнучкого та безпечного розгортання IT-інфраструктури мережа магазинів почала користуватися хмарною платформою Microsoft Azure, яка дозволяє створювати, масштабувати програми та керувати ними у глобальній мережі центрів обробки даних (ЦОДів). Це значно прискорило процеси динамічного розвитку Żabka та підвищило якість внутрішнього обслуговування відвідувачів.
У мережі магазинів використовуються рішення, які стосуються логістики як торговельної мережі, так і конкретного магазину, управління наявністю товарів, а також самого процесу закупівлі та персоналізованої роботи з клієнтами. Все це потребує обробки великих обсягів даних, що можливе лише завдяки потужній обчислювальній технології, доступній у хмарі Microsoft Azure.
Хмари та зберігання даних
Microsoft Azure від Київстар
Глобальна хмарна платформа для безпечного розгортання IT-інфраструктури. Розробляйте нові продукти, тестуйте, налагоджуйте внутрішні бізнес-процеси без утримання фізичних серверів.
Хмарна платформа Microsoft Azure містить понад 200 хмарних сервісів, які допомагають компанії перенести інфраструктуру до хмари, персоналізувати пропозиції для клієнтів, розробити інноваційні бізнес-моделі, оптимізувати роботу магазинів та аналізувати дані. Наприклад, Azure Cognitive Services з вбудованим когнітивним інтелектом може аналізувати дані з зображень, тексту, звуків за встановленими параметрами, розпізнавати обличчя або розуміти природну мову.
Спеціальні датчики, які вбудовані в кожну «розумну полицю» магазину, розпізнають конкретного клієнта і на основі його історії покупок, поведінки в реальному часі та уподобань підбирають найбільш відповідний для нього продукт. Ця інформація відображається на спеціальних екранах, розміщених безпосередньо біля полиць або на них у вигляді електронної цінової стрічки. Наприклад, у певний час доби, коли відвідувач ходить у спортзал і дорогою купує улюблений енергетичний напій, на полиці в режимі реального часу з’явиться інформація про спеціальну акцію на цей продукт, термін придатності товару, склад і країну походження.
Побудова портрету клієнта допомогла визначити, що відвідувач Żabka — це людина, схильна до імпульсивних покупок, яка хоче якомога швидше придбати товар, не витрачаючи свій час на черги. Тому в магазині встановлені касові апарати, в яких не потрібно сканувати товари, адже продукти розпізнаються автоматично після розміщення їх у відведеному місці. А все завдяки технології, яка використовує розпізнавання зображень, що дозволяє оплачувати покупки через додаток, не стоячи в чергах.
Успіх мережі Żabka обумовлений тим, що компанія відкрита для нових технологій. Завдяки платформі Microsoft Azure компанія змогла перенести інфраструктуру до хмари та масштабувати її, мінімізувати час на обслуговування клієнтів, розробити персоналізовану комунікацію та створити індивідуальні пропозиції.
Рішення для українського ритейлу від Київстар
Хмарне рішення Microsoft Azure — це незамінний інструмент для ритейлу сьогодні: можна працювати без прив’язки до певного місця, легко масштабувати інфраструктуру, збільшити кількість магазинів по всій країні тощо.
Так, наприклад, з Azure можна:
- Робити бекап важливих даних, налаштовувати резервне копіювання всієї віртуальної інфраструктури, окремих файлів і баз даних, робочих станцій співробітників. Azure Backup допомагає швидко відновити дані без необхідності припиняти бізнес-процеси.
- Протидіяти масштабним збоям та екстрено відновити дані задля безперервності роботи підприємства. До того ж зберігати працездатність бізнес-додатків та робочих навантажень.
- Переносити робочі навантаження SQL у віртуальне середовище Azure, а також модернізувати додатки, гарантувати стабільну підтримку програм у хмарі та ін.
Безпека всієї інфраструктури, програм та даних, у тому числі конфіденційної інформації покупців, забезпечується завдяки вбудованим службам захисту, що підтверджено сертифікатами PCI -DSS, ISO 27001, GDPR та ін.
Експерти Київстар нададуть консультацію та підберуть рішення, що найкраще підходять для завдань саме вашої компанії.
Додайте коментар