10 хв читати
Головна / Новини / Бізнес рішення / Центр керування IоT: переваги платформи та сфери застосування

Центр керування IоT: переваги платформи та сфери застосування

Центр керування IоT: переваги платформи та сфери застосування, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів.
18 Червня 2021
Бізнес рішення

Навіщо потрібен Центр керування IоT, в чому особливості сервісу і його переваги?

Зміст

  1. Центр керування IоT від Київстар: що це і як працює
  2. Що таке IoT-платформа і M2M-платформа: в чому різниця
  3. Можливості платформи для керування IoT від Київстар
  4. У чому переваги послуги
  5. Кому підходить Центр керування IоT

Центр керування IоT від Київстар: що це і як працює

Центр керування IоT — це онлайн-платформа для автоматизованого управління М2М SIM-картами в IoT-пристроях, а також їх трафіком. Вона інтегрована в мобільну мережу Київстар і працює на основі технології M2M, тобто міжмашинної взаємодії — Machine-to-Machine.

Сервіс створений компанією Jasper (Cisco) і на глобальному ринку представлений як Центр керування M2M. Локалізована назва онлайн-платформи в Україні — Центр керування IоT.

Що таке IoT-платформа і M2M-платформа: в чому різниця

Для впровадження технології інтернету речей та керування «розумними» пристроями використовують два типи сервісів — IoT- і M2M-платформи. IoT-платформа — це комплекс програм для під’єднання «розумних» датчиків, лічильників, сенсорів, контролерів та інших IoT-пристроїв до хмари, віддаленого доступу до них і управління ними. На відміну від неї, M2M-платформа дозволяє налаштовувати автоматизовані сценарії роботи М2М SIM-карт, встановлених в IoT-пристрої.

Для створення сценаріїв використовується принцип «що якщо»: користувач задає алгоритм, який система має виконати, якщо настане певна подія. Наприклад, якщо встановлений ліміт трафіку буде вичерпано, потрібно відправити API команду в CRM із заданими користувачем параметрами. А якщо SIM-карту перемістять з одного пристрою на інший, варто її заблокувати та відправити на заданий користувачем e-mail повідомлення з датою і часом, коли була проведена заміна, номером телефону та IMEI нового пристрою. Цей сценарій допоможе захистити М2М SIM-карту від нецільового використання.

Можливості Центру керування IоT від Київстар

Отже, послуга «Центр керування IоT» дозволяє:

  • налаштувати автоматизоване управління М2М SIM-картами, активувати та деактивувати їх за необхідності;
  • створювати окремі групи M2M SIM-карт, щоб спростити масове налаштування та керування;
  • керувати трафіком і послугами онлайн, а також переглядати статистику використання послуг за всіма номерами;
  • встановлювати ліміти трафіку і параметри сповіщення про їх досягнення;
  • відстежувати статус SIM-карти та параметри її роботи в мережі у режимі реального часу, а також активні сесії інтернет-з’єднання, їх тривалість і параметри, обсяги отриманих та переданих даних;
  • переглядати вхідні та вихідні SMS-повідомлення по всім SIM-картам, відправляти їх з платформи та приймати вхідні;
  • створювати авторизовані доступи для додаткових адміністраторів і користувачів, керувати ними та переглядати дії;
  • налаштовувати параметри автоматичного блокування SIM-карт у разі зміни IMEI пристрою;
  • захищати SIM-карти від нецільового використання та шахрайства.

Крім того, сервіс є білінгом: система автоматично веде облік спожитих послуг і тарифікує їх, формуючи рахунок для оплати. Таким чином користувач отримує детальний звіт про всі спожиті послуги зв’язку і, відштовхуючись від цього, може сам підібрати оптимальний тариф для своєї компанії або налаштувати автоматичний підбір.

У чому переваги послуги

Сервіс «Центр керування IоT» від Київстар базується на розробці Jasper Technologies (тепер частина Cisco Systems), яка створила Центр керування M2M для глобального ринку. Цією технологією у 2021 році користуються вже в 84 країнах світу, до неї під’єднано понад 160 мільйонів IоT-пристроїв.

Основні плюси застосування платформи:

  • Доступ сучасних інструментів і новітніх технологій без доплати за них. Оскільки сервіс має попит серед передових світових компаній, його постійно удосконалюють і допрацьовують відповідно до запитів бізнесу.
  • Можливість налаштовувати сценарії роботи М2М SIM-карт, спираючись на свої потреби.
  • Можливість підключити Центр керування IоT на новий номер телефону і на наявний.
  • Підтримка різних технологій передачі даних, зокрема Internet, SMS, CSD та Voice.
  • Підтримка API без додаткової плати.
  • Гнучкий підбір тарифного плану за результатами використання трафіку в поточному місяці.
  • Безпека М2М SIM-карт завдяки механізму захисту від нецільового використання.
  • Підвищення конкурентоспроможності бізнесу шляхом застосування новітніх технологій в організації роботи та виробництва.
  • Зниження операційних витрат завдяки автоматизації процесів і постійному контролю обладнання та IоT-пристроїв.

Кому підходить Центр керування IоT

M2M-платформа «Центр керування IоT» актуальна для всіх компаній, яким потрібен канал для зв’язку з віддаленим обладнанням та інструмент для контролю М2М SIM-карт.

  1. Агробізнес і фермерство. За допомогою спеціальних датчиків з SIM-картами можна відстежувати якість і ступінь зволоженості ґрунту, автоматизувати полив і внесення добрив, контролювати дозування насіння, витрати палива і місце розташування транспорту. У тваринництві за допомогою IоT-пристроїв можна автоматизувати підтримку необхідної температури та вологості в загонах для тварин, подачу корму і води, а також відстежувати їх якість.
  2. Сфера енергетики. Використання Центру керування IоT і «розумних» пристроїв дозволяє моніторити стан обладнання, магістральних мереж, підстанцій, вчасно знаходити й усувати несправності.
  3. Комунальне господарство. Користувачі платформи можуть відстежувати споживання ресурсів за допомогою лічильників нового покоління, які не лише самостійно відправляють показники на сервер компанії, але й допомагають контролювати стан мереж.
  4. Сфера безпеки. Використовуючи «розумні» датчики сигналізації, руху, відкриття та закриття вікон і дверей, температури, задимленості, протікання води, можна убезпечити житлові будинки та комерційну нерухомість від небажаних вторгнень, пожеж і затоплення.
  5. Банки. М2М SIM-карти в банкоматах, POS-терміналах, GPS-трекерах для транспорту, пристроях для пожежної безпеки та охорони дозволяють відстежувати справність обладнання і налаштовувати автоматичні сценарії роботи.
  6. Транспорт і логістика. За допомогою «розумних» GPS-трекерів, датчиків і Центру керування IоT можна стежити за місцеперебуванням і маршрутами транспорту в режимі реального часу, кількістю палива і вагою перевезених вантажів.
  7. Виробництво. Рішення IоT допомагають контролювати стан верстатів і виробничих конвеєрів, вчасно отримувати відомості про зношування певних деталей або дрібні збої, щоб оперативно усунути їх і уникнути повної зупинки обладнання.

Центр керування IоT також корисний компаніям-інтеграторам, які займаються розробкою, модернізацією і налаштуванням обладнання для бізнесу. Платформа і під’єднані до неї сенсори та контролери забезпечать канал зв’язку між обладнанням і сервером розробника, щоб обмінюватися даними, віддалено прописувати команди й алгоритми.

Виникли якісь запитання щодо можливостей Центру керування IоT, умов підключення або актуальних тарифів? Залиште заявку на сайті Київстар — наші менеджери зв’яжуться з вами та допоможуть підібрати оптимальне рішення для вашого бізнесу.

Підписатись на розсилку