Київстар спільно з Google запускає для бізнес-клієнтів новий тип розсилок за технологією RCS
3 листопада 2022 1 хвилина читання

Київстар спільно з Google запускає для бізнес-клієнтів новий тип розсилок за технологією RCS

Новини#Бізнес#Клієнт#Київстар#Технології

Про що:

Київстар почав використовувати у своїй мережі нову технологію відправки повідомлень – Rich Communication Services (RCS) від компанії Google. Це новий тип розсилок, який, на противагу звичайним SMS, дає більше можливостей для бізнесу в наданні інформації, залученні клієнтів та комунікації з ними безпосередньо.

«RCS-повідомлення виводять якість взаємодії бізнесу з клієнтом на новий рівень інтерактивності. За даними Google, бренди, що використовують цю технологію, відзначають стрімке зростання залученості клієнтів в порівнянні з класичними каналами. Наприклад, вірогідність миттєвої купівлі в каналі RCS вища на 72%, ознайомлення з пропозицією більше в 35 разів, а реакція на неї краща вдвічі, ніж через класичні повідомлення. У плідній співпраці з Google ми вже завершили інтеграцію нової технології та готові її пропонувати українському бізнесу», – розповідає про перспективи нового рішення Олександр Галушко, керівник департаменту додаткових послуг та операторських відносин Київстар.

Серед головних переваг нового типу повідомлень:

  • значно більший розмір тексту;
  • відправка зображень, аудіо, відео та інших файлів;
  • чат-боти для миттєвої комунікації з клієнтами та зворотного зв’язку щодо продуктів та послуг;
  • функція каруселі для показу кількох продуктів в одному повідомленні, а також зручні кнопки для переходу на сайт, QR тощо;
  • аналітичні звіти для брендів зі сповіщеннями про прочитання та статистикою залучення клієнтів.

Уже зараз цю технологію підтримує понад 5 млн Android-пристроїв у мережі Київстар та їхня кількість збільшується органічно. Усі можливості RCS-повідомлень для бізнесу можуть оцінити корпоративні клієнти Київстар та інші українські підприємці, звернувшись до компанії (email: RCS.KYIVSTAR@kyivstar.net). Як відзначають у Google, у всьому світі вже більш ніж 500 млн людей перейшли з SMS на RCS-чат з розширеними можливостями. Київстар приєднується до розвитку RCS-технології в Україні, щоб надати ширші можливості для обміну сучасним інтерактивним контентом. А також налагодити якісно нову та ефективну комунікацію між бізнесом та клієнтами завдяки новому каналу.

Новини#Бізнес#Клієнт#Київстар#Технології

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#Рішення#Київстар#RTK-система
#ADWISOR#BigData#SMS#СмсРозсилка#Маркетинг#ПортретКлієнта#Look-alike#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки
#SMS#Viber#СмсРозсилка#ADWISOR#Бізнес#API#Клієнт
#ATC#ADWISOR#Microsoft365#Офіс365#BigData#БігДата#ЕлектроннийДокументообіг#Бізнес#ІнтернетДляБізнесу#Інтернет#КорпоративнийІнтернет#МобільнийЗв'язок#Тарифи#Azure#MicrosoftAzure#Star.Docs#ЕДО#SMS#СмсРозсилка
#ADWISOR#SMS#Viber#СмсРозсилка
#Stoprussianagression#РосійськоУкраїнськаВійна#Stoprussia#ВійнавУкраїні#Viber#SMS#EmailSecurity#CRM-система#CRM
#ADWISOR#BigData#ПортретКлієнта#Look-alike#Клієнт#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#Бізнес#Геоаналітика#Теплокарта#Heatmap
#ADWISOR#Маркетинг#ТаргетованіРозсилки#СмсРозсилка#ЯкЦеПрацює?#ТригерніРозсилки

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку