Про що:
8 березня — Міжнародний день боротьби за права жінок, проголошений Генеральною Асамблеєю ООН. Його офіційно затвердили у 1977 році й відтоді ООН щороку обирає до дати актуальне гасло. Тема 2024 року — «Інвестуйте в жінок: прискорення прогресу». Тож пропонуємо інвестувати у свій розвиток і познайомитися з шістьма нон-фікшн книжками від авторок-експерток з бізнесу. Знайдете тут корисні інсайти, дієві поради та цікаві особисті історії.
Зміст
«Як хотіти й отримати все (але це неточно)»
«Як начинити гадюку салом. Рецепт створення бізнесу на творчості»
«Кар'єра без драм і травм. Розвиток за власними правилами»
«Жіноча компанія. Поради й натхнення від 100 мисткинь і підприємниць»
«Без ярликів. Історія успіху ексглави модного дому Chanel»
«Міф про милу дівчинку»
Коментар від Дмитро
Дякую за корисну підбірку, саме шукав що почитати
«Як хотіти й отримати все (але це неточно)»
Тетяна Лукинюк, Людмила Колб
Тетяна Лукинюк — директорка з розвитку продуктів на масовому ринку Київстар з великим досвідом роботи у міжнародних корпораціях: Red Bull, Motorola, Coca-Cola Company й не тільки. Разом зі співавторкою журналісткою Людмилою Колб вона написала книжку про те, як долати складні маршрути кар'єрної подорожі, але залишатися собою.
Ця книжка — про пошук балансу та складнощі вибору. З неї ви дізнаєтесь, як:
- навчитися керувати своїм часом та планувати робочі й особисті задачі
- знайти сміливість розбиратися в незнайомих сферах
- обирати стратегії, які стимулюють, а не гальмують ваш кар'єрний розвиток
- покращувати у собі навички лідерства та прийняття рішень
- вибудовувати коло корисних знайомств
На сторінках книжки знайдете поради, як відмовлятися від зайвого та зосереджуватися на тому, що має сенс саме зараз. І відповідно — більш усвідомлено ухвалювати рішення навіть у найскладніших робочих і особистих ситуаціях.
Вас також може зацікавити:
Не тільки про бізнес: 10 книг, які радять прочитати топменеджери Київстар«Як начинити гадюку салом. Рецепт створення бізнесу на творчості»
Олександра Фідкевич
Олександра Фідкевич — ексдиректорка проєкту «Євген Клопотенко», бізнес-модель якого побудована на творчості. На основі 7 років розвитку масштабного медійного проєкту Фідкевич написала книжку про кулінарний бізнес і побудову особистого бренду.
Хочете перетворити хобі на успішно монетизований творчий бізнес? Авторка покроково викладає чітку схему дій, як:
- планувати бюджет
- досліджувати цільові аудиторії
- працювати зі спонсорами
- сформувати професійну креативну команду
- створити вдалу комунікаційну стратегію
- підсилювати бренд комунікаціями у соцмережах
- працювати з фанами бренду
Олександра Фідкевич говорить не тільки про успіхи, а й про труднощі — як поводитися у кризових ситуаціях та реагувати на хейт. А також пропонує корисні лайфхаки для розв'язання проблем на кожному з окреслених етапів розвитку бренду.
«Кар'єра без драм і травм. Розвиток за власними правилами»
Анна Мазур, Настя Пасенко
Анна Мазур — засновниця та СЕО кар'єрного порталу Happy Monday. Разом з редакторкою ресурсу Настею Пасенко вони написали книжку про те, як розібратися в професійних бажаннях і розвивати кар'єру, отримуючи задоволення.
Цей нон-фікшн з'явився у відповідь на засилля стереотипів в інформаційному полі про «правила» побудови кар'єри. Авторки не дають вказівок і готових рецептів. Натомість орієнтують у принципах і інструментах, які допоможуть усвідомлено та відповідально підходити до професійного розвитку.
Про що ви дізнаєтесь з книжки:
- чому варто не шукати покликання, а реалізовувати себе в конкретний момент професійного життя
- чим відрізняються різні типи кар'єр — вертикальна, горизонтальна, діагональна і навіть через слеш
- як побудувати кар'єрний план та вимірювати прогрес
- чому для тестування нової роботи не обов'язково звільнятися з поточної
- як розвивати особистий бренд і розширювати нетворк
Авторки наголошують: тільки ви знаєте, як будувати свою кар'єру, а не ваше керівництво чи оточення.
«Жіноча компанія. Поради й натхнення від 100 мисткинь і підприємниць»
Ґрейс Бонні
Ґрейс Бонні — підприємиця та блогерка, яка під однією обкладинкою зібрала історії сотні жінок різних професій. Шеф-кухарки, готельєрки, режисерки, дизайнерки, деревообробниці, рестораторки, комікеси, архітекторки — кожна з них розповідає, як повірила у свій підприємницький дух і розвинула власну справу.
Щоб поговорити з героїнями, Ґрейс Бонні об’їздила всю Америку. В інтерв'ю підприємиці розповідають про:
- специфіку свого бізнесу
- мотивацію займатися власною креативною справою
- важливість навчання на досвіді інших
- професійні страхи
- найважливіші бізнес-уроки
- труднощі у підприємництві
Книжка має на меті стати поштовхом для жінок відкривати власну справу. Ґрейс Бонні у передмові пише: «Як часто жінки надихали одна одну і ставали взірцями для майбутніх поколінь! Будь-яка з цих жінок здатна надихнути на зростання в улюбленій справі, а разом вони — потужний і беззаперечний чинник впливу».
«Без ярликів. Історія успіху ексглави модного дому Chanel»
Морін Шике
Морін Шике — колишня гендиректорка Chanel та експрезидентка Banana Republic. Звільнившись із Chanel, вона переосмислила свій професійний досвід — і так з'явилася книжка роздумів про принципи лідерства, природу успіху та сприйняття себе.
У книжці ви прочитаєте про те, як:
- зберігати рівновагу, щоб мати справжню владу: дослухатися до потреб і бажань колег, але водночас упевнено встановлювати свої правила в команді
- визнавати власну необізнаність і завдяки цьому розвиватися та будувати насичену кар’єру
- вчитися навіть у поганих керівників
- завжди знаходити можливість демонструвати свої знання, вміння і таланти
Авторка наголошує, що відповідальність за зміни у кар'єрі лежить на кожному з нас. Тому варто відкинути всі ярлики, щоб розвивати професійне та особисте життя без упереджень.
«Міф про милу дівчинку»
Фран Гаузер
Фран Гаузер — стартап-інвесторка та бізнес-консультантка, яка займала керівні посади у кількох медіакомпаніях: PEOPLE, InStyle, Entertainment Weekly та AOL. За багаторічну кар’єру вона неодноразово стикалася зі стереотипами про «м’яких» людей — начебто їм не під силу збудувати успішну кар’єру в жорсткому корпоративному світі. Тому вона вирішила написати книжку, яка руйнує міфи про «залізну руку» та «холодне серце».
Як чутливими та інтровертивним людям піднятися кар’єрною драбиною? У книзі знайдете поради, які допоможуть зробити розвиток у корпоративному середовищі максимально ефективним і комфортним:
- як налагодити продуктивний контакт в команді, але й вміти встановлювати жорсткі рамки
- як ставити власний розвиток у пріоритет, але залишатися командним гравцем
- як прямолінійно, але доброзичливо висловлювати свою думку та давати фідбек
- як вести переговори, щоб не відходити від головної стратегії, але й зберігати емпатію
- як не потурати людей, але й не псувати з ними співпрацю
Гаузер доводить, що емпатію недооцінюють у бізнесі, хоча в ній криється серйозна сила.
Хочете ще більше цікавих рекомендацій для читання? Зазирніть у наш розділ «Огляди книг» від Kyiv-Mohyla Business School. А також діліться в коментарях ідеями, на яку тему підготувати добірку нон-фікшн книжок наступного місяця.
Додайте коментар
Дмитро
11 березня 2024
Дякую за корисну підбірку, саме шукав що почитати