Про що:
Управління культури та туризму Чернігівської міської ради спільно із Київстар розвиває туристичну галузь регіону завдяки великим даним.
Уже протягом двох років моніторинг потоків міграції населення, який будується на основі даних Київстар, допомагає Чернігівському управлінню культури та туризму вивчати свою цільову аудиторію, її поведінку у певні проміжки часу та, спираючись на інформацію аналітичних звітів, планувати відповідну маркетингову стратегію, готувати кваліфікований персонал і розвивати інфраструктуру. Зокрема, дані про відвідування Чернігову туристами з інших країн вплинули на зміну орієнтирів у підготовці інформації іноземними мовами, за яку відповідає КУ «Туристичний інформаційний центр». А точні дані щодо загальної кількості туристів сприяли організації та проведенню навчань в сертифікованих школах гідів.
Оцінюючи аналітичні дані від Київстар за два роки*, Управління культури та туризму Чернігівської міської ради дійшло висновку, що «пікові» активності туристичних відвідувань міста приходяться на червень, серпень та жовтень – кількість туристів у ці місяці зростає у декілька разів порівняно із місяцями найменшої активності.
При цьому гостей з України у пікові періоди – понад 216 тис. осіб у червні, майже 175 тис. у серпні та близько 150 тис. осіб у жовтні, а іноземців – 6,6 тис. осіб у червні, майже 8 тис. у серпні та 5,3 тис. осіб у жовтні*. Отримана інформація дозволила місту переглянути календар подій для містян та гостей міста, щоб запланувати найцікавіші заходи на найбільш активні періоди.
За даними досліджень, потягом 2020 року Чернігів відвідало понад 1,2 млн гостей-абонентів Київстар з Київської, Сумської, Дніпропетровської та Харківської областей України. Найбільша кількість українських туристів приїздила з м. Київ. Саме кияни виявилися постійними відвідувачами Чернігова –міста легенд у коротких турах, влаштованих на вихідні дні.
При цьому лише за 11 місяців 2021 року кількість туристів уже сягнула позначки у майже 1,6 млн осіб. Старовинне місто приймало гостей з Києва та Київської області, Сумщини, Харківщини, Полтавщини, Львівщини, Запоріжжя, Дніпра та Дніпропетровської області.
Регулярна статистична аналітика дозволяє місцевій владі аргументовано коригувати маркетингову політику туристичних напрямків, щоб посилити її там, звідки зараз до Чернігова їдуть найменше, та привабити з цих областей нових туристів. А також планувати розвиток інфраструктури міста, появу нових туристичних маршрутів та об’єктів, створення зручної логістики для поїздок тощо.
* Для аналізу використовувалися виключно узагальнені та неперсоніфіковані дані щодо телеком-поведінки абонентів в мережі Київстар за 2020-2021 рр.
Додайте коментар