Восени 2021 мобільний оператор «Київстар» приєднався до лав членів IAB Україна. Компанія стала 59-м членом некомерційної індустріальної організації, метою якої є сприяння розвитку інтернет-індустрії в Україні.
На сьогодні в IAB Україна працює десять комітетів та шість робочих груп, які за майже чотири роки роботи реалізували більше 30 індустріальних проектів для ринку інтерактивної реклами від адаптації глобальних стандартів та оцінки обсягу ринку до зрізу зарплат категорії та розробки гайдів та етичних кодексів.
«Київстар вже не перший рік працює з великими даними. І ми на власному досвіді та кейсах клієнтів постійно переконуємось, наскільки продуктивними та перспективними є Big Data-інструменти для маркетингових активностей – вони здатні вивести рекламний ринок на якісно новий рівень, — каже Андрій Железняк, директор Big Data-департаменту в Київстар. — Співпраця Київстар з IAB та учасниками організації дає можливість напрацьовувати нові цікаві рішення та стандарти, щоб реклама могла точніше охоплювати цільових споживачів, ставала персоналізованою, якомога більше враховувала очікування та потреби клієнтів. Зокрема, нам цікаво буде працювати в комітетах Programmatic, Performance та інших робочих групах IAB, які дозволять поділитися нашою експертизою та розширити досвід команди Київстар для вдосконалення аналітичних Big Data-продуктів».
«Я рада вітати долучення до наших проектів оператора мобільного зв’язку. Я сподіваюсь, що це суттєво активізує цілу низку проектів у Комітеті стандартів та Комітеті програматик, пов’язаних з роботою з інтернет-користувачами та узгодженням стандартів дати, а також проведення тестувань для Комітету DOOH. Також ми готуємо перший гайд із питань мобайл в Україні, а тому досвід Київстар для нас критично важливий», — коментує Анастасія Байдаченко, СЕО IAB Україна.
IAB Україна з 2018 року входить до міжнародної асоціації Interactive Advertising Bureau (IAB), яка об’єднує учасників ринку інтерактивної реклами у більше ніж 40 країнах світу.
Додайте коментар