Про що:
Питання можливостей для віддаленої роботи не полишає Україну від початку пандемії коронавірусу. Черговий сплеск потреби в цьому прийшов разом із масштабною війною, розпочатою рф в Україні. Люди шукали безпечних місць і їхали хто-куди. Підприємства поновлювали роботу, намагаючись долучити до процесів роз’їхавшихся співробітників. При цьому досвід організації дистанційної роботи був далеко не в усіх.
Щоб розказати, як вирішувати таку проблему, Kyivstar Business Hub ділитиметься кейсами компаній, які свого часу змогли швидко впоратися з подібним завданням.
У лікарнях Ешфорда та Святого Петра у Британії обслуговується понад 400 тисяч людей. Цими медичними закладами опікується трастовий фонд «NHS Foundation Trust». Через пандемію коронавірусу установа повинна була швидко відправити 350 своїх співробітників працювати з дому. Щоб це зробити, фонд скористався сервісом для віртуалізації робочого столу Azure Virtual Desktop від Microsoft.
Як NHS Foundation Trust зумів всього за кілька тижнів перевести співробітників на роботу з дому та заощадити близько пів мільйона доларів на рік — розповідає Kyivstar Business Hub.
Стаття підготовлена за матеріалами компанії «Microsoft»
Зміст
Перехід на дистанційну роботу
Віртуальний робочий стіл з Azure
Безпека даних та простота керування
Економія витрат
Перехід на дистанційну роботу
У госпіталях Ешфорда та Святого Петра, які входять до складу Нацслужби охорони здоров’я у Британії, працює близько 4 400 співробітників. Вони щодня надають невідкладну медичну допомогу жителям британського графства Суррей, що недалеко від Лондона. Окрім лікарів та іншого медперсоналу у закладах також працюють науковці.
Наприкінці 2020 року стало очевидно, що через пандемію коронавірусу треба якнайшвидше перевести частину працівників на віддалену роботу. Це було особливо важливо для тих співробітників, які весь день перебували в одному замкненому приміщенні, наприклад, у бухгалтерії. ІТ-відділ NHS Foundation Trust почав шукати швидке та якісне рішення.
Найперше, для роботи вдома працівникам потрібні були потужні комп’ютери або ноутбуки. Це завдання могло б бути не складним, але виявилося, що більшість британських лікарень не може швидко закупити необхідне обладнання. На ринку просто не вистачало потрібної техніки через надмірний попит. Тому працівники фонду почали шукати інше рішення, і невдовзі партнери запропонували їм скористатися сервісом для віддаленого робочого столу та візуалізації програм — Azure Virtual Desktop.
Хмари та зберігання даних
Microsoft Azure від Київстар
Глобальна хмарна платформа для безпечного розгортання IT-інфраструктури. Розробляйте нові продукти, тестуйте, налагоджуйте внутрішні бізнес-процеси без утримання фізичних серверів.
Ця хмарна служба вирішувала і другу задачу фонду. За допомогою Azure Virtual Desktop спеціалісти змогли налаштувати доступ до корпоративних систем лікарень, щоб персонал міг працювати з ними незалежно від свого місцеперебування. Наприклад, відділи невідкладної допомоги та пологовий повинні обмінюватися інформацією з сусідніми медичними закладами, адже деякі лікарі та хірурги працюють одночасно в кількох лікарнях. Хмарні сервіси від Azure допомогли спростити і цей процес.
Віртуальний робочий стіл з Azure
Хмарний сервіс Azure Virtual Desktop дозволяє компаніям будь-якого розміру та будь-якої галузі створити свій віртуальний робочий стіл з набором необхідних для роботи програм. З ним можна підібрати різний набір інструментів під окремий відділ чи групу співробітників. Водночас доступ до такого хмарного робочого місця працівники отримають через інтернет з будь-якого пристрою — ноутбуку, планшету чи смартфону.
Зокрема, віртуальний робочий стіл в Azure має такі можливості:
- Персоналізовані робочі столи Windows 10 та Windows 11 з підтримкою кількох сеансів для вищої продуктивності.
- Віддалена потокова передача програм для безперервної та швидкої роботи.
- Повний контроль над керуванням та розгортанням.
- Доступні варіанти інтеграції Citrix та VMware.
- Гнучка модель ціноутворення на основі використання.
Перевага цього хмарного сервісу ще й в тому, що його можна швидко впровадити у компанії та потім легко масштабувати рішення. Британський NHS Foundation Trust перевірив це твердження на практиці. З моменту першого дзвінка ІТ-фахівців фонду до їхніх ІТ-партнерів знадобилося менше ніж чотири тижні, щоб уся система запрацювала по-новому. Керівник відділу ІТ у лікарнях Ешфорда та Святого Петра Морне Бек розповідає, що хмарні сервіси Azure дозволили значно пришвидшити перехід організації до дистанційної роботи.
Морне Бек
Керівник відділу ІТ у лікарнях Ешфорда та Святого Петра
Це було набагато швидше, ніж закупівля, налаштування та поширення нових ноутбуків серед персоналу. Кількість співробітників, яким потрібно працювати вдома, зростає щодня, але рішення легко та швидко масштабується, тому ми будемо готові
Це було набагато швидше, ніж закупівля, налаштування та поширення нових ноутбуків серед персоналу. Кількість співробітників, яким потрібно працювати вдома, зростає щодня, але рішення легко та швидко масштабується, тому ми будемо готові
Навчити співробітників фонду працювати з віртуальним робочим столом було досить швидко та легко. Користувач має подати заявку на доступ до Azure Virtual Desktop. Далі він отримує інструкцію з правил роботи, яку завчасно підготували ІТ фахівці організації. Ознайомившись з нею, співробітник може почати працювати.
Безпека даних та простота керування
До 2020 року NHS Foundation Trust вже використовував інші рішення з віртуалізації робочих столів. Утім, якщо співробітникам потрібно було під’єднатися до необхідних програм, у них постійно виникали проблеми. Зокрема, фонд мав труднощі з прийомом на роботу нових співробітників. Щоб повністю налаштувати та надіслати ноутбук працівнику лікарні десь у Шотландії, організації потрібно було щонайменше шість тижнів.
Такі проблеми швидко розв’язали з переходом до хмарних сервісів від Microsoft. Тепер з Azure Virtual Desktop лікар може отримати доступ до потрібних програм та усієї інформації всього за день. Також замість тижня ІТ-відділу зараз потрібен лише один день, щоб налаштувати належні мережеві з’єднання та дозволи у лікарнях.
Хмарний сервіс від компанії Microsoft був привабливим для NHS Foundation Trust ще й через його високий рівень захисту від кіберзагроз. Це особливо важливо для лікарень, які щодня працюють з персональними даними 400 тисяч британців. Керівник відділу ІТ Морне Бек підкреслює, що безпека в Azure Virtual Desktop відповідає усім галузевим стандартам, а сервіс отримує завжди найактуальніші оновлення проти кіберзагроз та вірусів. Фонд використовує антивірус Microsoft Defender і двофакторну автентифікацію для доступу до Azure Virtual Desktop.
Зокрема, з сервісом Azure фонд зміг краще керувати своїми даними та програмами, а доступ до них значно спростився. За власними оцінками фонду, він заощаджує 60% часу, який раніше використовував на підтримку обладнання. Ба більше, зараз ІТ-фахівці обслуговують ІТ-інфраструктуру, не перериваючи роботу колег, адже раніше працівникам навіть відділення невідкладної допомоги потрібно було перезавантажувати комп’ютери після оновлень у програмах або ж зовсім залишатися на день без робочої техніки.
Морне Бек
керівник ІТ-відділу у лікарнях Ешфорда та Святого Петра
З віртуальним робочим столом від Azure всі оновлення відбуваються без нас у хмарі. Віртуальні робочі комп’ютери автоматично отримують найактуальніші та найкращі оновлення, і нам не потрібно про це турбуватися. Раніше ми щодня вручну працювали з комп’ютерами
З віртуальним робочим столом від Azure всі оновлення відбуваються без нас у хмарі. Віртуальні робочі комп’ютери автоматично отримують найактуальніші та найкращі оновлення, і нам не потрібно про це турбуватися. Раніше ми щодня вручну працювали з комп’ютерами
Економія витрат
Перехід до хмарного сервісу Azure Virtual Desktop дозволив NHS Foundation Trust значно скоротити свої витрати. Щороку організація лише на ліцензії програмного забезпечення для комп’ютерів витрачала з пів мільйона доларів. Водночас кожні п’ять років керівництво замінювало застарілу техніку співробітників на нову. Тепер ці витрати значно зменшилися.
Особливість хмарної платформи Azure у тому, що користувачі її сервісів сплачують лише за використані потужності. Це дозволяє уникнути «простою» обладнання, що сподобалося і NHS Foundation Trust. За словами керівника ІТ-відділу, співпрацювати з Azure набагато дешевше, ніж купувати потужних ноутбуки для кожного співробітника на дистанційці. Лише у 2020 році вони заощадили на купівлі обладнання близько 400 тисяч доларів.
Морне Бек
керівник ІТ-відділу у лікарнях Ешфорда та Святого Петра
Ми використовували Azure Virtual Desktop, щоб швидко організувати віддалену роботу для сотень співробітників. Ми обрали саме продукт від Microsoft через легке керування та вбудовану систему безпеки, що економить нам час у співпраці з іншими лікарнями. Це також зменшує поточні витрати на обладнання. Тепер ці кошти ми можемо витратити на догляд за пацієнтами
Ми використовували Azure Virtual Desktop, щоб швидко організувати віддалену роботу для сотень співробітників. Ми обрали саме продукт від Microsoft через легке керування та вбудовану систему безпеки, що економить нам час у співпраці з іншими лікарнями. Це також зменшує поточні витрати на обладнання. Тепер ці кошти ми можемо витратити на догляд за пацієнтами
Організації в Україні можуть скористатися усіма можливостями Azure та віртуальних робочих столів для власної інфраструктури та оптимізації бізнес-процесів. Як це зробити, знає Київстар, який є партнером Microsoft уже понад п’ять років. Фахівці оператора не лише допомагають українським компаніям почати працювати з сервісами Azure, а й консультують в в разі виникнення проблем. Київстар підтримує своїх корпоративних клієнтів, щоб український бізнес продовжував працювати навіть під час війни та наповнювати бюджет країни.
Більше сервісів, які стануть у пригоді компаніям саме зараз — для продовження або відновлення роботи бізнесу в умовах воєнного часу — шукайте на спеціальному лендінгу від Київстар.
Додайте коментар