Про що:
У першому кварталі 2025 року Київстар підтвердив провідні позиції на ринку. Компанія продовжує інвестувати у розбудову інфраструктури, розширення цифрових сервісів та посилення стійкості мережі. Закриття угоди з придбання Uklon – одного з провідних гравців українського ринку сервісу виклику авто онлайн, стало ключовою подією кварталу. Це посилить подальшу цифрову трансформацію Київстар та пришвидшить зростання доходів у сегменті цифрових рішень.
У першому кварталі 2025 року прямі доходи Київстар, отримані з надання цифрових сервісів та продуктів, зросли на 140,7% порівняно з минулим роком, завдяки успішному розвитку сервісів Київстар ТБ та Helsi. Частка 4G користувачів у загальній базі мобільних користувачів Київстар у 1 кв. 2025 р. зросла до 63,1%, а споживання мобільного інтернету на одного абонента — на 21,2% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Абонентська база 4G Київстар становить 14,3 млн користувачів. Сегмент мультисервісних користувачів також продемонстрував зростання на 40,7%, що свідчить про популярність пакетних цифрових продуктів.
Відповідно до глобальної стратегії материнської компанії VEON, Київстар продовжує трансформацію бізнесу від оператора електронних комунікацій до провайдера цифрових послуг, у тому числі у сфері охорони здоров'я та інформаційно-розважальному секторі.
Цифрова медична платформа Helsi у першому кварталі 2025 року зберегла високі темпи зростання, збільшивши доходи на 41% порівняно з минулим роком. На кінець першого кварталу 2025 року кількість користувачів додатку досягла 1,8 мільйона осіб, що на 30% більше, ніж торік. Кількість медичних фахівців, які користуються сервісом, зросла на 3% порівняно з минулим роком, і станом на березень 2025 року становила майже 39 000 активних користувачів. Helsi продовжує розвивати раніше запроваджені моделі підписки: Helsi Plan (розширені можливості запису на прийом, доступ до даних, збереження медичних даних та преміальні пропозиції від партнерів) та Helsi Plus (розшифровка лабораторних досліджень).
Платформа кіно та телебачення Київстар ТБ демонструє стале зростання. У першому кварталі 2025 р. дохід сервісу зріс на 177% порівняно з минулим роком, а кількість активних користувачів (MAU) – на 34,9%. Зростання було зумовлене цікавими контентними пропозиціями, зокрема ексклюзивним запуском спортивного каналу Setanta Premium, оновленим спортивним розділом у додатку та розширенням доступу до платформи, зокрема, через запуск на Xbox. Наразі 81% контенту платформи є україномовним та виробленим в Україні.
Офіційне закриття угоди з придбання Uklon відбулося 2 квітня 2025 року. Річний дохід Uklon у 2024 році склав 65 млн доларів США, з сукупним середньорічним темпом зростання у 30% за 2021-2024 рр. у доларовому еквіваленті. Це стратегічне придбання стало початком експансії Київстар у нову сферу цифрових споживчих послуг відповідно до глобальної стратегії VEON.
Капітальні інвестиції Київстар у першому кварталі 2025 року зросли на 126% і склали 2,422 млрд грн, при цьому інтенсивність капіталовкладень сягнула 22,6%. Компанія продовжує інвестувати у зміцнення стійкості мережі та подальше розширення 4G.
VEON продовжує реалізацію процесу підготовки до опосередкованого лістингу Київстару на американській фондовій біржі Nasdaq. У результаті цієї транзакції Київстар стане першою українською інвестиційною можливістю, яка буде представлена на фондовій біржі США — це стане знаковою подією для компанії та відкриє нові горизонти для залучення міжнародного капіталу.
Показники діяльності Київстар у 1 кварталі 2025 р. у порівнянні з аналогічним періодом 2024 р.
Фінансові та операційні показники (млн грн)) | 1 кв. 2025 | 1 кв. 2024 | 1 кв. 2025/1 кв. 2024 |
---|---|---|---|
Загальний дохід | 10 720 | 7 169 | 49,5% |
Телеком та інфраструктура | 10 391 | 7 032 | 47,8% |
Прямий цифровий дохід | 329 | 137 | 140,7% |
EBITDA | 5 955 | 3 627 | 64,2% |
EBITDA margin | 55,6% | 50,6% | 5,0 п.п. |
Капітальні витрати | 2 422 | 1 072 | 125,9% |
Мобільні метрики | |||
Абоненти мобільного зв'язку (млн) | 22,7 | 23,9 | -4,9% |
4G абоненти (млн) | 14,3 | 15,0 | -4,3% |
Користувачі Multiplay (млн) | 6,1 | 4,3 | 40,7% |
Користувачі Digital (MAU, млн) | 10,3 | 7,7 | 32,9% |
Абоненти «Домашнього Інтернету» (млн) | 1,13 | 1,12 | 0,4% |
ARPU абонентів мобільного зв’язку (грн) | 140,6 | 91,4 | 53,9% |
Використання даних (Гбайт/абонента) | 11,4 | 9,4 | 21,2% |
Цифрові сервіси (MAU, млн) | |||
Користувачі Helsi | 2,7 | 2,1 | 25,8% |
Користувачі Київстар ТБ | 2,0 | 1,4 | 34,9% |
Користувачі Мій Київстар | 5,6 | 4,2 | 35,9% |
Додайте коментар