Про що:
Оператор продовжує покращувати свою внутрішню IT-інфраструктуру та попри повномасштабну війну постійно інвестує в сучасні технології. Заміна частини систем на рішення від шведської компанії Ericsson, яка була розпочата ще в 2021 році і проводиться у кілька етапів, має на меті покращити стабільність роботи мережі, посилити безпеку систем та додати можливість гнучко впроваджувати новий функціонал для кращого обслуговування клієнтів, запуску затребуваних сервісів тощо.
Завершальний етап масштабного оновлення IT-систем та їхнього налаштування відбудеться в період з 30 вересня по 5 жовтня. В цей час у абонентів Київстар усіх форм обслуговування (передплати, контракту та корпоративних клієнтів) працюватимуть всі основні послуги зв’язку: мобільний та Домашній/Персональний інтернет; дзвінки в мережі, а також на номери інших операторів і на популярні напрямки за кордоном; послуги у роумінгу в більшості країн світу. Водночас упродовж 30 вересня та 1-2 жовтня можливі тимчасові обмеження в роботі деяких сервісів (доступ обмежуватиметься поетапно). Серед них – нові заявки на підключення чи відключення додаткових послуг і тарифних планів, перехід на інший тариф, перенесення номеру в мережу іншого оператора – MNP (з 22:00 29 вересня), перевірка або поповнення рахунку тощо. Зокрема, поповнення рахунку без обмежень працюватиме до 22:00 30 вересня. Проте абонентам та корпоративним клієнтам Київстар рекомендовано заздалегідь подбати про поповнення рахунків, щоб це не співпадало з датами оновлення IT-систем.
Важливо: для розрахунків у безготівковий спосіб (банківські платежі) корпоративним клієнтам варто здійснити оплату до 28 вересня або вже після вже з 3 жовтня. Інші види поповнення (готівка, банківська картка) для абонентів всіх форм обслуговування будуть доступні до 22:00 30 вересня.
Більшість із сервісів, користування якими може бути тимчасово обмеженим, знову будуть повноцінно доступними з 3 жовтня, а деякі – по завершенню робіт. Зокрема послуга перенесення номеру в мережу іншого оператора (MNP) працюватиме з 6 жовтня. Детальніше про всі можливі обмеження, а також деякі зміни в умовах надання послуг, які відбудуться з 1 жовтня для контрактних та корпоративних абонентів, можна дізнатися:
Київстар дякує своїм абонентам та корпоративним клієнтам за розуміння та перепрошує за тимчасові незручності – технічні фахівці компанії робитимуть усе можливе, щоб усі процеси мали якомога менший вплив на користування послугами оператора.
Додайте коментар