Про що:
Дані керують бізнесом — вони дозволяють бачити тенденції ринку та приймати обґрунтовані рішення. Чим більше інформації має компанія, тим ширше її можливості для впровадження інновацій.
Де шукати тренди, щоб не проґавити зміни на своєму ринку? Пропонуємо добірку корисних джерел: сайти консалтингових компаній, блоги маркетинг-агентств, майданчики статистики та інші ресурси, де ви можете слідкувати за тенденціями у вашій індустрії.
Зміст
McKinsey
Gartner
Deloitte
Nielsen
Global Web Index
Accenture
Ресурси Google
Майданчики Microsoft
TrendWatching
Wunderman Thompson
CB Insights
HubSpot
SalesForce
Statista
Harvard Business Review
Коментар від Petro
Класна підбірка, зберігаю собі, дякую
McKinsey
Міжнародна консалтингова компанія, яка має понад 130 офісів по всьому світу. Тут працюють консультанти з різних галузей — від медіа до оборонної промисловості, від ритейлу до охорони здоров'я. По кожній галузі на сайті McKinsey є окремий розділ зі статтями, кейсами компаній, інтерв'ю та подкастами. Це джерело глобальних і локальних трендів з глибоким аналізом, який спирається на власні дослідження McKinsey Global Institute.
Gartner
Консалтингова компанія з 45-річною історією та клієнтами у понад 90 країнах. Хочете знати більше про цифрові бізнес-рішення, великі дані, штучний інтелект, диджитал-маркетинг? Тоді регулярно зазирайте на сайт Gartner — тут компанія публікує звіти про власні дослідження, аналітичні матеріали та експертні статті.
Що читати: Gartner Top 10 Strategic Technology Trends for 2024
Deloitte
Міжнародна група компаній, яка є одним з лідерів у сфері консалтингових та аудиторських послуг. На сайті Deloitte ви знайдете статті про тренди, стратегії та бізнес-ідеї, що базуються на власних дослідженнях. А також історії про інновації й успіхи клієнтів Deloitte, серед яких є топові компанії з усіх сфер: енергетика, банківська справа, ритейл, технології тощо.
Що читати: Tech Trends 2024
Nielsen
Дослідницька компанія, що спеціалізується на аналізі медіаспоживання. Вона уже майже сто років займає перші позиції на ринку маркетингових досліджень. Nielsen аналізує, що, коли та як споживачі дивляться, слухають і купують. Своїми інсайтами компанія ділиться в однойменному розділі на сайті Insights — тут знайдете статті, вебінари, кейси, звіти та подкасти про тренди в споживацькій поведінці.
Що читати: Data-driven personalization: The future of streaming content discovery
Global Web Index
Британська компанія, яка проводить регулярні маркетингові дослідження з використанням даних з-понад 45 країн. У блозі GWI знайдете публікації про глобальні маркетинг-тренди, зміну поведінки інтернет-користувачів, трансформацію топового онлайн-контенту, тенденції в купівельних звичках і не тільки.
Що читати: The biggest consumer trends for 2024
Accenture
Консалтингова компанія, що має представництва у 49 країнах. Систематично вивчає корпоративні ринки, щоб знаходити технологічні та економічні тенденції, які змінюватимуть бізнес. Для звітів компанія проводить глобальні дослідження та збирає інформацію від зовнішньої консультативної ради, до якої входять експерти із державного та приватного секторів й академічних кіл. З результатами досліджень можна ознайомитися на сайті Accenture.
Що читати: Technology Vision 2024
Ресурси Google
Google має кілька майданчиків, де пропонує статистику, інсайти, ідеї, прогнози та аналітику. На Blog Google читайте новини компанії, цікаві дані про пошукові запити споживачів і статті про сервіси корпорації. На Google Cloud — аналітику, поради та тренди в галузі хмарних сервісів. На Think with Google — матеріали про ринок digital-маркетингу та бізнес-технології.
Що читати: 2023 at Google
Майданчики Microsoft
Ресурси Microsoft також є джерелом інформації не тільки про продукти корпорації, але й тенденцій у сфері інформаційних технологій. Наприклад, на головному сайті вас чекають дослідження, на Microsoft Blog — експертні матеріали, на Customers Microsoft — кейси клієнтів компанії, а на WorkLab — інсайти про роботу, продуктивність і корпоративну культуру.
Що читати: Microsoft Digital Defense Report 2023
TrendWatching
Світова компанія, яка вивчає споживчі тенденції — проводить дослідження, аналізує дані за власною методологією та організовує заходи з обговорення трендів. На своєму сайті TrendWatching регулярно ділиться інсайтами та передовими бізнес-ідеями. Так, в рубриці Innovation of the day аналітики компанії розповідають про одну інноваційну ідею конкретного дня. Також компанія публікує огляди міжгалузевих тенденцій MakeShift з порадами для бізнесу.
Що читати: 2024 Trend Check
Wunderman Thompson
Міжнародне маркетинг-агентство з власним аналітичним центром. Проводять дослідження у таких галузях: культура, маркетинг, брендинг, фінанси, технології. Звіти про тренди можна завантажити на сайті. Тут же публікують інсайти з різних галузей. А раз на рік аналітичний центр Wunderman Thompson Intelligence випускає звіт Future 100 з прогнозом поведінки споживачів.
Що читати: Five trends to sharpen your brand’s social media strategy in 2024
CB Insights
Американська компанія з глобальною базою даних і сервісами бізнес-аналітики. Спеціалізується на дослідженнях ринку технологічних компаній. На сайті CB Insights знайдете звіти досліджень про технологічні та споживацькі тренди, статті про IT-компанії, інвестиції та технології у різних індустріях.
Що читати: 10 M&A predictions for 2024
HubSpot
Платформа для автоматизації маркетингу та продажів, якою користуються клієнти у понад 120 країнах. Надає консалтингові послуги, організовує навчальні конференції з маркетингу та проводить власні дослідження ринків. У блозі HubSpot публікують статті про маркетинг, продажі й клієнтські сервіси, а також статистику споживацької поведінки.
SalesForce
Компанія-розробник хмарного програмного забезпечення CRM, що допомагає автоматизувати ведення бізнесу. Блог SalesForce — це бібліотека знань про цифровізацію робочих процесів, продажі та обслуговування клієнтів. Але також тут знайдете статті про тренди галузі, дослідження про споживачів, статті про технології та кейси компаній-клієнтів.
Що читати: The Generative AI Stories You Cared About Most in 2023
Statista
Онлайн-платформа, яка спеціалізується на зборі та візуалізації широкого спектра статистичних даних. Statista використовує як загальнодоступну інформацію третіх сторін, так і ексклюзивні дані, які збираються самою компанією. Платформа пропонує дані з понад 80 тис. тем із 22 тис. джерел у 170 галузях.
Що читати: Artificial Intelligence — Worldwide
Harvard Business Review
Бізнес-журнал, що видається понад 100 років. Дописувачі — експерти та консультанти з менеджменту, маркетингу та продажів, науковці, керівники компаній, психологи тощо. Найчастіше в матеріалах на сайті висвітлюються такі теми, як лідерство та управління, продажі та маркетинг, корпоративні комунікації, розвиток підприємництва.
Що читати: 8 Essential Qualities of Successful Leaders
Додайте коментар
Petro
29 січня 2024
Класна підбірка, зберігаю собі, дякую