Про що:
У боротьбі за увагу цільової аудиторії перемагає той, хто вміє швидко адаптуватися до нових умов на ринку. Саме тому для будь-якого бізнесу обов’язковим є аналіз конкурентів. Він дозволяє виявити їхні сильні та слабкі сторони, визначити загрози для свого бренду та розуміти, як посилювати позиції на ринку. Зібрали для вас короткий огляд на 7 сервісів для оцінки конкурентів.
Зміст
1. Serpstat
2. Similarweb
3. Ahrefs
4. Hootsuite
5. LOOQME
6. Adheart
7. Facebook Ads Library
1. Serpstat
Serpstat — це багатофункціональна SEO-платформа, яка допомагає відстежувати позиції сайтів конкурентів та власного проекту у режимі реального часу.
Що можна проаналізувати через платформу:
- сайти, сторінки та ключові слова конкурентів;
- оголошення та ключові фрази контекстної реклами конкурентів;
- посилання на ваш сайт та зворотні посилання будь-якого сайту;
- SEO-помилки на сторінках сайту;
- позиції сайту за цільовими ключовими словами у видачі Google.
На Serpstat можна перевірити граматику та правопис, виділити важливу інформацію з текстів конкурентів, знайти контент, створений штучним інтелектом, та оцінити рівень плагіату. Є безоплатний доступ до платформи на 7 днів.
2. Similarweb
Similarweb — це платформа для вебаналітики, на якій можна дослідити як власний сайт, так і ресурси конкурентів, визначити їхні канали та стратегію просування. Це надасть вам змогу у порівнянні побачити, як працює ваша медійна реклама, органічний та платний пошук, контекстна реклама, email-маркетинг та соцмережі. Уся інформація показана у графічному звіті, який можна завантажити для подальшої роботи з матеріалом.
Що можна проаналізувати через платформу:
- трафік за останні пів року — відвідувачі, середня тривалість відвідувань сайту, показник відмови тощо;
- географія відвідувачів у відсотковому співвідношенні;
- канали трафіку, тобто з яких ресурсів переходять відвідувачі — органічний чи платний пошук, реклама, переходи за посиланнями (реферальний трафік), emails, соцмережі тощо;
- ключові запити, за якими найчастіше користувачі переходять на сайт;
- інформація про шлях користувача — з якого каналу він прийшов на сайт конкурента та на якій ресурс перейшов далі;
- інформацію про відвідувачів, зокрема категорії інтересів та популярні сайти конкурентів.
3. Ahrefs
Ahrefs — це корисна платформа для інтернет-маркетологів та SEO-фахівців, яка допомагає робити аудит сайтів.
Що можна проаналізувати через платформу:
- сайти конкурентів;
- зворотні посилання;
- ключові слова, які шукає ваша аудиторія;
- контент;
- органічний трафік;
- ранжування ресурсу тощо.
Функціонал Ahrefs містить порівняння доменів, перевірку посилань, які не працюють. Ця інформація дає змогу мати чітке уявлення про те, що відбувається з вашими ресурсами та сайтами конкурентів.
4. Hootsuite
Hootsuite — це сервіс для управління соціальними мережами, такими як Facebook, Twitter, G+, LinkedIn, Foursquare та WordPress. Надає щоденні аналітичні звіти про показники ваших публікацій.
Що можна проаналізувати через платформу:
- згадки конкурентів за ключовими словами;
- сторінки інших компаній, вибраних для відстеження;
- кліки, охоплення, залученість, перегляди тощо.
Також Hootsuite допомагає створювати відкладені публікації у соціальних мережах та запускати рекламні кампанії на Facebook. Платформа сканує сторінку з публікаціями у Facebook та допомагає визначити найкращі з них для подальшого просування. А ще тут є безоплатні інструменти, а саме генератори підписів та хештегів у соціальних мережах.
5. LOOQME
LOOQME — це платформа для моніторингу та аналітики комунікацій, тобто згадок бренду у соцмережах, онлайн та офлайн ЗМІ, на міжнародних медіамайданчиках. Допомагає збирати, структурувати та візуалізувати інформацію про бренд та конкурентів. Є безоплатний доступ до платформи на 7 днів.
Що можна проаналізувати через платформу:
- показники власного бренду;
- негатив в соцмережах та ЗМІ;
- активність конкурентів в інформаційному полі — їхню PR-стратегію, майданчики, типи контенту, який вони розміщують, коментарі потенційних клієнтів.
Це дозволить краще розуміти, чого саме не вистачає вашій цільовій аудиторії, аби адаптувати свою комунікаційну стратегію.
6. Adheart
Adheart — це платформа для аналізу креативів конкурентів у Facebook та Instagram, аби зрозуміти, як покращити власні кампанії. Є безоплатний демо-режим після реєстрації.
Що можна проаналізувати через платформу:
- застосунки, які просувалися протягом вказаного періоду, з фільтрацією за платформою (Android, iOS);
- топ застосунків за вказаний період за кількістю використаних креативів;
- усі креативи, що ведуть до доменів з певною IP-адресою;
- країни, на які спрямовані креативи тощо.
7. Facebook Ads Library
Facebook Ads Library (Бібліотека реклами) — це інструмент, який дозволяє вам безоплатно переглянути та проаналізувати креативи та тексти рекламних оголошень конкурентів у Facebook чи Instagram. Переглядати бібліотеку реклами може будь-хто, незалежно від наявності облікового запису Facebook.
Що можна проаналізувати через платформу:
- оголошення, які наразі показуються за допомогою технологій Meta;
- оголошення, які показувалися будь-де в ЄС протягом минулого року;
- приблизний розмір аудиторії оголошення, країна чи мова;
- відео, дописи, розповіді та відео Reels із платним партнерством у Facebook та Instagram;
Такий аналіз дає розуміння рекламної стратегії інших гравців ринку та надихає на нові ідеї для ваших наступних промокампаній. Facebook не показує статистику оголошень, проте якщо воно активне протягом 3-х тижнів, це може свідчити про його результативність. Щоб знайти оголошення, шукайте його за ключовими словами або рекламодавцем.
Вам також може бути цікаво:
Додайте коментар