Про що:

У боротьбі за увагу цільової аудиторії перемагає той, хто вміє швидко адаптуватися до нових умов на ринку. Саме тому для будь-якого бізнесу обов’язковим є аналіз конкурентів. Він дозволяє виявити їхні сильні та слабкі сторони, визначити загрози для свого бренду та розуміти, як посилювати позиції на ринку. Зібрали для вас короткий огляд на 7 сервісів для оцінки конкурентів.

Зміст

1. Serpstat

2. Similarweb

3. Ahrefs

4. Hootsuite

5. LOOQME

6. Adheart

7. Facebook Ads Library

1. Serpstat

Serpstat — це багатофункціональна SEO-платформа, яка допомагає відстежувати позиції сайтів конкурентів та власного проекту у режимі реального часу.

Що можна проаналізувати через платформу:

  • сайти, сторінки та ключові слова конкурентів;
  • оголошення та ключові фрази контекстної реклами конкурентів;
  • посилання на ваш сайт та зворотні посилання будь-якого сайту;
  • SEO-помилки на сторінках сайту;
  • позиції сайту за цільовими ключовими словами у видачі Google.

На Serpstat можна перевірити граматику та правопис, виділити важливу інформацію з текстів конкурентів, знайти контент, створений штучним інтелектом, та оцінити рівень плагіату. Є безоплатний доступ до платформи на 7 днів.

2. Similarweb

Similarweb — це платформа для вебаналітики, на якій можна дослідити як власний сайт, так і ресурси конкурентів, визначити їхні канали та стратегію просування. Це надасть вам змогу у порівнянні побачити, як працює ваша медійна реклама, органічний та платний пошук, контекстна реклама, email-маркетинг та соцмережі. Уся інформація показана у графічному звіті, який можна завантажити для подальшої роботи з матеріалом.

Що можна проаналізувати через платформу:

  • трафік за останні пів року — відвідувачі, середня тривалість відвідувань сайту, показник відмови тощо;
  • географія відвідувачів у відсотковому співвідношенні;
  • канали трафіку, тобто з яких ресурсів переходять відвідувачі — органічний чи платний пошук, реклама, переходи за посиланнями (реферальний трафік), emails, соцмережі тощо;
  • ключові запити, за якими найчастіше користувачі переходять на сайт;
  • інформація про шлях користувача — з якого каналу він прийшов на сайт конкурента та на якій ресурс перейшов далі;
  • інформацію про відвідувачів, зокрема категорії інтересів та популярні сайти конкурентів.

3. Ahrefs

Ahrefs — це корисна платформа для інтернет-маркетологів та SEO-фахівців, яка допомагає робити аудит сайтів.

Що можна проаналізувати через платформу:

  • сайти конкурентів;
  • зворотні посилання;
  • ключові слова, які шукає ваша аудиторія;
  • контент;
  • органічний трафік;
  • ранжування ресурсу тощо.

Функціонал Ahrefs містить порівняння доменів, перевірку посилань, які не працюють. Ця інформація дає змогу мати чітке уявлення про те, що відбувається з вашими ресурсами та сайтами конкурентів.

4. Hootsuite

Hootsuite — це сервіс для управління соціальними мережами, такими як Facebook, Twitter, G+, LinkedIn, Foursquare та WordPress. Надає щоденні аналітичні звіти про показники ваших публікацій.

Що можна проаналізувати через платформу:

  • згадки конкурентів за ключовими словами;
  • сторінки інших компаній, вибраних для відстеження;
  • кліки, охоплення, залученість, перегляди тощо.

Також Hootsuite допомагає створювати відкладені публікації у соціальних мережах та запускати рекламні кампанії на Facebook. Платформа сканує сторінку з публікаціями у Facebook та допомагає визначити найкращі з них для подальшого просування. А ще тут є безоплатні інструменти, а саме генератори підписів та хештегів у соціальних мережах.

5. LOOQME

LOOQME — це платформа для моніторингу та аналітики комунікацій, тобто згадок бренду у соцмережах, онлайн та офлайн ЗМІ, на міжнародних медіамайданчиках. Допомагає збирати, структурувати та візуалізувати інформацію про бренд та конкурентів. Є безоплатний доступ до платформи на 7 днів.

Що можна проаналізувати через платформу:

  • показники власного бренду;
  • негатив в соцмережах та ЗМІ;
  • активність конкурентів в інформаційному полі — їхню PR-стратегію, майданчики, типи контенту, який вони розміщують, коментарі потенційних клієнтів. 

Це дозволить краще розуміти, чого саме не вистачає вашій цільовій аудиторії, аби адаптувати свою комунікаційну стратегію.

6. Adheart

Adheart — це платформа для аналізу креативів конкурентів у Facebook та Instagram, аби зрозуміти, як покращити власні кампанії. Є безоплатний демо-режим після реєстрації.

Що можна проаналізувати через платформу:

  • застосунки, які просувалися протягом вказаного періоду, з фільтрацією за платформою (Android, iOS);
  • топ застосунків за вказаний період за кількістю використаних креативів;
  • усі креативи, що ведуть до доменів з певною IP-адресою;
  • країни, на які спрямовані креативи тощо.

7. Facebook Ads Library

Facebook Ads Library (Бібліотека реклами) — це інструмент, який дозволяє вам безоплатно переглянути та проаналізувати креативи та тексти рекламних оголошень конкурентів у Facebook чи Instagram. Переглядати бібліотеку реклами може будь-хто, незалежно від наявності облікового запису Facebook. 

Що можна проаналізувати через платформу:

  • оголошення, які наразі показуються за допомогою технологій Meta;
  • оголошення, які показувалися будь-де в ЄС протягом минулого року;
  • приблизний розмір аудиторії оголошення, країна чи мова;
  • відео, дописи, розповіді та відео Reels із платним партнерством у Facebook та Instagram;

Такий аналіз дає розуміння рекламної стратегії інших гравців ринку та надихає на нові ідеї для ваших наступних промокампаній. Facebook не показує статистику оголошень, проте якщо воно активне протягом 3-х тижнів, це може свідчити про його результативність. Щоб знайти оголошення, шукайте його за ключовими словами або рекламодавцем.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті