7 корисних сервісів для аналізу конкурентів

10 жовтня 2025

7 хв.

12 корисних сервісів для глибокого аналізу конкурентів

Про що:

Хто виграє увагу цільової аудиторії? Той, хто швидко адаптується до змін на ринку. Саме тому для будь-якого бізнесу обов’язковим елементом є аналіз конкурентів. Він дає змогу виявити їхні сильні та слабкі сторони, визначити загрози для свого бренду та розуміти, як посилювати позиції на ринку. Зібрали для вас короткий огляд кількох сервісів для оцінки конкурентів.

Зміст

Serpstat

Similarweb

Ahrefs

YouScan

Hootsuite

Facebook Ads Library

Adheart

Media Radar

LOOQME

Contify

Klue

Visualping

Serpstat

Serpstat — це SEO-платформа, яка допомагає відстежувати позиції сайтів конкурентів та власного проєкту у режимі реального часу.

Платформа дає змогу аналізувати:

  • сайти, сторінки та ключові слова конкурентів;
  • оголошення та ключові фрази контекстної реклами конкурентів;
  • посилання на ваш сайт та зворотні посилання будь-якого сайту;
  • SEO-помилки на сторінках сайту;
  • позиції сайту за цільовими ключовими словами у видачі Google.

Є безоплатний доступ до платформи на 7 днів.

Similarweb

Similarweb — це платформа для вебаналітики, на якій можна дослідити як власний сайт, так і ресурси конкурентів, визначити їхні канали та стратегію просування. Це надасть вам змогу побачити, як працює медійна реклама, органічний та платний пошук, контекстна реклама, email-маркетинг та соцмережі. Уся інформація зображена у вигляді графічного звіту, який можна завантажити для подальшої роботи з матеріалом.

Що можна проаналізувати через платформу:

  • трафік за останні пів року: кількість відвідувачів, середня тривалість сесії, показник відмов тощо;
  • географію відвідувачів у відсотковому співвідношенні;
  • канали трафіку: органічний і платний пошук, реклама, переходи за посиланнями (реферальний трафік), емейл-маркетинг, соцмережі тощо;
  • ключові запити, за якими найчастіше користувачі переходять на сайт;
  • інформацію про шлях користувача: з якого каналу він прийшов на сайт конкурента та на якій ресурс перейшов далі;
  • інформацію про користувачів, зокрема категорії інтересів та популярні сайти конкурентів.

Ahrefs

Ahrefs — це корисна платформа для інтернет-маркетологів та SEO-фахівців, яка допомагає проводити аудит сайтів.

Що можна проаналізувати через платформу:

  • сайти конкурентів;
  • зворотні посилання;
  • ключові слова, які шукає ваша аудиторія;
  • контент;
  • органічний трафік;
  • ранжування ресурсу тощо.

Функціонал Ahrefs містить порівняння доменів, перевірку посилань, які не працюють. Ця інформація дає змогу мати чітке уявлення про те, що відбувається з вашими ресурсами та сайтами конкурентів.

YouScan

YouScan — це ШІ-платформа для моніторингу соціальних мереж та онлайн-джерел, створена в Україні. Вона допомагає брендам відстежувати згадки, аналізувати настрої, виявляти інсайти та керувати репутацією. Один із ключових інструментів — потужна аналітика зображень, яка допомагає бачити, як саме ваш продукт зображено на фото (логотипи, об’єкти, сцени).

Що дає бізнесу:

  • моніторинг соцмереж у режимі реального часу;
  • порівняння сприйняття бренду з конкурентами;
  • виявлення маркетингових інсайтів і трендів;
  • управління репутацією на основі даних;
  • глибокий ШІ-аналіз візуального контенту.

YouScan відстежує 500 тисяч джерел із точністю аналізу тексту та зображень 95%. Щоденно обробляє 500 млн згадувань брендів і має у базі даних 500 млрд історичних записів.

Hootsuite

Hootsuite — це платформа для зручного управління соціальними мережами (Facebook, LinkedIn, Instagram, X (Twitter) тощо). Вона допомагає бізнесу ефективно публікувати контент, відстежувати згадки брендів і конкурентів, запускати рекламу та аналізувати результати.

Що можна робити через Hootsuite:

  • Планувати та створювати відкладені публікації;
  • Відстежувати згадки конкурентів і ключові слова;
  • Аналізувати сторінки інших компаній;
  • Отримувати аналітику: кліки, охоплення, залученість, перегляди;
  • Знаходити найкращі пости для просування;
  • Використовувати безкоштовні генератори підписів і хештегів;
  • Запускати рекламу прямо з платформи тощо.

Крім того, з’явився OwlyGPT — новий помічник на базі штучного інтелекту, який у реальному часі моніторить стрічки соціальних мереж. Він допомагає генерувати ідеї для контенту, аналізувати ефективність публікацій і запускати кампанії на основі актуальних онлайн-подій.

Facebook Ads Library

Facebook Ads Library (Бібліотека реклами) — це інструмент, який допомагає безоплатно переглянути та проаналізувати креативи й тексти рекламних оголошень конкурентів у Facebook чи Instagram. Користуватись бібліотекою можна без облікового запису Facebook. 

Що можна проаналізувати через платформу:

  • актуальні оголошення, які транслюються у Facebook та Instagram;
  • оголошення, які показувалися будь-де в ЄС протягом минулого року;
  • приблизний розмір аудиторії оголошення, країна чи мова;
  • відео, дописи, розповіді та відео Reels із платним партнерством у Facebook та Instagram;

Такий аналіз допомагає зрозуміти рекламну стратегію конкурентів та надихає на нові ідеї для ваших наступних промокампаній. Facebook не показує статистику оголошень, але якщо оголошення активне понад три тижні, це часто вказує на ефективність кампанії. Щоб знайти оголошення, шукайте його за ключовими словами або рекламодавцем.

Adheart

Adheart — це платформа для аналізу креативів конкурентів у Facebook та Instagram, щоб зрозуміти, як покращити власні рекламні кампанії. Є безоплатний демо-режим після реєстрації.

Цікаві функції платформи:

  • аналіз просування застосунків (Android, iOS) за період;
  • топ застосунків за кількістю креативів;
  • пошук за IP-адресами, пов’язаними з доменами;
  • аналіз цільових ринків для реклами;
  • Facebook: аналіз кампаній конкурентів, оферів і масштабування;
  • Instagram: пошук вірусних рілзів, ефективних форматів і текстів;
  • Мобільні застосунки: відстеження зростання додатків і рекламних стратегій;
  • ШІ-інструменти: розумні підказки для пошуку трендів, креативів, пропозицій тощо.

Media Radar

Media Radar — інструмент для аналізу рекламного ринку, який допомагає бізнесам зрозуміти, як конкуренти розподіляють бюджети на рекламу та проводять закупівлі медіа. Платформа збирає й обробляє мільйони даних про рекламні креативи, кампанії та стратегії понад 5 мільйонів брендів на 30+ каналах.

Основні можливості Media Radar:

  • порівняння рекламних інвестицій;
  • виявлення креативів у різних форматах;
  • аналіз контенту конкурентів;
  • відстеження розміщення реклами.

LOOQME

LOOQME — це платформа для моніторингу та аналітики комунікацій, тобто згадок бренду у соцмережах, онлайн та офлайн ЗМІ, на міжнародних медіамайданчиках. Допомагає збирати, структурувати та візуалізувати інформацію про бренд та конкурентів. Є безоплатний доступ до платформи на 7 днів.

Що можна проаналізувати через платформу:

  • показники власного бренду;
  • негативні згадки в соцмережах та ЗМІ;
  • активність конкурентів в інформаційному полі — їхню комунікаційну стратегію, майданчики, типи контенту, який вони розміщують, коментарі потенційних клієнтів. 

Це дасть змогу краще розуміти, чого саме не вистачає вашій цільовій аудиторії, аби адаптувати свою комунікаційну стратегію.

Contify

Contify — це розумна платформа для бізнес-аналітики та конкурентної розвідки. Вона автоматично збирає дані з понад 500 тис. джерел (сайти, соцмережі, новини, форуми) і перетворює їх на зручну аналітику.

Платформа допомагає бізнесу:

– виявляти потенційних конкурентів ще до їхнього виходу на ринок;

– моніторити злиття, партнерства, оновлення сайтів;

– відстежувати зміни в цінах, продуктах, рекламі;

– приймати стратегічні рішення на основі ШІ-аналітики;

– формувати звіти для команд продажу та маркетингу.

Klue

Klue — це платформа конкурентної розвідки на основі штучного інтелекту, яка допомагає командам краще розуміти своїх конкурентів. Вона автоматично збирає дані з різних джерел, аналізує ринкові тренди та дає змогу створювати профілі конкурентів і звіти.

Що можна робити через Klue:

  • збирати аналітику про конкурентів і ринок;
  • ділитися звітами з командою;
  • інтегрувати з CRM і сервісами командної взаємодії (наприклад, Salesforce, Slack) тощо;
  • аналізувати причини виграних і втрачених угод;
  • давати продавцям інсайти для роботи з конкурентними запереченнями.

Visualping

Visualping — це інструмент для моніторингу змін на вебсайтах, який автоматично відстежує оновлення на обраних сторінках або їхніх ділянках і миттєво повідомляє вас про це. Ефективний сервіс для відстеження цін, доступності товарів, змін на сайтах конкурентів та досліджень.

Можливості платформи Visualping:

  • Відстежує зміни на сайтах або окремих елементах сторінки;
  • Налаштовує частоту перевірок від 5 хвилин до місяця;
  • Надсилає сповіщення через email, Slack, Teams, Google Sheets;
  • Порівнює саме візуальні зміни, а не технічний код сторінки;
  • Підходить для моніторингу цін, наявності товарів, змін конкурентів і досліджень.

Вам також може бути цікаво:

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті