CTR: Що це за показник та як його використовувати

19 травня 2023

5 хв.

CTR: Що це за показник та як його використовувати

Про що:

У бізнесі CTR є важливим показником, оскільки він допомагає оцінити якість рекламної кампанії (РК). Вчасно дізнавшись, що РК працює неефективно, можна не зливати бюджет компанії у прірву, а удосконалити промоматеріали та навіть змінити маркетингову стратегію. Тож, у цій статті детальніше розповімо, що ж таке CTR та як його використовувати.

Зміст

Що таке CTR?

Як проаналізувати рівень CTR

Бізнес-процеси, де можна вимірювати CTR

Як це працює?

Що таке CTR?

CTR (Click-Through Rate, у перекладі з англійської «рейтинг кліків») — це показник, за допомогою якого вимірюють ефективність рекламних кампаній, зокрема в онлайн-маркетингу. CTR показує, наскільки привабливим та цікавим є рекламний матеріал для вашої цільової аудиторії (ЦА). Чим вищий CTR, тим частіше клієнти, які бачать вашу рекламу, реагують на неї та натискають, щоб дізнатися детальніше.

Click-Through Rate відображає відношення кількості кліків на оголошення до кількості його показів. Іншими словами, щоб розрахувати CTR, вам потрібно знати кількість показів реклами та кількість кліків на неї. Далі показник вимірюють за допомогою формули:

CTR = (Кількість кліків / Кількість показів) * 100

Наприклад, ваша реклама була показана 1000 разів і отримала 50 кліків. Підставляємо дані до формули:

CTR = (50 / 1000) * 100 = 5%

Тобто, CTR становитиме 5%.

Далі потрібно зрозуміти, наскільки цей показник клікабельності є високим або низьким, і що з цим робити.

Як проаналізувати рівень CTR

Спойлер — універсального рівня CTR для всіх не існує. Тож, на запитання “Який CTR є хорошим?» однозначної відповіді немає. Аналізувати показник необхідно залежно від:

  • цільової аудиторії;
  • індустрії;
  • контексту РК;
  • типу реклами;
  • конкретної організації тощо.

  Досягнення високого рейтингу кліків має важливе значення для успіху PPC (Pay per click, «оплата за клік»). Це різновид розрахунку за розміщену рекламу, коли рекламодавець сплачує за кожен клік на оголошення. Це безпосередньо впливає як на показник якості промокампанії, так і на те, скільки ви платите щоразу, коли хтось натискає на ваше оголошення в пошуковій мережі. До речі, Google Ads та інші платформи пошукового маркетингу часто пропонують знижки на рекламу, яка має високу релевантність запитам користувачів.

Для порівняння та оцінки свого CTR варто дивитися на середні значення, які існують у вашій галузі. Наприклад, компанія Wordstream аналізувала контрольні показники середнього рейтингу кліків у Google Ads протягом багатьох років у різних галузях. Згідно з її даними, для юридичних послуг середній рейтинг кліків становить 3,85%, а тому високим CTR для цієї галузі можна вважати 5-6%. Натомість для мистецтва та розваг середній показник — 10,67%, а тому хороший CTR для компаній у цій галузі становить 11-12%.

Якщо ви рекламуєтеся у соціальних мережах, то і там можете знайти середні значення CTR для різних типів оголошень. Також треба зрозуміти, що сам CTR не дасть повної картини щодо ефективності вашої РК. Доцільно аналізувати цей показник разом з іншими метриками, такими як витрати на рекламу, середній чек та інші. Додайте сюди ж конкретні цілі компанії та ваші очікування від реклами.

Бізнес-процеси, де можна вимірювати CTR

Розповімо про декілька бізнес-процесів, де аналіз CTR може бути корисним:

  • Рекламні кампанії. CTR визначає ефективність реклами, допомагає вибрати найефективніші її формати. Також дозволяє підбирати привабливі заголовки, ключові слова, опис, зображення, які залучають більше кліків. Тож, легко визначити, які РК працюють краще, спонукають клієнтів до взаємодії з контентом та переходу на продуктові сторінки для оформлення покупок.
  • Соціальні мережі. CTR є важливим показником ефективності рекламних оголошень і постів у соціальних мережах. Вимірювання цього показника допомагає визначити успішні типи контенту, заголовки, зображення або відео, які привертають найбільше уваги користувачів та спонукають до кліків, лайків, коментарів та репостів.

Наприклад, підвищити CTR рекламних кампаній у Facebook можна за допомогою інструментів Big Data від Київстар та таргетування аудиторії.

Як це працює?

Таргетинг на потенційних клієнтів у Facebook працює в комплексі з таргетованими розсилками від Київстар (більше про них ми розповідали у цій статті). Тож, потрібно підібрати відповідну цільову аудиторію та сегментувати її за необхідними вам критеріями — вік, стать, вподобання, стиль життя тощо.

Далі на клієнтів, які були сегментовані для таргетованої SMS-розсилки, можна провести РК у соцмережі Facebook. Це допоможе:

  • налаштовувати якісні охоплювальні кампанії;
  • звузити таргетинг Facebook;
  • мінімізувати витрати;
  • покращити CTR рекламних кампаній тощо.

Реклама та пошук клієнтів

Розсилки повідомлень від аналітиків

Надсилайте пропозиції цільовій аудиторії з таргетованими розсилками. Наші аналітики підберуть аудиторію за 100+ Big Data-параметрами (вік, стать, інтереси, локація тощо.)

  • Email-маркетинг. CTR може бути виміряним у відправлених електронних листах вашим клієнтам. Він допомагає визначити, які теми та зміст листів найбільше зацікавлюють вашу аудиторію та спонукають їх до взаємодій, таких як клік на посилання, оформлення замовлень тощо.
  • Вебсайт. У цьому випадку CTR — це показник того, наскільки вдало обрані креативні елементи на сайті для показу вашій цільовій аудиторії. Чим точніше сформована пропозиція до потреб клієнтів, тим вище буде показник CTR. Якщо він низький, є два варіанти: – змінювати креатив; – проаналізувати точність обраної аудиторії для РК.

  Щоб правильно обрати ЦА створюйте портрет клієнта з Big Data від Київстар. Так ви зрозумієте, хто ваші покупці, чим вони цікавляться та який мають стиль життя. Як створити портрет клієнта у 10 кроків, ми пояснили у нашій інструкції.

Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних», не передає та не продає персональні дані абонентів. Усі аналітичні моделі з використанням великих даних будуються на основі знеособлених даних. Персональні дані абонентів, у тому числі записи розмов, тексти SMS і MMS, історія браузера не передаються і не продаються третім особам. Також Київстар не передає дані про кількість клієнтів на певній території. Цей інструмент використовується лише як критерій формування розсилки.

Big Data та аналітика

Big Data та аналітика

Big Data для аналітики

Побудова портрета наявної та визначення потенційної ЦА з використанням 100+ Big Data-параметрів. Допомагає зрозуміти реальні потреби клієнтів для подальшого розвитку бізнесу.

Ознайомитися з іншими рішеннями для малих, середніх та великих компаній можна на нашому сайті.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті