Про що:
LinkedIn — професійна соцмережа з понад 1 млрд користувачів. Тут не тільки спілкуються з бізнес-однодумцями, але й розвивають ділові партнерства, підвищують впізнаваність бренду та знаходять нових клієнтів. 93% B2B маркетологів у світі використовують LinkedIn для органічного просування.
Для українських компаній це також перспективна соцмережа: в Україні понад 5 млн користувачів LinkedIn, а потенційне охоплення реклами за 2023 рік зросло на 800 тис. Тому зібрали 5 порад, як бізнесу просуватися в LinkedIn.
Зміст
Робіть ставку на експертний контент
Розповідайте про кар'єрні можливості
Залучайте своїх співробітників
Спілкуйтесь з аудиторією та партнерами
Запускайте рекламні кампанії
Робіть ставку на експертний контент
LinkedIn — соцмережа, де можна сміливо робити довгі пости й ділитися знаннями, порадами та ідеями. Який контент публікувати:
- новини, пресрелізи, звіти та дослідження компанії;
- короткі огляди послуг або продуктів;
- експертні колонки, інтерв'ю й коментарі представників компанії;
- кейси клієнтів;
- історії про кар'єрний розвиток співробітників;
- репортажі з середини, як влаштована робота в компанії.
Експериментуйте з мультимедійним контентом:
- робіть колажі (3-4 зображення в одній публікації);
- додавайте відео — наприклад, можна вставити відео з YouTube безпосередньо в публікацію, а не залишати на нього посилання;
- додавайте PDF-файли або презентації.
Ви можете публікувати дописи на LinkedIn щодня, через день чи навіть раз на тиждень, але важливо бути послідовним і дотримуватися періодичності.
Однозначної відповіді, в який час публікувати пости, немає. Наприклад, дослідження SocialPilot каже, що найкращий таймінг — з 10:00 до 12:00 у вівторок, середу та четвер. А Sprinklr — у ці ж дні з 10:00 до 11:00 та з 12:00 до 13:00. Згідно з даними Buffer, вдалий період для постів — між 9:00 та 17:00 в робочі дні. Тут потрібно зважати, на яку аудиторію географічно ви орієнтуєтеся, бо важливо враховувати часовий пояс. Оптимальний варіант — пару місяців тестувати, в які дні та години дописи найбільше читають, щоб визначити кращі саме для вашого бізнесу.
Використовуйте хештеги в постах. Вони дозволяють відстежувати та фільтрувати публікації за конкретними темами. Як варіант — запустіть серію публікацій з власними хештегами. Наприклад, пости про стадії створення продуктів або запуск послуг, бізнес-кейси клієнтів, історії співробітників.
Розповідайте про кар'єрні можливості
LinkedIn — професійний ресурс, тому це найбільш релевантна соціальна мережа, щоб шукати співробітників. Адже саме тут люди відкриті до нових професійних можливостей.
Публікації про вакансії чи стажування не тільки підвищать шанси знайти працівників, але й допоможуть залучити більше підписників — навіть якщо користувачі не зайняті активним пошуком роботи саме зараз, вони можуть відстежувати новини вашої компанії на перспективу.
Оголошення про вакансії можуть бути двох типів:
- безплатні — на 21 день з обмеженнями за кількістю кандидатів;
- платні — спеціально рекламуються, щоб охопити найбільш кваліфікованих фахівців конкретної галузі.
Не варто перетворювати сторінку компанії на власний аналог job-сервіса, тому чергуйте пости з вакансіями з іншим контентом. Також робіть дайджести з менш формальним описом роботи, ніж в оголошеннях. Наприклад, об'єднуйте вакансії в добірки за сферами чи хронологією: «Дайджест IT-вакансій», «Дайджест вакансій серпня» чи «Дайджест вакансій Head Office». І використовуйте у публікаціях з вакансіями хештеги, навіть найпростіші — #job чи #вакансія.
Залучайте своїх співробітників
Працівники — це інфлюенсери, амбасадори та експерти вашого бренду одночасно. Бо саме вони найкраще знають про продукти та послуги компанії. І маркетологи це розуміють — в опитуванні Ogilvy 89% керівників підтвердили, що активність співробітників у LinkedIn допомагає бізнесу зростати.
Чому залучення працівників корисне:
-
Це допомагає гуманізувати бренд — показати, що за бізнесом стоять люди. За даними HubSpot, 89% компаній продовжуватимуть інвестувати в контент, який гуманізує їх і відображає цінності бізнесу.
-
На LinkedIn є попит на експертність і особисті бренди. Тому якщо співробітники писатимуть короткі нотатки зі згадкою бізнесу або коментуватимуть публікації в стрічці, це дозволить компанії збільшити свою аудиторію. Завдяки експертним розповідям про те, як працює бізнес, працівники можуть підвищити рівень довіри до бренду.
Вас також може зацікавити:
5 порад, як бізнесу почати продавати в соцмережахСпілкуйтесь з аудиторією та партнерами
Оскільки LinkedIn є професійною соцмережею, тут відчувається більша «дистанція» між бізнесом і користувачами. Щоб ваш профіль був дійсно цікавим, важливо скоротити цю «дистанцію» — максимально використовувати голос бренду та взаємодіяти зі спільнотою.
Що варто робити:
- давати повноцінний фідбек на коментарі під постами компанії — спілкування з аудиторією тут повинно бути більш заглибленим, ніж в інших соцмережах;
- коментувати та ділитися релевантними матеріалами, які публікують ваші співробітники;
- робити дописи про партнерів, наприклад, якщо ви реалізуєте спільну ініціативу або взяли участь в одному професійному івенті;
- створити власну спільноту — так ви зможете збільшить коло контактів, налагодити нові ділові зв’язки, розповідати про свої продукти зацікавленій аудиторії.
І не забувайте, що кожен місяць можна запрошувати до 250 контактів на бізнес-сторінку.
Запускайте рекламні кампанії
40% опитаних B2B-маркетологів вважають LinkedIn найефективнішим каналом для залучення потенційних клієнтів. Також бренди спостерігають, що в аудиторії на 33% збільшуються наміри зробити покупку завдяки рекламі в LinkedIn.
Плюс таких кампаній — можна знайти клієнтів у дуже вузькій ніші. Мінус — вони можуть потребувати більших бюджетів, ніж просування в інших соцмережах. Враховуючи фінансовий аспект, реклама в LinkedIn не буде раціональним варіантом для товарів і послуг з маленьким чеком. Якщо ж бренд має високий показник LTV (життєвого циклу клієнта) та хоче привернути увагу фахової цільової аудиторії, реклама в LinkedIn буде корисним інструментом.
Як підготуватися до запуску реклами в LinkedIn:
1. Визначити ціль кампанії — це допоможе алгоритмам працювати на вас. Цілей три: 1) впізнаваність — розповісти про бренд, продукт чи послугу; 2) пропозиція — спонукати цільову аудиторію переглянути відео чи зайти на сторінку; 3) конверсія — мотивувати аудиторію, яка вже знає бренд, зробити конкретну дію: підписатися на розсилку, замовити консультацію, купити продукт.
2. Звузити аудиторію для охоплення. Одна з переваг LinkedIn для просування бізнесу — продуманий функціонал таргетингу: можна сегментувати аудиторію за 20 демографічними, професійними та поведінковими критеріями. Тобто вона буде максимально цільовою, а це — одна з умов високої конверсії.
3. Обрати формат реклами:
- Спонсорований контент — графічні оголошення, карусельна реклама, відео чи пропозиції вакансій, які з’являються в стрічках користувачів.
- Спонсоровані повідомлення — нативна реклама в особистих повідомленнях із закликом до дій.
- Текстова реклама — прості короткі оголошення над стрічкою чи у правому блоці, за якими користувач може перейти на обрану рекламодавцем цільову сторінку.
- Динамічна реклама — персоналізовані оголошення, які змінюються під кожного користувача, використовуючи відкриті дані з його акаунту.
Також читайте:
Як просувати бізнес в Instagram: 8 практичних порадДо кінця 2024 року LinkedIn планує зробити доступним для всіх клієнтів у світі власний ШІ-інструмент для реклами — Accelerate. Він скорочує створення рекламної кампанії з 15 годин до 5 хвилин. Accelerate створює оголошення та підбирає релевантну аудиторію, а рекламодавці лише налаштовують текст і зображення та уточнюють параметри таргетингу за необхідністю. Тож бізнес зможе просувати свої продукти та послуги в LinkedIn ще ефективніше.
Правильний таргетинг — запорука якісних лідів не тільки в LinkedIn, але й в інших каналах комунікації з аудиторією. Наприклад, якщо ваша компанія використовує для просування SMS-розсилки чи кампанії у Facebook, також важливо точно формувати цільову аудиторію. Аналітики Київстар можуть зробити це за майже 100 Big Data-параметрами, щоб вашу пропозицію побачили зацікавлені потенційні клієнти.
Реклама та пошук клієнтів
Розсилки повідомлень від аналітиків
Надсилайте пропозиції цільовій аудиторії з таргетованими розсилками. Наші аналітики підберуть аудиторію за 100+ Big Data-параметрами (вік, стать, інтереси, локація тощо.)
Додайте коментар