Про що:
Аудиторія Instagram в Україні — понад 12 млн. А рекламне охоплення — майже 42% місцевої бази користувачів інтернету й продовжує зростати. Це вже не просто соцмережа для обміну світлинами, а платформа для просування бізнесу. Навіть якщо користувач робить покупку в онлайн чи офлайн-магазині, рішення про неї часто ухвалює саме в Instagram. Як зробити так, щоб це рішення було на користь вашого бренду? Ось 8 порад.
Зміст
Не змушуйте шукати про себе інформацію
Органічно спілкуйтесь з аудиторією
Складайте контент-план
Міксуйте різні формати контенту
Використовуйте нішеві та галузеві хештеги
Запускайте таргетовану рекламу
Прив'язуйте співпрацю з блогерами до їхніх активностей
Організовуйте розіграші та конкурси
Коментар від Ганна Сухорукова
Дякуємо, що поділилися вашим досвідом.
Не змушуйте шукати про себе інформацію
Щоб користувач перетворився у клієнта, ваш бізнес має викликати в нього довіру. І на це впливає повнота інформації в профілі. Що варто зробити на старті:
- Сформувати конкретний опис профілю до 150 символів. Це може бути інформація про спеціалізацію компанії, цінності продуктів або влучний слоган — те, з чим бренд хоче асоціюватися.
- Зробити серію highlights або вічних сториз, щоб структурувати інформацію про бренд: локації, графік роботи, ціни, умови доставки та повернення.
- Спрямувати трафік за допомогою посилань в описі профілю. Дайте посилання на онлайн-магазин чи сайт і всі соціальні мережі, де про вас можна дізнатися більше.
Інформацію про акції, спецпропозиції чи події також додавайте не тільки в пости, але й у відповідні хайлайтси.
Органічно спілкуйтесь з аудиторією
Лише постити контент для бізнес-акаунту — недостатньо. Потрібно вибудовувати органічну двосторонню комунікацію з аудиторією:
- Зазначайте всю важливу інформацію про товари у пості. І навіть ціну. А в директ запрошуйте, щоб дізнатися більше про характеристики чи асортимент товарів. Так ви й збережете лояльність покупців, й задовольните алгоритми Instagram.
- Відповідайте на конструктивно негативні коментарі — опрацювання таких коментарів підвищить довіру до бренду. У відповідях не відходьте від загального tone of voice, який використовується в постах.
Періодично публікуйте контент, який залучає користувачів до спілкування. Наприклад, мотивує залишити відгук чи поставити запитання в коментарях.
Складайте контент-план
Акаунт компанії має бути корисним, щоб клієнти не забували про нього після першої покупки. Не варто перетворювати його на дошку оголошень і публікувати пости тільки з пропозиціями товарів. Важливо збалансувати різні типи контенту: розважальний, інформативний, для продажів і той, що допомагає. Тут і знадобиться контент-план — він захистить від нерозуміння, що публікувати далі, та розміщення постів без сенсового чи комерційного навантаження.
Що базово має бути в контент-плані:
- рубрикатор — теми публікації;
- ідеї — про що будуть конкретні пости чи Reels з деталями;
- віжуал — які фото, графіку, анімацію чи відео можна використати;
- рекламні активності та партнерства — акції, спецпропозиції, співпраця з блогерами.
Робіть контент-план адаптивним, щоб була змога поміняти пости місцями чи додати ситуативи. Для роботи з Instagram можна використовувати, наприклад, планери UNUM чи PREVIEW.
Міксуйте різні формати контенту
Бізнес має створювати контент у всіх форматах, які пропонує Instagram, бо: 1) різні формати допомагають досягнути різних бізнес-цілей; 2) можна зрозуміти, який контент цікавить саме вашу аудиторію.
Ось кілька варіантів, як використовувати різні формати контенту:
- Зображення. По-перше, весь віжуал — від фото товарів до мемів — повинен відповідати стилю бренду та викликати асоціації з ним. По-друге, віжуал має відображати цінності бренду і його аудиторії. Наприклад, якщо бренд продає натуральну косметику, то зображення з 3D-елементами або ШІ-графікою не транслюватиме його цінності.
- Reels. Класичний варіант використання — наочна демонстрація продукту чи послуги. Але також завдяки відео ви можете розповідати історії про свій бренд чи показувати, що відбувається за лаштунками Instagram — сторітелінг емоційно залучає аудиторію.
Люксоптика пропонує короткі відео про зір з експертними порадами
- Stories. Хоча цей контент і зникає через 24 години, саме він допомагає підігрівати інтерес до бренду. Сториз — вдалий формат, щоб розповісти про новини компанії, розіграш чи спецпропозицію дня.
- Тексти. Instagram не тільки про віжуал — якісні та влучні тексти тут також потрібні. Вони мають бути корисними для аудиторії, короткими та відповідати tone of voice компанії. Окрім описів продуктів і інструкцій, це можуть бути пости про команду, клієнтські історії, коментарі експертів у вашій ніші.
Чергування різних форматів контенту Comfy
Використовуйте нішеві та галузеві хештеги
Хештеги в Instagram виконують кілька функцій: просувають контент, сприяють охопленню більшої аудиторії, допомагають алгоритмам розуміти вміст ваших публікацій, дозволяють користувачам шукати певний товар чи послугу.
А ще хештеги можуть сприйматися як спам, коли їх занадто багато і вони неконкретні. Щоб цього уникнути, разом з хештегами першого порядку, наприклад, «одяг» чи «взуття», використовуйте більш нішеві — зі згадкою певної характеристики товару. Поставте себе на місце потенційного клієнта — як би ви шукали свій продукт? Також вигадуйте фірмові хештеги, які будуть одразу асоціюватися саме з вашим брендом. Наприклад, слова з рекламних кампаній.
Хештеги можуть працювати і як рубрикатори. Наприклад, так можна об'єднати всі пости з відгуками клієнтів або порадами чи рекомендаціями бренду з використання продукту.
Запускайте таргетовану рекламу
Це публікації в акаунті компанії з різними форматами контенту, які можна просувати за певну плату. Стартові витрати визначає сам бізнес — можна запустити рекламу навіть з мінімальним бюджетом, щоб розібратися, як працює цей інструмент. Реклама може вести користувача як в акаунт бренду, так і в інтернет-магазин чи на іншу URL-адресу.
Саме налаштування таргетингу дозволяє показувати рекламу цільовим користувачам, які цікавляться певною категорією товарів чи послуг. Адже ви можете обрати аудиторію за конкретними параметрами: локація, вік, стать, інтереси.
Таргетингову рекламу можна запустити безпосередньо з Instagram або за допомогою рекламного кабінету Facebook.
Посилюйте позиції свого бренду за допомогою рекламних кампаній в Facebook з Big Data. Таке рішення дозволяє залучати зацікавлену аудиторію, яка сегментується для таргетованої розсилки. Ви зможете звузити таргетинг Facebook для більш точної комунікації та підвищити впізнаваність бренду.
Реклама та пошук клієнтів
Розсилки повідомлень від аналітиків
Надсилайте пропозиції цільовій аудиторії з таргетованими розсилками. Наші аналітики підберуть аудиторію за 100+ Big Data-параметрами (вік, стать, інтереси, локація тощо.)
Прив'язуйте співпрацю з блогерами до їхніх активностей
Реклама, огляди та розпаковки, співпраця в створенні контенту, амбасадорство, прямі ефіри з інфлюенсером — усі ці формати працюють по сьогодні. Статистика говорить: майже 80% брендів проводять свої інфлюенс-кампанії саме в Instagram.
Але також бізнесу варто більш винахідливо підходити до співпраці з блогерами. Наприклад, прив'язати запуск реклами під активності інфлюенсерів. Доречний ситуативний маркетинг виглядає більш природно, ніж традиційні інтеграції, та показує, що ви дійсно слідкуєте за інформаційним полем у вашій ніші.
Припустимо, ваш бізнес продає техніку, а блогерка, яка цікава вашій аудиторії, багато подорожує Україною. Можна запустити інтеграцію з рекламою дорожньої техніки перед її наступною поїздкою.
Організовуйте розіграші та конкурси
Ці формати вже роками залишаються одними з найдієвіших інструментів для просування бізнесу в Instagram. Бо вони:
- Дешево залучають велику кількість користувачів і покращують впізнаваність бренду.
- Розважають підписників. Користувачі рідко приходять в соцмережі спеціально за покупками. Вони прагнуть отримати порцію дофаміну і, можливо, потім щось у вас придбати. Тому перший крок у цьому ланцюжку — саме розвага.
- Рекламують продукти. Ви можете розповісти про нову послугу або товар широкій аудиторії. Крім того, переможець може після користування продуктом-призом написати щось про нього.
Робіть максимально прості умови конкурсів: підписатися, поділитися публікацією, відмітити іншого користувача чи поставити лайк. Якщо підписнику потрібно буде зробити кілька важких кроків, потенційна вигода від подарунка вже не здаватиметься такою привабливою.
Умови розіграшу від Аврори
Цікавитесь просуванням бізнесу не тільки в Instagram? Тоді прочитайте нашу минулу оглядову статтю
5 порад, як бізнесу почати продавати в соцмережах
Додайте коментар
Ганна Сухорукова
8 листопада 2024
Дякуємо, що поділилися вашим досвідом.
Наталі
6 серпня 2024
таргет і ще раз таргет) думаю сьогодні можна навіть самому налаштувати рекламу, але в усьому є нюанси. Якщо буде високий показник відмов чи банів, то це не кращим чином буде впливати на рекламні кампанії, особисто це перевірила, на жаль)))