Про що:
Серед українських споживачів знижки у Чорну п’ятницю (або Black Friday) випереджають за популярністю різдвяні та новорічні розпродажі. Цьогоріч Чорна п’ятниця припадає на 29 листопада. Втім, деякі компанії не обмежуються лише одним днем, а роблять розпродажі за декілька тижнів до початку Black Friday і ще певний час після. На які тенденції можна орієнтуватися бізнесу у 2024 році, аби залучити до себе ще більше покупців?
Зміст
Споживчі настрої українців
Онлайн чи офлайн: ось у чому питання
Соцмережі як топовий канал комунікації
Креатив — всьому голова
Споживчі настрої українців
Gradus Research дослідив споживчі тенденції українців. Тож, під час Чорної п’ятниці варто звернути увагу на те, що:
- 65% — обирають доступні ціни
- 73% — планують покупки заздалегідь, ставлячи раціональність на перше місце
- 74% — надають перевагу українському виробництву
Також AIN підтверджує, що майже 80% українців перевіряють бренди та компанії на вихід з рф.
До речі, глобальні споживчі тренди відрізняються від наших. 76% опитаних керівників роздрібної торгівлі у світі вважають, що більшість покупців цінуватимуть знижки більше, ніж лояльність до бренду. Про це дізналася компанія Deloitte у своєму свіжому опитуванні. В Україні ж навпаки клієнти готові заплатити трохи більше, але якщо товар чи бренд відповідатиме їхнім цінностям, наприклад, матиме українське походження.
Враховуючи цю інформацію, використовуйте Black Friday як можливість для просування українських брендів. Це не лише підвищить вашу конкурентоспроможність, а й допоможе залучити свідомих споживачів. Пропонуйте спеціальні акції, які дозволять клієнтам планувати свої покупки завчасно, наприклад, бонуси за попереднє замовлення.
Також не забувайте про знижки на ваші популярні товари, але завжди ставте на перше місце якість. Споживачі готові заплатити більше за високоякісні українські продукти, тож підкресліть їхні переваги у своїх пропозиціях.
Ви можете залучати ще більше клієнтів з Big Data. Для цього замовляйте тригерні й таргетовані SMS-розсилки зі знижкою до 25%. Підключити пропозицію можуть нові бізнес-клієнти в період з 06.11.2024 по 20.12.2024. Користуватися послугами за спеціальними умовами можна протягом 3-х місяців з дати підписання договору. Детальніше на сайті.
Реклама та пошук клієнтів
SMS-розсилки від аналітиків Київстар
Знаходьте нових клієнтів завдяки тригерним та таргетованим розсилкам. Аудиторія для розсилки підбирається з використанням Big Data-аналізу.
Читайте також:
Як компанії використовують таргетовані та тригерні розсилки: досвід «Сушия», Feodal, «5 Елемент» та GrandcarОнлайн чи офлайн: ось у чому питання
Онлайн-шопінг в Україні продовжує набирати більше популярності, і це відкриває нові можливості для підприємців, особливо в контексті підготовки до Чорної п’ятниці.
Минулого року частота онлайн-замовлень зросла на 12%. Українці все більше купували електроніку, косметику та одяг через інтернет. Водночас офлайн-покупки також не пасли задніх, зростаючи на 9% у 2023 році. Тут мали попит харчові продукти та товари домашнього вжитку. Серед основних тенденцій у продуктах: актуальність напівфабрикатів, продукти довготривалого зберігання, консервована продукція.
За даними monobank, близько 67% усіх покупок під час Чорної пʼятниці 2023 також здійснювалися в онлайн-магазинах. І це вказує на потенціал онлайн-продажів. Тож, важливо зосередитися на оптимізації своїх сайтів і забезпечити швидку обробку замовлень. Крім того, магазини можуть запропонувати додаткові акції на своїх вебресурсах, щоб залучити більше покупців. Те, що у 2024 році споживачі все більше і більше віддають перевагу онлайн-покупкам, помітила і компанія NovaPay.
Варто звернути увагу, що, наприклад, Rozetka у 2023 році під час Чорної п’ятниці отримала майже 80% трафіку зі смартфонів. Це означає, що адаптація сайтів для мобільних пристроїв є критично важливою й зараз.
Вам також буде цікаво:
«З Big Data ми збільшили трафік у наші нові магазини у 3-4 рази»: інтерв’ю з Катериною Морозовою, керівницею відділу маркетингу «Чистенько»Соцмережі як топовий канал комунікації
Дослідження «Медіаспоживання українців: третій рік повномасштабної війни» показало, що соціальні мережі є для людей пріоритетним джерелом інформації. У 2024 році Telegram використовували 78% українців, YouTube — майже 60 %, Facebook — близько 45%, Viber — майже 42%, Instagram — близько 30%, TikTok — майже 27%.
Соціальні мережі стають потужним інструментом для залучення клієнтів. Однією з перспективних стратегій для Чорної п’ятниці є використання прямих трансляцій. Це дозволяє не лише демонструвати товари в реальному часі, але й створювати інтерактивний досвід для ваших клієнтів. Відповідайте на запитання, діліться порадами та пропонуйте ексклюзивні пропозиції.
Не забувайте про контент, створений вашими користувачами — UGC (user-generated content). Заохочуйте своїх клієнтів ділитися своїми враженнями від покупок у соціальних мережах, використовуючи фірмовий хештег. Це не лише посилює довіру до вашого бренду, але й створює відчуття спільноти навколо вашої продукції.
Залучайте клієнтів до активного спілкування у соціальних мережах, адже це не лише допоможе вам виокремитися від конкурентів, але й сприятиме зміцненню зв’язків із вашою аудиторією. Чорна п’ятниця — це не лише про знижки, а й про взаємодію і залучення. Будьте креативними, і ваші зусилля обов’язково принесуть результати.
Читайте також:
5 порад, як бізнесу почати продавати в соцмережахКреатив — всьому голова
У маркетингу Чорна п’ятниця стала не лише періодом знижок, а й можливістю створити емоційний зв’язок із клієнтами. Наприклад, бренд активного відпочинку REI під час Black Friday вирішив закрити свої магазини й закликав людей відправитися на природу. Кампанію назвали #OptOutside. Це не лише підтримало цінності активного способу життя, але й змістило фокус з покупок на важливість відпочинку на свіжому повітрі.
Ще один вражаючий приклад — бренд настільних ігор Cards Against Humanity, який у 2016 році на Чорну п’ятницю оголосив «розпродаж» без товарів, пропонуючи покупцям купити «нічого» за 5$. Ця кумедна ідея принесла компанії понад $71 тис., демонструючи, як креативний підхід може принести не тільки прибуток, а й позитивні емоції.
Платформа Etsy запустила кампанію до Black Friday, де покупці могли отримати знижку, поділившись думкою про улюблений виріб у соцмережах з хештегом #EtsyFinds. Це залучило нових клієнтів, формуючи емоційний зв’язок через спільні інтереси.
Ще є цікаві приклади. Warby Parker пропонував акцію Buy a Pair, Give a Pair, де за кожну куплену пару окулярів дарували ще одну тим, хто її потребує. Burger King провів веселу акцію, де знижка на бургери була доступна лише за умови, що покупці скажуть кодову назву «Чорна П’ятниця» на касі.
В Україні бренд Intertop також поєднував Чорну п’ятницю з соціальною відповідальністю, запропонувавши клієнтам обмінювати старі речі на нові зі знижкою. Тож, досвід інших показує, що завжди можна придумати щось корисне і цікаве.
Додайте коментар