Про що:

Консультування клієнтів телефоном і вчасний прийом замовлень є важливим фактором успіху будь-якого бізнесу. Втім, ера застарілих мідних кабелів для налаштування традиційної офісної телефонії поступово відходить у минуле. Зараз усе більше компаній користуються новітньою цифровою телефонією у хмарі — SIP. Далі розповідаємо, які можливості вона надає бізнесу.

Зміст

Що таке SIP-телефонія

Переваги SIP-телефонії для бізнесу

Що таке SIP-телефонія

SIP (Session Initiation Protocol, у перекладі «протокол встановлення сеансу») — це сучасний мережевий спосіб передачі аудіо- та відеоінформації, який є одним з протоколів зв’язку в IP-телефонії та забезпечує її безперебійну роботу. SIP-протокол ініціює та завершує сеанс IP-зв’язку, який може бути голосовим дзвінком або відеонарадою. SIP – це ніби мова, якою спілкуються пристрої під час обміну даними, аби розуміти один одного. 

SIP-телефонія допомагає зручно спілкуватися через інтернет замість використання традиційної телефонії. Вона буде корисна для роботи контакт-центрів, супермаркетів, торговельно-розважальних центрів, банків та фінансових компаній.

Переваги SIP-телефонії для бізнесу

Ділимося основними перевагами SIP-телефонії:

  • Економія бюджету компанії.

    Підключити та обслуговувати SIP-телефонію значно дешевше, ніж працювати за допомогою традиційних АТС. За даними Gartner, SIP-телефонія дозволяє заощадити понад 50% бюджету компаній. 

    Гнучкість оплати SIP-дзвінків означає, що компанія сплачує лише за той обсяг послуг, який використовує. Тож, завдяки чітким моделям ціноутворення та різним sip-тарифам можна спланувати, скільки коштуватиме експлуатація телефонної SIP-системи.

  • Мобільність співробітників.

    Можливості SIP-телефонії дозволяють вашим менеджерам спілкуватися з клієнтами та консультувати їх, незалежно від того, де розташовується ваш офіс, оскільки корпоративний номер закріплюється саме за працівником. Це дуже важливо для діяльності українського бізнесу, особливо під час повномасштабної війни в країні.

Якщо потрібно, менеджер може у будь-який момент релокуватися до більш безпечного регіону, не маючи проблем з налагодженням телефонії на новому місці. Голосові виклики легко направляються на корпоративні мобільні пристрої співробітника, який працює дистанційно або у гібридному форматі.

  • Масштабування мережі.

    З SIP-технологією можна за потребою швидко масштабувати вашу телефонну мережу та збільшувати кількість операторів контакт-центру. Це зручно, скажімо, під час розпродажів Чорної п’ятниці або ж для сезонного бізнесу. SIP-транки забезпечують достатню пропускну здатність для багатьох одночасних викликів у період пікових навантажень, коли кількість дзвінків збільшується. 

    Натомість з традиційною телефонією масштабування коштуватиме значно дорожче, адже потрібно закупити додаткові фізичні лінії, які можуть простоювати більшу частину року. Тож, завдяки тому, що системи SIP «спілкуються» через інтернет, сучасні волоконно-оптичні кабелі мають набагато більшу місткість даних, ніж традиційні мідні лінії.

Українська мережа аптек планувала розширити свій штат операторів контакт-центру, щоб обробляти ще більше заявок від клієнтів. Проте на заваді цьому став бюджет, який більшою мірою витрачався на дороговартісне утримання наявної телефонії. Аби заощадити кошти на підключенні телефонії, компанія звернулася до Київстар. 

У результаті визначення потреб було вирішено налаштувати SIP-телефонію.  У ній для телефонного зв’язку використовується лише інтернет, а це робить дзвінки дешевшими. Завдяки цьому рішенню в аптеки вивільнилися фінанси на масштабування власного контакт-центру та вдалося найняти ще декілька операторів. При чому відтепер усі працівники можуть приймати дзвінки від клієнтів як в офісі, так і відділено.

Мінімум обладнання.

При підключенні SIP-телефонії для бізнесу потрібне мати мінімальне додаткове обладнання, підключене до інтернету: SIP-телефон, комп’ютер з гарнітурою або відповідне програмне забезпечення на базі OC Android, iOS. Його можна налаштувати без технічного спеціаліста. Щоб підключення здійснювалося по виділених каналах передачі даних, де IP-трафік проходить з найвищим пріоритетом, радимо налаштувати фіксований інтернет від Київстар.

Консолідація програм та даних.

SIP-телефонія інтегрується з даними вашої CRM-системи. Це допомагає створювати єдину корпоративну телефонну мережу, щоб швидше аналізувати дзвінки, опрацьовувати запити клієнтів тощо. Завдяки колтрекінгу можна відстежувати навантаження на менеджерів, прослуховувати записи їхніх дзвінків з клієнтами та підвищувати рівень обслуговування. Як результат, оперативне опрацювання заявок збільшує потік клієнтів та підвищує їхню лояльність до вашої компанії.

Багатоканальна телефонія.

Переважно SIP-телефонія — це основа для розгортання віддаленого контакт-центру на базі Віртуальної мобільної АТС та єдиного номера 0-800. Усе це допомагає організувати багатоканальну телефонію для бізнесу.

Комунікація з клієнтами

Комунікація з клієнтами

Телефонія для бізнесу від Київстар

З нею працівники залишатимуться на зв’язку з клієнтами як в офісі, так і дистанційно. Налаштовуйте багатоканальний зв’язок, переадресацію викликів, голосове меню тощо.

Наприклад, завдяки хмарній АТС ваші менеджери можуть приймати багато одночасних викликів на один номер. Тож, клієнти не будуть змушені довго очікувати відповіді оператора на лінії, відчувати роздратованість та незадоволення.

Віртуальна мобільна АТС дозволяє об’єднувати в єдину мережу усі корпоративні мобільні й міські номери компанії. Також можна налаштовувати голосове привітання (IVR) для утримання  клієнта на лінії, аналізувати звернення клієнтів і вдосконалювати рівень обслуговування операторів

Крім того, завдяки єдиному багатоканальному номеру 0-800 ваші клієнти зможуть телефонувати на нього безоплатно з будь-якої мережі по Україні.

Для підключення SIP-телефонії зверніться до фахівців Київстар. Вони також допоможуть підібрати оптимальну комбінацію послуг для вашої роботи. Для цього залишайте заявку на сайті Київстар Бізнес.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті