Про що:
Успішна комунікація з клієнтами — це одна з основ бізнесу, а якісна телефонія може стати ключем до покращення обслуговування. Однак, якщо ви помічаєте, що ваші бізнес-процеси при комунікації з покупцями не витримують сучасних стандартів, пора задуматися про зміни.
У цій статті ми розглянемо п’ять «червоних прапорців», які вказують на те, що вашому бізнесу потрібна багатоканальна телефонія, щоб поліпшити роботу з клієнтами та зменшити витрати.
Зміст
Ознаки, що треба удосконалювати обслуговування клієнтів
Чому багатоканальна телефонія — це мастхев
Ознаки, що треба удосконалювати обслуговування клієнтів
Дізнайтеся п’ять «червоних прапорців»:
1. Менеджери пропускають важливі дзвінки від клієнтів
Якщо ваші менеджери часто не можуть вчасно відповісти на дзвінки від клієнтів або ваші покупці чекають на лінії по кілька хвилин, поки хтось зв'яжеться з ними, це не тільки дратує, але й руйнує довіру до бізнесу. З багатоканальною телефонією всі дзвінки можуть автоматично перенаправлятися на вільного менеджера або ж на голосове меню (IVR), де клієнт отримує потрібну інформацію чи перемикається до потрібного відділу. А головне — вам не потрібно купувати додаткове обладнання, все працює через інтернет.
2. Ваші співробітники не можуть працювати віддалено
Віддалена та гібридна робота стала нормою. Якщо ваші співробітники не можуть приймати дзвінки з мобільного телефону чи ноутбука через інтернет з будь-якого місця, це серйозний сигнал до змін. Усі дзвінки за допомогою багатоканальної телефонії можна приймати там, де є інтернет. Так ваша команда може працювати з дому, з кав’ярні чи навіть у відрядженнях, не втрачаючи жодного важливого дзвінка.

Комунікація з клієнтами
Багатоканальна телефонія для бізнесу
Налаштуйте спілкування з клієнтами, партнерами та колегами через єдину телефонну мережу. Рішення включає мобільні й міські номери, інтернет-телефонію і хмарну АТС.
3. Ви ще не використовуєте номер 0800
0800 — це не просто “гарячий” номер. Це зручний безоплатний номер для ваших клієнтів, який підвищує їхню лояльність. Ваша компанія стане більш доступною для споживачів по всій Україні, і вони будуть задоволені, що їм не потрібно платити за дзвінки. Це чудовий крок для того, щоб зробити ваш бізнес ближчим до людей. Чому варто підключити 0-800, ми розповідали детальніше у статті.
4. Не вдається контролювати витрати на телефонію
Якщо ви не можете визначити, куди йдуть кошти під час дзвінків, це може бути ще одним сигналом для змін. За допомогою багатоканальної телефонії ви зможете налаштувати заборону на дзвінки до певних країн чи номери, що дозволить уникнути небажаних витрат. Ви отримуєте повний контроль над бюджетом на зв'язок, і все це — на одній платформі.
Читайте також:
Аутсорсинг чи власна техпідтримка: що вибрати для ефективної комунікації та росту бізнесу?5. Ви використовуєте застарілі методи обробки дзвінків
Досі використовуєте застарілі методи обробки дзвінків і не автоматизуєте процеси? З багатоканальною телефонією можна налаштувати маршрутизацію дзвінків, записувати їх для подальшого аналізу. Також можете інтегрувати систему з вашою CRM, щоб краще відстежувати історію звернень і працювати над покращенням сервісу. Автоматизація та інтеграція дозволяють швидше реагувати на запити клієнтів і підвищити ефективність бізнесу.
Чому багатоканальна телефонія — це мастхев
Кожна з ознак вище — це не перешкоди, а можливість покращити роботу менеджерів. Розповімо про кілька зручних функцій багатоканальної телефонії від Київстар та нашого партнера Ringostat:
- Гнучка телефонія: приймайте дзвінки через інтернет, підключайте мобільні та міські номери, налаштовуйте переадресацію викликів і голосове меню, щоб автоматично розподіляти дзвінки.
- Контроль витрат: створюйте списки заборонених номерів і країн, щоб уникнути непотрібних витрат на зв’язок.
- Аналіз дзвінків: отримуйте детальну інформацію про дзвінки, пропущені виклики та продуктивність менеджерів через журнал викликів.
- Інтеграція з CRM: легко інтегруйте інтернет-телефонію з CRM-системами для зберігання контактів, записів дзвінків і автоматизації процесів.
- Аналітика та звіти: переглядайте детальні звіти, аби аналізувати ефективність співробітників та маркетингових кампаній за допомогою call-tracking.
- Автоматизація процесів: використовуйте Power Dialer для автоматичного набору номерів і ШІ для транскрибації та підсумку розмов.
- Мобільність та доступність: користуйтеся телефонією через додатки для Mac, Windows, iOS, Android без потреби в додатковому обладнанні.
Детальніше про можливості багатоканальної телефонії дізнавайтесь на сайті Київстар Бізнес.
Додайте коментар