Про що:
Налагодити якісний корпоративний зв’язок та інтернет в компанії під час війни, коли співробітники евакуювалися й працюють з різних міст та навіть країн — завдання, на перший погляд, не з легких. Але попри всі труднощі, український бізнес працює та залишається на зв’язку з партнерами та клієнтами. Завдяки чому це можливе?
Швидко організувати надійну корпоративну мережу без жодного додаткового обладнання підприємствам дозволяють інструменти для дистанційного спілкування. Зокрема такі, які пропонує Київстар — читайте про них у цій статті.
Зміст
Віртуальна мобільна АТС
Номер 0-800
IP-телефонія
Фіксований інтернет (FTTB)
Корпоративна мережа передачі даних
Віртуальна мобільна АТС
Теперішні умови диктують бізнесу нові формати роботи. Скажімо, оператори кол-центрів чи відділів продажу здебільшого надають консультації клієнтам дистанційно, адже вимушено перебувають у місцях з більшою безпекою. У тому числі за кордоном. Проте робота від цього не зупиняється, а залучення до процесу реалізується завдяки такому інструменту, як Віртуальна мобільна АТС. Хмарна технологія об’єднує в єдину корпоративну мережу мобільні та фіксовані телефонні номери компанії.
Хмарна АТС швидко розгортається, не потребуючи додаткового устаткування, адже використовуються лише потужності Київстар. Тож заощаджені на купівлі, оренді чи обслуговуванні обладнання кошти компанія може спрямувати на більш нагальні потреби. Зручно, що зараз є можливість безоплатно підключити та використовувати платформу протягом 60 днів із дати активації послуги. Пропозиція від Київстар діє на період воєнного стану.
Комунікація з клієнтами
Віртуальна мобільна АТС
Хмарна АТС для роботи кол-центру. Багатоканальний номер, щоб приймати дзвінки та автоматично розподіляти їх на менеджерів. Аналіз роботи відділу продажів, інтеграція з CRM тощо.
Віртуальна мобільна АТС надає бізнесу такі можливості:
- здійснення великої кількості одночасних викликів;
- автоматичний розподіл вхідних дзвінків на вільного менеджера, щоб не пропустити жодного звернення від клієнта;
- інтеграція хмарної АТС з популярними CRM-системами допомагає зафіксувати всю історію звернень клієнта та створити на основі цього персоналізовані пропозиції;
- інтерактивне голосове меню (IVR) забезпечує комфортне очікування клієнтом на лінії потрібного фахівця;
- функція «Запис дзвінків» та ведення статистики розмов дозволяють аналізувати роботу операторів й регулювати стан клієнтського сервісу, якщо виникають спірні питання.
Номер 0-800
З введенням воєнного стану навантаження на кол-центри зросло. Щоб розвантажити лінії, розширити можливості та обробляти необмежену кількість вхідних дзвінків можна увімкнути єдиний багатоканальний номер 0-800. За його допомогою легко налаштувати гарячу лінію чи службу підтримки. Сервіс дозволяє приймати дзвінки навіть за межами нашої країни. Достатньо налаштувати переадресацію на закордонний номер. Дзвінки на номери 0-800 — це безкоштовна та доступна послуга для ваших клієнтів, які телефонують до компанії з мобільного чи стаціонарного номеру з усієї України. Всі платежі лише на боці власнику номера.
Беззаперечною перевагою єдиного номера є те, що підприємство може вказати тільки один робочий номер на сайті або у соцмережах замість кількох різних номерів. Деякі компанії використовують 0-800 у якості рекламного номера, який розміщують виключно для проведення досліджень, опитувань чи голосувань.
Комунікація з клієнтами
Номер 0-800
Єдиний номер для одночасного прийому багатьох дзвінків. Безкоштовний для ваших клієнтів, які телефонують з мобільного чи міського номера по Україні.
Кожна компанія, яка використовує хмарну АТС та підключила номер 0-800, може налаштувати індивідуальні часи роботи або приймати дзвінки цілодобово. Також, як і у хмарній АТС, на єдиний номер є можливість підключити голосове меню — IVR.
IP-телефонія
Для того, щоб покращити можливості обробки дзвінків від клієнтів під час нестабільних умов в країні, є рішення на базі сучасної цифрової технології — ІР-телефонія. Це альтернатива стаціонарному телефонному зв’язку, яка працює не за допомогою звичайного телефонного кабелю, а через виділені канали зв’язку Київстар або мережі будь-якого телекомунікаційного оператора/провайдера. Так номер компанії прив’язується не до фактичного місця, а до певного менеджера, незалежно від того, де він перебуває.
Інтеграції IP-телефонії у Віртуальну мобільну АТС або у CRM-систему компанії допомагає почати роботу при релокації компанії на безпечну територію та налаштувати дистанційне підключення працівників до спілкування з клієнтами. А функція «Запис дзвінків» дозволяє контролювати їхню роботу та рівень обслуговування клієнтів. В айпі-телефонії можна створити голосову пошту, автовідповідач тощо. Незалежно від якості покриття, працівники завжди залишаються на зв’язку.
Переваги IP-телефонії:
- легко налаштовується без потреби мати спеціальні технічні знання;
- економія коштів — підключення можна організувати без додаткового обладнання. Потрібно лише мати доступ до інтернету, комп’ютер з гарнітурою або відповідне/необхідне програмне забезпечення на базі ОС Android/IOS;
- IP-телефонією зручно користуватися для виконанні робочих завдань вдома та в офісі;
- дозволяє швидко модернізувати ІТ-інфраструктуру як малого бізнесу, так і великих підприємств із багатьма філіалами;
- правила набору й нумерація в IP-телефонії такі самі як і в звичайної міської лінії.
Типи підключення IP-телефонії бувають різні: виділена лінія з номером, авторизація за логіном та паролем або багатоканальна телефонія з авторизацією за IP-адресою. Як правило, процес роботи IP-телефонії відбувається наступним чином:
- Клієнт набирає номер компанії.
- За допомогою IP-шлюзу його телефонний сигнал оцифровується і через інтернет передається на шлюз компанії.
- На шлюзі компанії цифровий сигнал перетворюється знову в аналоговий і менеджер чує голос клієнта так, якби вони спілкувалися звичайним телефоном.
Комунікація з клієнтами
Телефонія для бізнесу від Київстар
З нею працівники залишатимуться на зв’язку з клієнтами як в офісі, так і дистанційно. Налаштовуйте багатоканальний зв’язок, переадресацію викликів, голосове меню тощо.
Важливо, що Київстар — одна з небагатьох компаній на ринку, яка будує нові базові станції навіть під час війни — окрім постійного відновлення пошкоджених ділянок мережі та обладнання. Компанія має свою незалежну інфраструктуру (на відміну від локальних провайдерів, здебільшого залежних від інших організацій) і попри складні умови навіть зараз розвиває мережу фіксованого інтернету.
Фіксований інтернет (FTTB)
Фіксованим дротовим інтернетом, як правило, користуються представники малого та середнього бізнесу, офіси яких розміщені у житлових будинках. Часто мережу інтернет у таких приміщеннях обслуговують локальні провайдери, які мають велике навантаження на мережу через кількість підключених до неї мешканців будинків. Відповідно, вони не завжди можуть забезпечити гарантовану швидкість для послуг інтернету.
За таких умов, доступ до фіксованого дротового інтернету для офісу від Київстар може стати ефективним альтернативним рішенням, яке забезпечить стабільну швидкість для виконання бізнес-завдань. Відсутність потреби у додатковому устаткуванні прискорює налаштування фіксованого інтернету. Фахівцям Київстару достатньо лише підключити кабель до карти мережі ПК компанії. Це рішення дозволяє компаніям бути більш мобільними в масштабуванні бізнесу, відкривати нові офіси будь-де і постійно користуватись послугами фіксованого інтернету лише від одного провайдера, не шукаючи щоразу нового.
Корпоративна мережа передачі даних
Одне з пріоритетних завдань кожної компанії — оперативне відновлення зв’язку в разі можливого виникнення збоїв у мережі. Вирішити таку проблему допомагає корпоративна мережа передачі даних від Київстар. З цим рішенням забезпечується стабільне з’єднання для передавання великих обсягів інформації між різними офісами компанії. Незалежно від місця розташування офісів завдяки корпоративній мережі кожен працівник компанії гарантовано швидко отримує необхідні дані для роботи. Реалізація цього рішення відбувається за допомогою окремого каналу для кожного клієнта.
Переваги використання:
- Вищий рівень захисту мережі.
- Можливість розгортання захищеної мережі на базі LTE (4G).
- Гарантована висока швидкість передачі від 1 Мбіт до 10 Гбіт без обмеження швидкості.
- L2-VPN та L3-VPN надається за типом точка-точка або «зірка», що допомагає об’єднати в загальну мережу офіси в різних локаціях та побудувати інформаційну інфраструктуру.
- Широке покриття — 20 000 точок підключення до мережі.
- Резервування на всіх ділянках мережі оператора.
- Організація міжнародних каналів передачі даних.
Для кожної компанії під її потреби Київстар може запропонувати те рішення, яке найкраще підійде саме їй. Фахівці оператора проконсультують вас, спираючись на наявну ситуацію, та нададуть професійну технічну підтримку при підключенні будь-якого сервісу для налаштування віддаленої комунікації.
Додайте коментар