Як налаштувати сучасну офісну телефонію для бізнесу?

23 серпня 2023

5 хв.

Як налаштувати сучасну офісну телефонію для бізнесу?

Про що:

Для більшості організацій телефонний зв’язок є пріоритетним каналом для спілкування з клієнтами. І якщо з мобільним зв’язком більш-менш зрозуміло, (адже потрібно просто підключити працівникам корпоративні тарифи), то з офісною телефонією у бізнесу виникають запитання. Зокрема, як її налаштувати, вибрати для цього традиційні телефонні лінії або цифрові, які є інструменти тощо. Відповіді на них ви знайдете у нашій статті.

Зміст

Чому хмарна телефонія стає популярною

Як працює IP-телефонія

Інтеграція з хмарною АТС

Підключення номера 0-800

Як об’єднати усі рішення для хмарної телефонії

Чому хмарна телефонія стає популярною

Коли ми досліджували тему про майбутнє фіксованого зв’язку, то дізналися, що стаціонарні телефонні лінії усе важче та дорожче обслуговувати. Через це їх починають активно замінювати на хмарну технологію. Деякі з країн зовсім відмовляться від застарілих ліній вже через два роки. Тож аби бути на хвилі бізнес-трендів, далі акцентуватимемося саме на хмарній телефонії.

До речі, перенесення у хмару не тільки телефонії, а й іншої офісної ІТ-інфраструктури стає все більш популярним вибором для підприємств, які прагнуть заощадити бюджет компанії. Так, альтернативним рішенням для заміни стаціонарного телефонного зв’язку є IP-телефонія.

Як працює IP-телефонія

IP-телефонією називають різні види телефонного зв’язку, які працюють за допомогою інтернету та протоколу IP (Internet Protocol). Завдяки їй телефонний номер не “прив’язується” до конкретної фізичної адреси компанії, а працівник може відповідати на дзвінок клієнта звідусюди, де є доступ до мережі.

Налаштувавши IP-телефонію, бізнес може організувати багатоканальний зв’язок, переадресовувати дзвінки на мобільний номер менеджера, створювати контакт-центри, гарячі лінії для клієнтів тощо. Для роботи з IP-телефонією не потрібне додаткове обладнання, а лише IP-телефон, комп’ютер з гарнітурою або відповідне програмне забезпечення.

Комунікація з клієнтами

Комунікація з клієнтами

Телефонія для бізнесу від Київстар

З нею працівники залишатимуться на зв’язку з клієнтами як в офісі, так і дистанційно. Налаштовуйте багатоканальний зв’язок, переадресацію викликів, голосове меню тощо.

IP-телефонію можна впроваджувати в різних сценаріях. Наприклад, вона може працювати як самостійна технологія. Водночас вона може бути складовою частиною хмарної АТС. У першому випадку, IP-телефонія виступатиме як технологія передачі голосу, а у складі хмарної АТС — як система, яка управляє телефонними послугами, включаючи маршрутизацію дзвінків, голосову пошту тощо.

Інтеграція з хмарною АТС

Розповімо на прикладі Віртуальної мобільної АТС. Вона є однією з можливих інфраструктур для реалізації IP-телефонії, але не є обов’язковою. Хмарна АТС надає додаткову гнучкість, легкість масштабування та доступ до різних функцій. За допомогою Віртуальної мобільної АТС можна:

  • об’єднати будь-які номери вашої компанії у єдину мережу,
  • підключити єдиний рекламний номер,
  • розподіляти багато одночасних викликів,
  • увімкнути IVR (голосове меню) тощо.
Комунікація з клієнтами

Комунікація з клієнтами

Віртуальна мобільна АТС

Хмарна АТС для роботи кол-центру. Багатоканальний номер, щоб приймати дзвінки та автоматично розподіляти їх на менеджерів. Аналіз роботи відділу продажів, інтеграція з CRM тощо.

Цей інструмент для бізнесу налаштовується без спеціального обладнання та розгортається за декілька хвилин. Віртуальну мобільну АТС можна поєднати з номером 0-800.

Приклад. Компанія, яка працює у напрямку ритейлу, звернулася до Київстар, щоб організувати безперебійність бізнес-процесів у випадку технічних проблем з системами. Для цього було вирішено налаштувати Віртуальну мобільну АТС, аби створити контакт-центр для надання технічної підтримки своїм співробітникам зі всієї України. Відтепер у будь-який час доби будь-який працівник може зателефонувати зі зверненням технічного характеру. Ця цілодобова підтримка дозволяє всім магазинам працювати безперебійно, адже співробітники оперативно вирішують своє робоче питання.

Підключення номера 0-800

Номер 0-800 є окремим елементом телефонної системи, який відповідає за одну конкретну функцію — надання безоплатного зв’язку для клієнтів. Простими словами, це багатоканальна телефонна лінія для прийому необмеженої кількості одночасних дзвінків.

Скажімо, якщо переадресація встановлена на мобільний менеджера, одночасно до вас зможе додзвонитися один клієнт. А якщо це буде багатоканальний номер контакт-центру з 10 лініями, то номер 0-800 прийме усі 10 викликів одночасно. Щоб зрозуміти, як ще можна використовувати номер 0-800, пропонуємо ознайомитися з 5-ма прикладами.

Комунікація з клієнтами

Комунікація з клієнтами

Номер 0-800

Єдиний номер для одночасного прийому багатьох дзвінків. Безкоштовний для ваших клієнтів, які телефонують з мобільного чи міського номера по Україні.

Як об’єднати усі рішення для хмарної телефонії

Надамо кілька рекомендацій:

  1. Виберіть провайдера, який надає послуги хмарної телефонії. Українські компанії можуть звернутися для цього до Київстар. Усі описані вище послуги ви можете замовити у телеком-провайдера.
  2. Враховуючи, що хмарна телефонія працює через інтернет, необхідно підключити стабільну інтернет-мережу. Поради, який тип інтернету обрати для бізнесу, дивіться тут. Наприклад, підключення фіксованого інтернету від Київстар здійснюється по виділених каналах передачі даних, де IP-трафік проходить з найвищим пріоритетом. Це важливо, адже зв’язок повинен мати достатню пропускну здатність для обробки як вхідного, так і вихідного трафіку викликів.
  3. Як ми вже визначили, Віртуальна мобільної АТС дає змогу об’єднати будь-які міські чи мобільні номери вашої компанії у єдину мережу. Утім, мобільні номери інших мобільних операторів, потрібно буде перенести на Київстар за допомогою послуги «Перенесення мобільних номерів» (MNP). Ваш номер при цьому буде збережено.
  4. Обрати корпоративні тарифи для мобільного зв’язку можна на цій сторінці. Зокрема, там є пропозиції і від 175 грн/міс. Крім того, в деяких тарифах Віртуальна мобільна АТС доступна як одна з Суперсил (додаткова послуга без доплат). Повний огляд тарифних планів дізнавайтеся зі статті.

Телефонна система є фундаментальною частиною чи не кожного бізнесу, який напряму спілкується з клієнтами. Водночас будь-який бізнес — унікальний, з власними потребами і задачами, тож двох абсолютно однакових рішень для кожного з них немає . До того ж компанія може не налаштовувати усе самостійно, а скористатися відповідними послугами “під ключ”. Для цього є фахівці, які готові дізнатися запит вашого бізнесу, проконсультувати, обрати разом з вами дієві інструменти та допомогти впровадити хмарну телефонію саме під потреби вашої компанії. Замовляйте консультацію на сайті.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті